Water-aluminium waterstofgenerator

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3

Water-aluminium waterstofgenerator




par Guidi » 26/10/05, 18:03

Bonjour à tous,
Mijn project is om zo’n waterstofgenerator voor mijn auto te bouwen.
Heeft iemand deze route al eens verkend?

referentie:

http://members.tripod.com/~anon99/water_en...ine/index2.html

Ik ga een vertaling in twee woordbestanden doorsturen van deze uitvinding, blijkbaar getest door BMW.
0 x
Patrick Guidi
www.pfgtechnologie.be
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3




par Guidi » 26/10/05, 18:18

Eerste deel:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Guidi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 102
Inschrijving: 20/08/05, 16:53
Plaats: België
x 3




par Guidi » 26/10/05, 18:19

Deel twee:
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/10/05, 19:04

Het probleem met deze techniek (die heel dicht bij bingobrandstof ligt) is dat aluminium zelfs duurder is dan grafiet, en meer in het algemeen moet je een aluminium spoel gebruiken die je uitholt om deze door plasmareactie in aluminiumoxide te transformeren om waterstof uit water vrij te maken. Er zijn dus nogal wat zaken die moeten worden doorgevoerd (vooruitgang van de draad, vrijkomen van oxiden, aanpassing van de motor enz.), en je moet goedkope bobines hebben, want anders krijg je meer dan alleen benzine en wordt de ecologische voetafdruk nog groter. omdat de vervaardiging van aluminium zeer veeleisend is in NRJ en dus in koolstof.
Uit alle tests blijkt (voor zover ik weet) dat het verbruik van aluminium of grafiet erg belangrijk is om het gewenste gas te produceren. Dit is erg goed voor een experimentele test, maar voor dagelijks gebruik zal Plasmanu bevestigen dat het verre van gemakkelijk te beheersen is!
Het is alleen maar ter waarschuwing en ik betwijfel of je het probleem kent! Ik zal je dokter bekijken zodra ik thuiskom!
@+

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 26/10/05, 19:22

Voordat we met een aanpassing beginnen, is het absoluut noodzakelijk om de energieproductie van H2 te kennen op basis van het elektriciteits- en aluminiumverbruik.

Dan moet je ervoor zorgen dat er geen aluminiumoxide ontstaat (het verbruikte aluminium gaat ergens heen...) en/of dat de dampen de motoren niet beschadigen...


ps: ik heb het onderwerp naar een geschiktere plek verplaatst
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/10/05, 19:41

Sorry dat ik het zeg, maar het is een aluminiumoxidatiemiddel:

Al + 3H2O => AlO3 + 3H2 door thermisch effect!

dus de stroom komt zeker van een batterij met een transformator, dus dat is mogelijk het probleem, het is eerder het Al-verbruik dat me stoort!
de AlO3-oxiden blijven in het water, maar je moet het na een tijdje kunnen zuiveren en eventueel kunnen recyclen...
anders produceert het waterstof, en de motor draait nog steeds en steelt nog steeds onze zuurstof, maar om water te maken... is dat toch niet zo erg!
zonder in te gaan op de algehele energiebalans, moet je kijken hoeveel aluminium er nodig is om een ​​motor op 100% of op 50% H2 of 30% zoals meer te laten draaien...
Kortom, net als bij een printer moet u de kosten van het verbruiksartikel weten! ook al is aluminiumdraad op zichzelf niet zo duur, je moet ook kijken naar het verbruik dat ervan gemaakt wordt!
Het is allemaal een beetje verwarrend, maar dit zijn de ideeën die bij mij opkomen!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 26/10/05, 19:54

Hallo,
Moreau (hij weer :D ) in een van zijn documenten over deze techniek spreekt, is het resultaat noodzakelijkerwijs de vernietiging van de motor op een gegeven moment, omdat het aluminium deze zal verpesten.
Het lijkt erop dat DE oplossing deze is:
<a href='http://oupower.com/phpBB2/viewsujet.php?t=121&sid=c15d6ecdd16df2fc02d7db563c0ccc3e' target='_blank'>La solution</a>
De man praat over iets buitengewoons en geeft alleen maar hints...
Ik bespaar je het lezen van de 17 pagina's (niet minder in het Engels) en bied je de pagina aan met de oplossing:
GEFELICITEERD
Het is echter heel belangrijk om alle AlaskaStar-berichten te lezen!! in het bijzonder noteerde ik een productie van 13 of 14 liter gas per uur!!!!! :o :o met een verwaarloosbare stroom! Maar het staat dichter bij de chemie dan bij de elektronica...
Ndc.
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/10/05, 19:55

het lijkt mij dat ik een fout heb gemaakt in de vergelijking, want in de scheikunde is het eerder:

2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2

(stabieler)

Maar goed, het is maar een detail!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 26/10/05, 20:04

Bedankt SDC, maar eigenlijk is het vooral chemie, dan moet je de producten vinden en van de rest af kunnen komen! Ik heb alles bestudeerd, maar ik bewaar het voor later!

verder nog een kleine opmerking voor de econologie: gelukkig de forum gegeven door SDC is gratis toegankelijk, anders zou het een gedoe zijn geweest om de informatie te krijgen als iedereen zich had moeten registreren en vervolgens de betreffende pagina moest vinden...

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?

Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 26/10/05, 20:05

welkom
in het Frans of in het Kreol, hoe ziet dat eruit!!!!
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten