Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Een brandstof spaarder wervelinrichting: MET




par denis » 29/08/06, 22:07

Ik denk hetzelfde; voor mijn focus moet ik ook achteruitgaan;
voor uw ervaring:
1er om een ​​basisverbruik te maken op verschillende volle, dezelfde pomp, hetzelfde pad, hetzelfde rijgedrag
2 conso altijd op dezelfde manier, op verschillende vol

op 300 km (het is niet vol hoop ik !! : Cheesy: ) het is helemaal niet betrouwbaar, je spreekt in een vacuüm dat je ook 30% had kunnen besparen !!! : Cheesy: dit is het probleem van experimenteerders!
voor uw injectoren zijn ze niet vuil geworden op 300 km! het is als vergelijken met pubconsumptie :P :P

Ik wil niet boos zijn, maar een beetje serieus :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 29/08/06, 23:26

:pijl: denis
Nee, 300Km, het is geen volle tank.
Alleen, omdat ik niet veel rijd, wilde ik toch een idee hebben. Vanaf nu om te zeggen dat het helemaal niet betrouwbaar is, is mijn verbruik echter stabiel over deze gebruikelijke afstand, dus als er een toename is, komt deze ergens vandaan (weg en identiek rijden).
Wat de injectoren betreft, ik heb niet gezegd dat ze vuil waren op 300Km. Ik zei gewoon dat ze vies waren, dus eerder (ik bedoel toen mijn verbruik 10% minder was dan nu). Dus ik betwijfel of het daar vandaan komt, van de ene op de andere dag.
Maar omdat slecht onderhouden injectoren ook kunnen leiden tot overconsumptie, zei ik dat we om te ontrafelen wat vortex is van wat injector is, moeten beginnen met injectoren OK
Dan kunnen we concluderen.

:pijl: voormalig Oceano
In feite heb ik het in de richting aangegeven op de handleiding (Turbonator) geplaatst. Als ik de messen in de andere richting wil hebben, moet ik het gewoon terugsturen. Maar ik wacht op een gemiddeld verbruik over een grotere afstand voordat ik andere parameters wijzig.
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 30/08/06, 00:39

abyssin3 schreef:Als ik de messen in de andere richting wil hebben, moet ik het gewoon terugsturen.


goedenavond abyssinian
het zal niet genoeg zijn

neem een ​​moer, draai hem op een bout, draai vervolgens de moer los, draai hem om en draai hem weer vast, je zult begrijpen: het verpest hetzelfde : Mrgreen:

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/08/06, 03:55

Dag

In feite heb ik het in de richting aangegeven op de handleiding (Turbonator) geplaatst. Als ik de messen in de andere richting wil hebben, moet ik het gewoon terugsturen. Maar ik wacht op een gemiddeld verbruik over een grotere afstand voordat ik andere parameters wijzig.


Er is geen handleiding, het is geval per geval, de draairichting mag niet annuleren wat de fabrikant heeft gemaakt door zijn tekening van buizen, integendeel, deze moet deze rotatie versterken na de ellebogen in de pijp net voordat we de motor binnengaan, kunnen we duidelijk de draairichting van de gasmassa in de cilinder zien,
Op mijn 6 V6-cilinders zijn er twee afzonderlijke ingangen en ik heb 2-turbines een andere draairichting gemaakt.
Het is verkeerd om te geloven dat het simpelweg draaien van een turbine de draairichting zal veranderen, het verandert niets!
Denk niet dat dit principe op alle motoren werkt,
wanneer het verbruik in de steden laag is, wordt er goede winst geboekt op de hoofdwegen. Ik heb dit genoeg op mijn auto's gehad (heel weinig effect op een Jetta turbodiesel die bij de uitlaat van de turbo is geplaatst).
Denk in de aerodynamica niet aan welk uiteinde van plaatmetaal om te snijden met een steekvlam het lukt, het neemt iets netjes op de juiste plaats.
een voorbeeld we snijden de uiteinden van een propeller in een vliegtuig, en het werkt met een zeer slechte prestatie, het is voldoende om de vierkante hoeken strak af te ronden om de uiteinden van het bovenoppervlak te verdunnen (door de juiste vorm) en het wordt efficiënt .
Dit alles om u te vertellen dat een zeer klein ontwerpdetail nodig is, waardoor de slecht ontworpen turbulator schadelijker dan nuttig kan worden.

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 30/08/06, 09:36

om het element terug te brengen, bleek aan de motorzijde, zal de luchtstroom de neiging hebben om aan de buitenkant te hangen, er zal worden geremd! visualiseer je? daarom vind ik het niet goed.

André, ik ben helemaal bij je, logica! ; wat vind je van de stijgende desouza, die geweldige resultaten heeft !!
de propeller om voor de luchtafsluiter te plaatsen, en pijp naar doos met 3 cyl die er tegenover begint,: de draairichtingen moeten ook anders zijn! nou ik heb geen resultaat : Cry: maar het is + logisch, alleen het verschil tussen onze twee auto's kan erg belangrijk zijn :, Ik heb geen lampda, alleen een flowmeter!

voor privé galerijgeheugen (528i bmw)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/08/06, 14:46

Klinkt raar jouw "ding"

Kom op, ik maak er een voor de twingo 1-versie van mijn vrouw die serieus zuigt

We zullen zien of als gevolg van de middelpuntvliedende kracht het volume lucht dat in de cilinders wordt ingebracht beter is

Zoals André zegt, de weg is erg belangrijk in vloeistof, het is absoluut noodzakelijk om parasitaire storingen te vermijden die drukverliezen veroorzaken en plotseling het motorvermogen verminderen,
wat misschien het geval is voor sommigen van jullie die hun verbruik zien dalen juist omdat er minder vermogen is !!! :?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 30/08/06, 15:31

Capt_Maloche schreef:wat misschien het geval is voor sommigen van jullie die hun verbruik zien dalen juist omdat er minder vermogen is !!! :?


De gemiddelde belasting van een auto is 10 tot 20% bij huidig ​​gebruik ... dus het is niet het gebrek aan vermogen "up" dat iets zal veranderen!

Aan de andere kant leidt elke motoraanpassing tot een wijziging van de koppelcurve, zelfs "down" en de AC kan het verbruik beïnvloeden ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/08/06, 16:23

Hallo Denis

ook anders zijn! goed ik heb geen resultaat maar het is + logisch, alleen verschil tussen onze twee auto's kan erg belangrijk zijn :, ik heb geen lampda, alleen een flowmeter


Alleen een debietmeter maakt weinig verschil met een carburateurventuri, niets om te controleren of de verbranding heet is, niets om de verhouding te corrigeren + staat gelijk aan geen winst, slechts een beetje uitputting als het oorspronkelijke mengsel een slechte neiging had.

Op een carburateur montage met een mengsel aanpassing
je ziet het verschil tussen voor en na turbulator,
de versterking bevindt zich voornamelijk op de .. (de Lambda-sonde zorgt ervoor)
Je zult moeten sleutelen aan het signaal van de flowmeter in het algemeen een 0-5 volt, je moet gewoon een of twee kleine diodes in serie plaatsen met de + die deze potentiometer voedt zetten we 3, (niet op het signaal wordt het niet meer lineair) koude begint het risico van kreupel te worden. (Ik heb zo lang met de Chevrolet gewerkt)


Op een grote carburateurmotor van meer dan 6 liter, constante belasting. Voor montage trek ik het mengsel totdat de motor RPM daalt en geef ik opnieuw om hetzelfde RPM te behouden
na montage wanneer ik het mengsel schiet, bereik ik RPM ..

Maar er is maar vol vermogen, ik ben het kwijtgeraakt op een auto, het stoort niet, maar op sommige versnellingen stoort het ...

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 30/08/06, 17:51

het aanraken van elektronica koelt me :| :| het is soms niet erg betrouwbaar, dus als ik bp heb !! en bm wil niets horen over 20 + -modellen (ze zijn incompetent) :onheil:
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 30/08/06, 17:55

Ik had gehoopt op minder bp met pantone, ik wacht nog steeds op de Nikelage van mijn reactorstaven! maar het is door kennis een reeks wachten op het bad.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 314-gasten