"Wonder"-spaarders: mythen of realiteit?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/04/10, 10:37

STF zei:

Olifant: Als ik tot de rand vol zit, als ik het ben of iemand anders, kun je me het verschil vertellen


Afgezien van strikte wetenschappelijke objectiviteit, want inderdaad, niemand twijfelt aan jouw vermogen om een ​​goede tank te vullen, absoluut aan dezelfde pomp, etc...

Belangrijk in de context van een meetcampagne is dat de bestuurder geen indicatie heeft van de resultaten om niets aan zijn rijgedrag te veranderen, maar als de proefleider en de bestuurder dezelfde persoon zijn, zien zij de kilometerteller. Het is al te veel! Via het rode brandstoflampje op mijn eigen auto kan ik bijvoorbeeld gemakkelijk zien of ik 820 of 860 km op een volle tank heb gereden. De ideale plek om een ​​economizer te testen is een taxi- of snelpostbedrijf of het wagenpark van een installatie- of reparatiebedrijf.

Het is absoluut noodzakelijk om het placebo-effect of het bewustzijn van de aanwezigheid van het apparaat te elimineren.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 02/04/10, 11:14

Macro schreef:Over EGR :schok: Een constructief debat over een destructief apparaat...

Onzin??? Wat een onzin: zeggen dat de EGR-kleppen van voertuigen ouder dan 10 jaar naamloze onzin zijn die alleen maar verstoppingen en verlagingen van de
....
De EGR is altijd een hoax....Zelfs bij recente voertuigen...Ik ken een Kangoo DCI uit 2009 die de prijs al heeft betaald...hij heeft nog lang geen 100 km gereden en wordt alleen op de weg gebruikt...

Uw fixatie op alles wat waterdamp opnieuw in een motor kan injecteren, lijkt u onderscheidingsproblemen te bezorgen
Het bouwt niets op, het is slechts mijn mening...

Zoek online naar mooie EGR-kleppen zoals die van jou... En zoek dan naar de verstopte...


ZIE MIJN TWEE EERDERE E-MAILS over “bullshit”

Een EGR Slecht ontworpen of een injectiefout en het is een puinhoop

niets te maken met de injectie van water, wat een bewezen feit is, hierop geverifieerd en gereproduceerd forum même

Over mijn ervaring: we hebben een vloot van 140 voertuigen DCI clio, 207, méganes, 407 enz... en geen enkel EGR-probleem
Deze voertuigen zijn goed onderhouden en komen na 4 jaar of 100 km weer terug

Ik heb nog nooit een EGR-probleem gehad op mijn dieselvoertuigen, ik doe mijn eigen onderhoud en maak mijn collectoren elke 100 schoon


POTENTIEEL: alle mechanische onderdelen van een voertuig zijn onderhevig aan defecten, inclusief de EGR
Je kunt remmen, ontsteking, EGR, banden, carburatie typen, je vindt er evenveel storingen als op de EGR : Cheesy:

probleem van onderscheidingsvermogen zegt u? ...
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6515
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1637




par Macro » 02/04/10, 11:21

Behalve dat remmen banden ontsteking carburatie injectie...Je kunt niet zonder... EGR (nog steeds blij) als...

De twingo waar ik het over heb, maakt deel uit van een vloot die vergelijkbaar is met die van u: onderhouden en doorverkocht vóór 100 km of 000 jaar.

We zouden een blinde test moeten doen met en zonder op twee auto's uit dit wagenpark...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 02/04/10, 15:44

Wat interessant zou zijn om te weten, zijn de exploitatiekosten van deze voertuigen, inclusief de aankoopprijs. Op die manier zou het veel gemakkelijker zijn om onderscheid te maken met “ecologische” formules [Bewerken:], rekening houdend met de ecologische balans van de productie van beide...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 290 gasten