Elektrolyse en gas scooter

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 20/04/08, 17:50

HEM ... Degene wiens NAAM niet wordt genoemd
NEEEEE!!!!!!!

Maar om het te citeren

"Ter informatie, ik ben al meer dan 30 jaar motor- en automonteur en ik heb sinds kort ook wat mechanische en computerelektronische kennis.
En enige kennis van alchemie en natuurkunde en scheikunde.
Het probleem is niet om een ​​theorie uit te leggen!
Maar het in de praktijk brengen is de moeilijkheid!
Anders had iedereen het allang gedaan!!!

Mechanica en alchemie gaan hand in hand
Net als Praktijk en Theorie
Of "UNSTOPPABLE" ... "Tous de wereld zou het al gedaan hebben!!!"

Je ging tot het einde van je redenering, je bracht het in praktijk, je deelde het met ons (schitterend episch... Bedankt)
en je was het eens met Faraday...

geen alchemie
Concreet

De vloer is met RamEx

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 20/04/08, 18:17

episch .... moet toch niet overdrijven!! : Lol:
0 x
Tom
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 14/09/05, 23:47
Plaats: oise




par Tom » 20/04/08, 20:10

bpval schreef:Hallo allemaal

Hallo NLC

Goofs, je staat voor een kloon, een opwekking, een nachtmerrie, een serieuze en reproduceerbare soort, en psychologisch onverwoestbaar

in dit geval de "Verschrikkelijk"

En zijn atheoretische alchemie

Ja, het zal cool zijn

Ciao


Zou het Alfwilly-virus zich over heel Zwitserland kunnen hebben verspreid? : Cheesy:
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/04/08, 10:50

en wees voorzichtig hier is het franse team dat tussenbeide komt! : Cheesy:

wat een geweldige teamspirit! en wat een interessant standpunt! ah jeugd, we kunnen zien dat we ideeën hebben! : Lol:


tja .... om de zaken recht te zetten, nlc heeft experimenten gedaan met conventionele elektrolyse, dus zonder interesse, en met benzineauto's.

dus ik zie niet in waarom ik het terug zou brengen... toch?

over het onderwerp "verbeterde elektrolyse" wordt melding gemaakt van grote vorderingen voor elektrische uitvindingen op basis van tesla-patenten (zoals de tesla-spoel op de muller-generator: bleef zonder vervolg op deze site, maar we laten oordelen) voor de tesla-schakelaar (meyer-component die een bepaalde verbinding van batterijen als laadpomp gebruikt) maar die zonder follow-up bleef: niemand spreekt, maar zodra er een dappere is die aan de slag wil, vertellen we hem tik op Het?

Kom op, heren van het Franse team, we zijn de beste, dus een beetje nederigheid.

over elektrolyse op scooter sluit ik me aan bij mijn bijdrage:
Een opmerking van een anonieme liefhebber die volgens hem 75% zou besparen op een scooter, om over na te denken:
"
op mijn scooter heb ik een extra auto-accu geplaatst, apart, om voldoende stroom naar de cellen te sturen; Ik bespaar ongeveer 75% brandstof.
3 Archie blauwe cellen in serie, 18 mm uitlaatpijp, wat natronloogpoeder en 15 amp beperkende spoelen.
dan: mijn cellen werken als aan elkaar gekoppelde batterijen, de opening tussen elke plaat is 2 mm, er zijn 7 platen per cel, 3 (+) en 4 (-).
de stroomsterkte is ongeveer 15 ampère en ik giet 5% frisdrank in elke cel (de cellen zijn 3 in aantal en de capaciteit is ongeveer 1L per cel).
aangedreven door een auto-accu die ik vrij vaak oplaad, + een schakelaar op het stuur.

maar het belangrijkste, als je de traveaux Meyer hebben gevolgd, maakte hij een break-in roestvrij wat ik deed met mijn platen:
1 week permanent aangesloten op een acculader, zonder elektrolyt, bevestigd op roestvrijstalen staven met schroefdraad: een catode en een anode.
na het vormen op de plaat een witte film: niet vegen, alleen schoon met water deminiralisée.
het water dat in de cellen van het regenwater bracht aan de kook.
Ik gebruik het roestvast 904L.
"
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 11:13

Het is echt geweldig dit soort reacties :schok:

We raken het niet, we zien gewoon dat hij veel praat maar niet wil delen, dat is alles :!:
kom op een forum om te praten over iets waar we gewoon niet over willen praten, wat heeft het voor zin?

We hebben juist nederigheid: we proberen vooruit te komen door zoveel mogelijk te delen, wat niet voor iedereen het geval is, dat is de enige reden dat we soms "boos worden".

Je hebt het over teamgeest, en heel precies teamgeest betekent vooruitgaan als een team, toch?

Je zou er een beetje over moeten nadenken voordat je me bekritiseert, Jonule :?

Zonder enige wrok
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 21/04/08, 11:24

nee maar ik had het niet over jou nlc, alleen over het franse team!
die elkaar zullen herkennen :D

om maar te zeggen dat het geen wonder is dat hij niet wil delen als hem is verteld dat wat hij doet onzin is!
opeens wil hij zich helemaal niet "ontwikkelen" om ongelijk te hebben maar om te corrigeren, met deze houding vind ik het normaal van zijn kant en plotseling gegenereerd door denigrerende opmerkingen.

het is een beetje gek toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 21/04/08, 12:49

Excuseer me Jonule, maar jij bent degene die onzin zegt. Neem het onderwerp vanaf het begin en vertel me waar hem wordt verteld dat hij iets doet?

Hij zei dat de watermotor werkte, ik vroeg alleen of hij er een zag werken. Hij zegt dat hij aan het onderwerp werkt, we vragen hem gewoon om ons meer te vertellen, dat is alles!

Hij wil niet, het is zijn keuze, maar in dit geval heeft het geen zin om te zeggen dat de watermotor werkt, vind je niet?

En hier ben ik weer in een eindeloze lus van nutteloze discussies die onderzoek volledig ontcijferen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 21/04/08, 14:16

NLC schreef:Hij zei dat de watermotor werkte, ik vroeg alleen of hij er een zag werken. Hij zegt dat hij aan het onderwerp werkt, we vragen hem gewoon om ons meer te vertellen, dat is alles!

Begin het onderwerp vanaf het begin, hij vertelde je dat: ja, hij had één werk gezien ...

Wat betreft Alfwilly, wat hij ook heeft gezegd of geschreven, het is moeilijk te zeggen wat hij wel of niet concreet heeft gedaan. . . zonder te controleren. Van mijn kant heb ik gecontroleerd en als wat hij deed de wereld niet revolutionair heeft veranderd, zeker, wordt het nog steeds op de markt gebracht en geïnstalleerd op verschillende voertuigen (en functioneel bovendien).
Niet iedereen kan hierover opscheppen.

PS: in dit geval denk ik niet dat hij het elders over dit onderwerp is.
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 21/04/08, 14:21

Hallo Jonule

Wat is het Franse team!!!!
En wie is de man die ze wil walgen??

Siera, RamEx of wie anders?

Voor de klappen ben jij het die niet in het beton maakt.
Het verdient enige verduidelijking, nee!

========

Citaat van RamEx

"Het werkt !!!
Ik zag het met mijn eigen ogen toen ik 18 was!
Trouwens, het is deze meneer voor wie ik veel respect heb die mij het principe heeft laten zien en uitleggen toen hij al in zijn 83e jaar was!!!
Rust in vrede .
Iedereen in het dorp dacht dat hij gek was!
Maar toen hij het begon machine! Ik kon mijn ogen en oren niet geloven!
Ik dacht alleen dat ik plezier had, het is normaal op 18!
Maar een paar jaar geleden kwam het bij me terug!
en ook alles wat hij me over dit onderwerp had uitgelegd!
Deze meneer heet meneer Valère uit het kleine dorpje dat in Aquitanië Burette heet en nog steeds heet
Hierop heb ik niets meer te zeggen.
Goedeavond ..."

Burette in Aquitanië : nou ja, daar ga ik mijn vakantie doorbrengen 8)

Het moet een mooi gebied zijn, maar op dit moment ben ik er niet in geslaagd het op een kaart van Frankrijk te lokaliseren ... nou ja, niet in Aquitaine.

Misschien kun je me helpen, Jonule!?

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 21/04/08, 14:30

Dag

Citaat van abyssinian3

"PS: in dit geval denk ik trouwens niet dat hij het is over dit onderwerp"

Natuurlijk niet, want ik heb het over een soort van forumeur, zoals de trol bijvoorbeeld

Citaat van abyssinian3
"Van mijn kant heb ik het gecontroleerd en als wat hij deed geen revolutie teweegbracht in de wereld, wordt het natuurlijk nog steeds op de markt gebracht en op verschillende voertuigen geïnstalleerd (en functioneel om op te starten)."

Functioneel zal het altijd zijn, maar is het ook effectief, analyse en ondersteunende cijfers.

Ciao
0 x
PIF PAF POUM

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 134-gasten