Heat2Power, de efficiëntie van thermische motoren gaat naar 40%

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/04/09, 14:49

Rrhhhaaaa! dat is het nog niet : Lol:

De hete lucht wint aan volume om naar een enkele cilinder te worden geleid die mechanisch is verbonden met de motoras (kijk naar de crobard op de eerste pagina, alles is aanwezig)

het systeem is onafhankelijk van de motor (behalve de aansluiting en de wisselaar op de uitlaat)

Zoals u zegt, wordt de prijs echter sterk onderschat
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 29/04/09, 16:02

Het grappige is dat de motor die ze voor de illustratie hebben genomen veel lijkt op een ... BMW-motor! : Cheesy:
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 29/04/09, 16:51

Klopt ! :D , dit is in dit geval een samenwerkingsproject met de fabrikant BMW (beschreven in het S & V-artikel)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/04/09, 17:14

Het zit nog steeds in het model van onze dierbare autofabrikanten en hun heilige credo van hypertechnologie ... altijd gecompliceerder, duurder, zwaarder, omvangrijker, minder betrouwbaar, in de beloften van prestaties en niet in feite als we naar de pomp gaan ... altijd en weer bij de plaat !!! :frons: :frons: :onheil:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Gabz
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 03/04/09, 19:02




par Gabz » 29/04/09, 20:01

Hoeveel zijn de "officiële" resultaten van efficiëntieverhoging op pantone-niveau?

Persoonlijk had ik gelezen dat het niet meer dan 10% meer was

Ik denk niet dat het er zo zwaar en omvangrijk uitziet?

Dan vraag ik me af of we geen gelijkwaardige winst zouden hebben door de warmte te gebruiken die door de wisselaar wordt teruggewonnen om deze rechtstreeks in de verbrandingskamer te injecteren (en daarom overigens de balans van de motor opnieuw te doen, in plaats van een patch te plakken)
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 220-gasten