En terwijl we ons best doen om te proberen minder te vervuilen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

En terwijl we ons best doen om te proberen minder te vervuilen




par olifant » 15/06/07, 09:16

En hoewel we ernaar streven om minder te vervuilen, zijn er binnenschepen die gogo's aanbieden om hun as de ruimtegeschiedenis in te sturen om nog meer reserves uit te putten!

Dat levende mensen op vakantie willen gaan, kan ik begrijpen, maar daar is het flagrante onbewustzijn.

http://fr.news.yahoo.com/14062007/202/p ... iales.html
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 15/06/07, 11:19

ehh ja, nu ze al een paar kilo CO2 in evenwicht hebben gebracht door verbranding in gasovens, moeten ze het ook balanceren in de vorm van drijfgas ... :onheil:

Let op: door as in de bovenste lagen van de atmosfeer te sturen, kan dit de zonnewinst verminderen : Mrgreen:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/06/07, 13:51

nee, ze sturen ze in kleine containers en repatriëren ze vervolgens.

eigenlijk is de as goed voor het aanpassen van het land, toch? : Cheesy:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
farenight56
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 07/01/10, 23:47




par farenight56 » 08/01/10, 01:23

Hallo wereld

Ik ben nu erg groen forum is compleet en zit vol goede ideeën en helaas past niet iedereen ze toe.
Ik ken een persoon die me vertelt dat hij elke keer dat hij met zijn auto in de stad blijft (Toyota RAV4) kleine woordjes krijgt over de ruitenwissers als koi de 4x4 vervuild.
Deze acties zijn niet gemeen, maar ze weten misschien niet waar ze het over hebben, omdat de Toyota RAV4 is uitgerust met een D4D schone dieselmotor die slechts 4 l per 100 verbruikt en geen ke 148 g CO2 uitstoot en dit is het geval met veel 4x4's met kleine verplaatsing.
En ik vind dat de kleine papieren op de voorruiten geen erg goede methode zijn, omdat de eerste reactie van de betrokken mensen is om het op de grond te gooien.

dank u
Bonne voortzetting
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/01/10, 07:46

Het is goed om "groen te zijn"!

Het is dan merkwaardig om zich verplicht te achten de RAV 4 te verdedigen die "slechts" 148 g CO² per km afwijst !!!!

Ervan uitgaande dat je een auto nodig hebt (in mijn geval), kun je nog steeds ongeveer 110 g rijden. En met een beetje moeite, 95 g! (het is "slechts" 50% minder !!!).

Dus alsjeblieft. Ik heb veel respect. Zelfs de zorgeloze persoon die in RAV 4 rijdt (nou ja, ik neem het op mij). Maar de tegenstrijdigheid op dit punt, ik heb een beetje moeite.

Wat is trouwens "groen leunen" ???? Welke kant leunt dat ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 08/01/10, 07:51

farenight56 schreef:
En ik vind dat de kleine papieren op de voorruiten geen erg goede methode zijn, omdat de eerste reactie van de betrokken mensen is om het op de grond te gooien.



Het is een veel betere methode dan:

- honkbalknuppels in de voorruit

- shots van Opinel in de banden ...

-..... (in de kont geschopt?)

Zo blijft de burgerlijke vrede behouden.

Omdat ze toch groen zijn in 4x4, zijn ze niet verplicht om naast de papieren op de grond te gooien. Is er geen opbergvak in de RAV 4? Het is een optie ????
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 08/01/10, 10:28

: Cheesy: :schok: ... ja het beste zou niet zijn "Leunend groen" maar "Groen" allemaal kort.

En hoeveel Co2 verbruikt de toyot in de garage al?

: Mrgreen:

De as die in de ruimte is verspreid, is zeker een grote domheid die het ego van sommige gelukkige overlevenden vleit ... Wat gascrematie betreft, vervuilt begraven ook tenzij je er te voet naartoe gaat ... Mébon, moet oppassen niet te "verwrongen" te worden door de manifestaties van sociaal-religieuze cohesie, met het risico contraproductief te zijn.

Anders, wanneer wordt de begrafenis online gehouden om de planeet niet te vervuilen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 224-gasten