Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/08/06, 20:03

hallo denis

denis schreef:Ik had gehoopt op minder bp met pantone, ik wacht nog steeds op de Nikelage van mijn reactorstaven! maar het is door kennis een reeks wachten op het bad.


Succes met de nikkel, hou ons op de hoogte
Ik wil je niet teleurstellen maar ik heb inconel en pure nickel ball geprobeerd, geen meetbaar resultaat.. Lau heeft ook een poging gedaan.. denk ik?
Maar soms is er iets anders met jou?
de eerste staaf was een roestvrijstalen buis met een hoog nikkelgehalte waarin ik een stalen staaf dwong, in de tijd dat ik mezelf door magnetisme in slaap liet brengen. contant geld..

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Een brandstof spaarder wervelinrichting: MET




par denis » 30/08/06, 21:33

dank je wel André, hoop ik, want om h2 industrieel te produceren, wordt het water op zeer hoge t° gebracht en gaat dan over Ni! : als het "geet" -gas waterstof is, komen we er dichter bij, om te zien, in de hoop meer geluk te hebben met de MET : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 30/08/06, 23:53

hallo ik heb iets opgemerkt met de WITH zelf gemaakt (quanthomme-stijl) in de ene richting werkt het nogal concentrisch (de stroom is gecentreerd in het midden van de collector) en in de andere richting nogal excentriek (het zou liever aan de muren likken) daarna zou hebben te maken met de trillingsverschijnselen van het inlaatspruitstuk

Ps: voor wie mij herkent ik ben van kam'tar veranderd.....Ik heb mijn verkeer van meer dan een miljoen terminals kunnen verkopen (met in ieder geval een reservemotor in de doos) .. ..Ik vond een iveco 35-8 voor 600 € (un12m3) maar dat was behoorlijk mechanisch afgeslacht, maar nikkelgeld (hoe kun je een molen laten rotten in minder dan 240.000 terminals) .... en dus heb ik daar een soortgelijk systeem gemonteerd. .... Ik zou het verschil zien aangezien de molen serieus wordt gespoeld (het rookt als een koud varkensvlees ... de schotsegmenten zijn geweren) als het er niet toe doet, probeer ik er een die andersom werkt ( de Sofim 8140-07 zuigt in de tegenovergestelde richting van de wijzers van een klok)

hier is voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 31/08/06, 08:27

hallo nieuw :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 01/09/06, 20:36

denis schreef:hallo nieuw :D


arf
Ik weet niet of je Jeff kent, maar hij is een vaste klant forum die een pauze lijkt te hebben genomen en terug is

hallo jef : Cheesy:
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 04/09/06, 00:41

Het belang van een VSLA moet naar mijn mening groter zijn bij een oudere generatie benzinemotor met carburateur:

Het gasmengsel dat de carburateur verlaat en niet volledig homogeen is, wordt plotseling gecentrifugeerd door de roterende beweging veroorzaakt door de vaste propeller,

en slecht verdampte benzinedruppels kleven aan de omtrek van het inlaatkanaal en worden vervolgens opgelikt door de stroom die door de motor wordt aangezogen

merk ook op dat de stroom voor de WITH met een bepaalde snelheid beweegt en dat deze snelheid noodzakelijkerwijs toeneemt in de WITH:
dezelfde lineaire snelheid (of bijna rekening houdend met de dikte van de buis van de MET waardoor de diameter enigszins wordt verkleind) + de rotatiesnelheid, nul, is waar in het midden, maar maximaal aan de rand

En aangezien, voor een gegeven statische druk (of depressie) in een stroming waar een bepaalde snelheid is, wanneer deze snelheid wordt verhoogd, de toenemende kinetische energie ervoor zorgt dat er plotseling een depressie ontstaat (venturi-effect)

deze plotselinge depressie kan de slecht verdeelde brandstofdruppels gemakkelijker vernevelen (dampdruk bereikt tijdens deze depressie: min of meer slecht gemaakt in een carburateur van een oudere generatie)

in dit opzicht, als we een AVEC aan dit systeem zouden toevoegen:
https://www.econologie.com/brevet-econom ... nt-herail/

Trouwens, in deze uitvinding wordt het venturi-effect in de tegenovergestelde richting genomen:

tenminste, zoals uitgelegd op de tekening,
: waar we de cijfers 5 zien; de brandstofdruppels zijn heel op de smalste plaatsen (waar het volgens theorie de meeste depressie zou hebben), en barsten op de breedste plaatsen

Als dat zo is, zou hij effectiever zijn geweest door zijn bazaar ondersteboven te monteren

De verneveling gebeurt altijd op de meest beperkte plaats van een leiding, verwijzing naar het venturi-effect zie de verschillende links op deze pagina:
armaturen-injectiewater / -de de venturi-t1859.html

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/09/06, 10:55

Zeg, cpt Maoche, je eet alle rekken op! :P

Twingo van je vrouw, welk jaar? (de auto, niet mevrouw!)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/09/06, 11:05

Ja, nu heb ik de plaat!

Wat wil je, ik heb anderhalf uur nodig gehad om dit apparaat te maken en in elkaar te zetten dat geen brood eet

Ben je al geïnteresseerd in mijn vrouw? :D jij hebt ook echt honger : Cheesy:

De twingo is een 94 km 118 model, het allereerste model, met katalysator en elektronische ontsteking;

Ik heb de turbulator voor het luchtfilter gemonteerd, omdat er daarna niet veel meer bij kan.

Trouwens (en uit de post, maar belangrijk over het onderwerp verbeterde elektrolyse) hoe water te ioniseren met HT?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Een brandstof spaarder wervelinrichting: MET




par denis » 04/09/06, 17:44

turbulator voor het filter?? Het zou me verbazen als je een resultaat krijgt, maar ach, het is snel en het kost niets.

jean françois, kun je aangeven of de bladen zich aan de filter- of aan de inlaatzijde bevinden?
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/09/06, 10:07

Kapitein: Het zou me ook nog verbazen als er iets voor het luchtfilter wordt geplaatst, omdat het filter alle bewegingen van de lucht regelt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 255-gasten