Ferroceen in analyses van diesel en motorolie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 15/06/09, 23:55

Hallo,
Ik heb een link gevonden die misschien uitlegt? je weet maar nooit.. (dit zijn auto's, ja, maar Renaults..)
Lees het artikel met de titel "ze heeft alles uit één afgrond":

ze heeft alles van een afgrond!!

na nog geen 90000 km heeft mijn clio 1.5 dci 65 pk het net begeven de panne: een kapotte injectiepomp

Na veel onderzoek weet ik meer
LET OP alle clio-series uitgerust met een dci-motor (vooral de 65 maar ook de 80 pk), sterker nog, als ik zeg dat het een meerderheid is van 80%, hebben we in hun ingewanden een defecte injectiepomp van het merk Delphi.
Deze pomp slijt vanaf de eerste kilometer abnormaal en produceert ijzervijlsel. Dit ijzervijlsel vervuilt vervolgens het hele dieselcircuit en versnelt de slijtage van de defecte pomp nog verder. Dus voor ongeveer 100 km is uw pomp gedoemd kapot te gaan.
Het heeft al grote reparaties gedaan. U moet echter ook alle vijlsel verwijderen die het circuit vervuilen, dus u zult alle onderdelen met diesel moeten vervangen, van de tank tot de leidingen. Voor deze reparaties is het ook nodig om de distributie te demonteren en dus de riem te vervangen.
Taxatie voor mij 4500 euro aan reparaties.
het is een door renault herkend verborgen defect, mijn monteur heeft het serienummer van mijn auto gecontroleerd, staat inderdaad op een lijst die ze mij weigeren te geven
alleen renault weigert elke ondersteuning bij reparaties omdat ik de onderhoudsfacturen niet meer heb
kortom, ze kibbelen om mensen te ontmoedigen
velen zijn in mijn geval en geven uiteindelijk de strijd op, wat meer geld blijkt te kosten (een expert bellen, een advocaat inhuren enz.)

dus aan alle eigenaren van clio dci, laat de aanwezigheid van ijzervijlsel in uw diesel controleren, wat een waarschuwing zou zijn
wees ook voorzichtig als u van tijd tot tijd schokken of krachtverlies voelt, uw pomp is defect
neem contact op met renault om uw rechten te doen gelden en laat u niet misleiden door hun grote woorden

conclusie voor wie geen clio heeft, als je geld hebt om weg te gooien, een clio rijdt of liever een Duitse auto hebt

http://www.ciao.fr/Renault_Clio_1_5_dCi ... is_1200400
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/06/09, 10:19
Plaats: Marseille




par Christus » 16/06/09, 06:22

elephant schreef:Kristus zei:

gezien de zeer kleine hoeveelheid additief die de tanker in de diesel moet doen (2 g per 100 liter), was het materieel ONMOGELIJK om dit chemisch te detecteren in een monster van 5 tot 10 liter.


Gezien het belang van de kwestie en de omvang van uw organisatie, denk ik dat u er goed aan zou doen om naar een laboratorium te gaan met een massaspectrograaf. Ik denk dat er op elke universiteit minstens één is, toch?


Hallo en....bedankt voor de antwoorden!

De laatste oplossing lijkt de meest mogelijke...moet er nog een vinden....! Marseille is niet echt de "pacoule"....maar afgezien van de apparaten om de pastis te analyseren... is dit materiaal niet gemakkelijk te vinden...misschien aan de School of Arts and Crafts van Aix en Provence of aan de Universiteit van Saint "Jérome" (nieuw)

Wat ons doet "tikken"....het is ook de laatste zin van het lab. "Gebruikt u een additief.....?" Wat zou zeggen dat het (misschien) de VS zou zijn die dit product zou toevoegen, de volledige feiten ....

Oké, we gaan je niet de hele tijd lastig vallen en zullen zeker wat verdere analyses doen. We wisselen dan onze standpunten uit.

Ik wens je een fijne dag

Hartelijk

Christus

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/06/09, 08:10

Je gaat me toch niet wijsmaken dat je dit soort gebruiksvoorwerpen niet in Marseille hebt, met al die olieterminals en al die raffinaderijen die je in de regio hebt??? Eindelijk.
Anders op Lyon.

Oh ja ! Als u een goede analyse wilt, geeft u niet aan waar het monster vandaan komt of waarvoor de analyse wordt gebruikt! We geven hem een ​​nummer. Punt.
(Omdat je nooit weet WIE de analyse gaat doen) : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christus
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 15/06/09, 10:19
Plaats: Marseille




par Christus » 16/06/09, 14:34

elephant schreef:Je gaat me toch niet wijsmaken dat je dit soort gebruiksvoorwerpen niet in Marseille hebt, met al die olieterminals en al die raffinaderijen die je in de regio hebt??? Eindelijk.
Anders op Lyon.

Oh ja ! Als u een goede analyse wilt, geeft u niet aan waar het monster vandaan komt of waarvoor de analyse wordt gebruikt! We geven hem een ​​nummer. Punt.
(Omdat je nooit weet WIE de analyse gaat doen) : Mrgreen:


Dank je wel!

Goed voor de "pastaga" ..... het was humor tot de 5e graad .....

Nee, het probleem is dat ferroceen een "additief" is dat deel uitmaakt van de "recepten" van oliemaatschappijen...en dat NIET voorkomt...in de basissamenstelling van de intersyndicale (CSR 402)

Het wordt dus moeilijk om hun eigen labs te vragen... om precies te weten wat erin zit... als het hypothetische antwoord al het juiste is...

Maar zoals we zeggen "door ons"....we zijn "testaards"...en daar zullen we uiteindelijk achter komen!

Prettige avond

Christus
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 07/07/09, 13:30

OK, bent u vergoed door de verzekering? : Lol:
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten