Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Flytox » 12/11/17, 19:46

... wat waar is voor mijn longen, is een voorbeeld, wat betreft de luchtinlaten in onze motoren heb ik bij elke installatie van een dubbelbladige luchtcycloon, van mijn makelij, een vermogenswinst en onmiddellijke acceleratie opgemerkt, van lage toerentallen, en elke keer dat je schakelt met de versnellingsbak... elke acceleratie brengt daarom de toegelaten luchtstromen automatisch en zeer snel over...idem voor de uitlaat, want daar heb ik ook luchtcyclonen geïnstalleerd, om de gassen snel af te zuigen, in inlaat/uitlaat balans...
als mijn plannen en modellen veel dienen, dan is het een vooruitgang ... Ik plak een foto van cycloon lucht dubbele bladen gemaakt op verschillende vlakken ..
als je me je post stuurt, heb ik een heel dossier over de brandstofbespaarders ... (10 maanden werk)

Kun je ons foto's sturen van de uitlaatcycloon die je hebt gemonteerd en enkele gekwantificeerde resultaten (met en zonder uitlaatcycloon)?

brengt daarom de toegelaten luchtstromen automatisch en zeer snel over

+1 met wirbelwind262, uw "bijdrage" is een afname van de luchtstroom. Aan de andere kant kan een "bepaalde" turbulentie onder bepaalde omstandigheden de verbranding verbeteren. Dichter bij de verbrandingskamer (klep) kan de turbulentie zeer krachtig zijn, stroomopwaarts van het AMHA-luchtfilter is deze totaal onbeduidend. Tussen de twee is het experimenteerveld enorm...
Eerder vroeg ik je hoe je prestatieverschillen meet (anders dan subjectief).

Bonsoir
Nikolaj, de VSLA's voor en na het luchtfilter zijn nutteloos, ze kunnen de luchtstroomsensoren verstoren en de motorcomputer in de war brengen. je hoeft hem niet overal neer te zetten, je neemt je hoofd onnodig mee.

+ 1.

Je bedriegt jezelf volledig in het denken dat het toevoegen van drukdalingen (omdat het precies dat is) overal in het circuit alles kan redden.
Een wervelende stroom versnelt niet, het verliest energie door viskeuze wrijving en vertraagt ​​daarom.
En voor degenen die zich kunnen voorstellen dat een wervelende stroom het mengsel van geïnjecteerde brandstof (wat nog steeds de minst absurde hypothese is) kan verbeteren: het inlaatplenum verstrooit noodzakelijk elke turbulentie die stroomopwaarts is gecreëerd ...

+ 1.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 12/11/17, 23:02

Olivier22 schreef:
nikolaj schreef:Ik merkte bij elke installatie van cycloonlucht met dubbele messen, van mijn productie, een winst van vermogen en directe versnelling, bij lage snelheden, en elke keer in elke versnellingsbak veranderen ...
Heb je je auto op de powerbank gezet? Of doen metingen met Powerdyn of andere? Voor het goede, het gevoel ...

Je bedriegt jezelf volledig in het denken dat het toevoegen van drukdalingen (omdat het precies dat is) overal in het circuit alles kan redden.
Een wervelende stroom versnelt niet, het verliest energie door viskeuze wrijving en vertraagt ​​daarom.
En voor degenen die zich kunnen voorstellen dat een wervelende stroom het mengsel van geïnjecteerde brandstof (wat nog steeds de minst absurde hypothese is) kan verbeteren: het inlaatplenum verstrooit noodzakelijk elke turbulentie die stroomopwaarts is gecreëerd ...

Consumptiewinsten kunnen worden waargenomen omdat de motor is geflensd. Zet een blok onder het gaspedaal en je hebt hetzelfde effect.
Als u een beter antwoord op de versnelling ziet met een systeem dat de luchttoevoer vastklemt, is het dat de motor te slecht is in normale omstandigheden (vermoeide brandstofpomp of vuile injectoren of defecte drukregelaar)

hallo, ik vond het in de afgelegde km...in werkelijkheid.. afgelegde km gedeeld door het aantal liters van de volle tank opnieuw gedaan, en vermenigvuldigd met 100...= besparing vergeleken met vóór de installaties van de luchtcyclonen.. Er zijn geen geavanceerde elektronische testbanken nodig. Het bewijs lijkt misschien *empirisch*, maar het is "wetenschappelijk experimenteren in het echte leven"...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 12/11/17, 23:06

NIEUWE LUCHTCYCLONEN 5 BLAD H 80 mm 60° helling...om luchtstromen heel ver te projecteren...in de lucht-/brandstofinlaat, en geld te besparen...productie-tutorial op foto's...
toebehoren
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-12.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-11.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-10.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-9.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-8.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-7.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-5.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-2.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 12/11/17, 23:07

NIEUWE LUCHTCYCLONEN 5 BLAD H 80 mm 60° helling...om luchtstromen zeer ver te projecteren...in de lucht-/brandstofinlaat en geld te besparen...productiehandleiding op foto's... volgt...
toebehoren
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-23.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-22.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-21.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-20.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-19.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-18.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-16.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-14.jpg
CYCLONE LUCHT 5 MESSEN H 80mm-13.jpg
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 13/11/17, 12:58

Flytox schreef:Kun je ons foto's sturen van de uitlaatcycloon die je hebt gemonteerd en enkele gekwantificeerde resultaten (met en zonder uitlaatcycloon)?

Hallo, ik heb de foto's niet meer (door opschonen van mijn laptop verwijderd); maar het plan van de assemblages in de uitlaatleiding... en een foto van de geïnstalleerde cyclonen...
Met vriendelijke groeten...
toebehoren
cycloon lucht vortex-nikolaj-10.PNG
cycloon lucht vortex-nikolaj-10.PNG (256.96 KiB) 11263 keer bekeken
Luchtcylonen op uitlaatleiding-4.PNG
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Flytox » 13/11/17, 23:22

nikolaj schreef:hallo, ik vond het in de afgelegde km...in werkelijkheid.. afgelegde km gedeeld door het aantal liters van de volle tank opnieuw gedaan, en vermenigvuldigd met 100...= besparing vergeleken met vóór de installaties van de luchtcyclonen.. Er zijn geen geavanceerde elektronische testbanken nodig. Het bewijs lijkt misschien *empirisch*, maar het is "wetenschappelijk experimenteren in het echte leven"...


Ik denk dat iedereen wel heeft begrepen dat je plaatwerk goed kunt buigen/snijden/walsen, maar wat ons volgens mij het meest interesseert is de kostenbesparende kant....die jij helemaal niet ontwikkelt. : Wink: AMHA: de winst in consumptie is relatief laag, de spreiding van de metingen is groot en het is daarom erg moeilijk om een ​​verbruik te meten op een manier die stand houdt, vooral met amateurmiddelen. Dus deze overvloed aan "vergelijkbare" MET zonder gedocumenteerde resultaten vergeleken enz... Ik zie niet echt waar je ons naartoe wilt leiden... : Roll:
1 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Nikolaj » 14/11/17, 08:49

Flytox schreef:
nikolaj schreef:hallo, ik vond het in de afgelegde km...in werkelijkheid.. afgelegde km gedeeld door het aantal liters van de volle tank opnieuw gedaan, en vermenigvuldigd met 100...= besparing vergeleken met vóór de installaties van de luchtcyclonen.. Er zijn geen geavanceerde elektronische testbanken nodig. Het bewijs lijkt misschien *empirisch*, maar het is "wetenschappelijk experimenteren in het echte leven"...


Ik denk dat iedereen wel heeft begrepen dat je plaatwerk goed kunt buigen/snijden/walsen, maar wat ons volgens mij het meest interesseert is de kostenbesparende kant....die jij helemaal niet ontwikkelt. : Wink: AMHA: de winst in consumptie is relatief laag, de spreiding van de metingen is groot en het is daarom erg moeilijk om een ​​verbruik te meten op een manier die stand houdt, vooral met amateurmiddelen. Dus deze overvloed aan "vergelijkbare" MET zonder gedocumenteerde resultaten vergeleken enz... Ik zie niet echt waar je ons naartoe wilt leiden... : Roll:

Hallo, het delen van technologieën is van goede kwaliteit, hiervoor wordt ook het internet gebruikt... hoe kan ik mijn camper van 3 t/3.5 ton die minder dan 8 l/100 km verbruikt niet waarderen? zelfs als ik in de ogen van anderen een "amateur" zou zijn, ontmantelt dat mij helemaal niet, maar moedigt het mij aan om vooruitgang te boeken in al mijn technologisch onderzoek... mijn resultaten? een eerste patent op uitvinding in 1987...
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Olivier22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 178
Inschrijving: 06/11/08, 16:41
Plaats: 35 / 22
x 6

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Olivier22 » 15/11/17, 20:07

Alleen de proefrit is niets waard. De omstandigheden zijn te variabel. Mijn auto heeft ook een verbruik dat van de ene tankbeurt naar de andere een beetje verandert, zonder dat ik er aan pruts.
Uw auto op een rollenbank zetten kost ook geen arm en been; gezien uw investering in het project (het strekt u tot eer), is dit in uw plaats een van de eerste dingen die ik zou hebben gedaan. Daarnaast bestaat er soms de mogelijkheid om een ​​brandstofstroommeter te installeren, dit zou u waardevolle informatie opleveren
Aan de andere kant goed, als het een camper is zou het een primeur zijn, het zou zeker eindigen in een foto die op het net wordt gezet :D

Als u zich aan tests op de weg wilt houden, moet u naast het meten van het verbruik ook uw ritten timen. De vergelijking kan alleen met dezelfde gemiddelde snelheid worden uitgevoerd (deze zal zeer onvolledig zijn, maar zal nog steeds een plausibele trend gaan vertonen).

Anders zijn uw metingen op het eerste gezicht consistent: u beperkt uw motor, hij verbruikt minder...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Flytox » 15/11/17, 22:34

nikolaj schreef:
marc91 schreef:hallo
Ik vond een apparaat met de naam Supercharger
dat is een dubbele helix heeft turbinne fitting in
de luchttoevoer los van de motor intake
iedereen weet dat je dit apparaat en het heeft een effect op de motor?

hallo, ja ik heb een dubbele in de luchtinlaat gemonteerd net voor een luchtfilter, Dat "zwelt"iets over het luchtfilter, dat beter doorlaatbaar wordt en de lucht beter naar de verbrandingskamers laat stromen...zeer efficiënt...aan te bevelen...
Met vriendelijke groeten... :pijl: : Idee: :D


Hoe meet je dat het luchtfilter een beetje "opzwelt" en beter doorlaatbaar wordt?

Bovendien, "Meer doorlatend" voor lucht = beter doorlatend voor stof.... Ik die dom geloofde dat het luchtfilter werd gebruikt om stof en andere vaste verontreinigingen tegen te houden om slijtage te voorkomen, vooral van de topmotor... .., ik zou zeg maar, als dat het luchtfilter effectief "doorlaatbaarder" zou maken, ... wat vermeden moest worden.

Je uitspraken / uitleg storen mij, iedereen herkent dat de obstakels bij de opname (MET, filter, sondes, ellebogen etc...) allemaal bijdragen aan het vertragen van de luchtstroom. U zegt dat uw "opgeblazen" luchtfilter "de lucht beter naar de verbrandingskamers leidt". Maar je ‘opgeblazen’ luchtfilter is beter omdat deze ‘doorlaatbaarder wordt’. Dus omdat het de lucht minder vertraagt....zodat het "de lucht beter laat passeren". Je moet dus je MET draaien die de lucht stroomopwaarts van het luchtfilter vertraagt....zodat deze "de lucht beter doorlaat". : Roll:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Olivier22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 178
Inschrijving: 06/11/08, 16:41
Plaats: 35 / 22
x 6

Re: Fuel Saver Turbulator: MET




par Olivier22 » 16/11/17, 02:42

Een luchtfilter is sowieso star, dit argument gaat niet op
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 232-gasten