Ecocarb, nog een brandstofbespaarder

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 08/01/12, 22:15

Gehoord op het nieuws vanavond:

http://videos.tf1.fr/jt-we/un-economisa ... 23655.html

4 monteurbroers uit Orne in Essay hebben met de hulp van een astrofysicus (het is meteen serieuzer) een brandstofbespaarder van hetzelfde type ontwikkeld.

Hun vondst, de FDME - Ecological Molecule Fragmenter -
Hun brandstofbesparing werkt voor diesel- of benzinevoertuigen en wordt in 1 uur tussen het brandstoffilter en de injectiepomp geïnstalleerd.
Het apparaat fragmenteert "het dieselmolecuul" (diesel is een mengsel van moleculen) door een krachtig magnetisch veld in het afgeschermde apparaat.
Verbeterde verbranding, dus lager verbruik.
Kosten voor een auto: 450€ installatie inbegrepen.
Kosten vrachtwagen: 1200€

Beeld
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 01:08

fragmenteert "het dieselmolecuul" (diesel is een mengsel van moleculen) door een krachtig magnetisch veld
systeem om het dieselmolecuul te verzwakken.
Als er diesel doorheen gaat, barst het open onder invloed van het magnetische veld.
Ze bieden ook de PGH (productie van waterstofgas), een regenwater-bubbler waarmee waterstofgas opnieuw in de verbranding kan worden geïnjecteerd.
Nu de brandstofprijzen gestaag stijgen, hebben de gebroeders Boucher duidelijk een goede nis.



gekke zinnen in de natuurkunde, verschuilt de astrofysicus zich sterk in de sterren.
Bovendien verkopen ze een additief om elke keer dat de tank wordt gevuld te kopen:
Het is essentieel om het curatief voor het injectiecircuit dat bij elke FDME wordt geleverd in de tank te plaatsen.

Ze zijn inconsequent, aangezien ze deze genezing niet aanvullen!!! Het is dus zeer twijfelachtig!!

Hetzelfde kun je doen door een magneetje of twee goedkope NdFe tegen je brandstofinlaat te zetten, om te kijken of het werkt, goedkoop, en het verbruik heel nauwkeurig te meten, want beter meten dan 10% is niet eenvoudig.
Ze verwarren stookolie en kalkaanslag in het water!!!

Typische zwendel, op een "goede niche" in overvloed, zoals een placebo met veel mensen genezen of grigri op de portemonnee, onmogelijk te bewijzen, minder dan 10% !!!

Zoals Janic zou zeggen, die in dit delirium gelooft, als een houweel of hamer van 300 miljoen jaar oud, ondanks mijn kritiek:!
het is de interpretatie van deze feiten die een probleem vormt ...
de mens is mens, men kan niet voorkomen dat de ideeën die door opvoeding, onderwijs, de emotionele factoren worden ingeprent, worden ingebracht in de benadering van de onderzoeker.
uw beweringen van wetenschappers zijn slechts hypothesen onder wetenschappers
de feiten kunnen door de wetenschappers zelf verschillend worden geïnterpreteerd.
Ze leveren geen bewijzen, maar feiten en elementen. Dan komt de interpretatie van deze elementen en daar is geen wetenschappelijke neutraliteit meer.

Een "absolute" zekerheid is wanneer niemand een bewijs komt aanvechten
het is moeilijk om een ​​theorie te brengen die iemand bevredigt die deze theorie a priori weigert
"overtuigingen" maken deel uit van ALLE partijen, zelfs die van geharde wetenschappers. Ook zij geloven maar in één ding: wetenschap opgericht als een absoluut dogma! Het kan een goede manier zijn om vooruitgang te boeken, maar ook een enorme manier om te crashen of onconventionele oplossingen mis te lopen...
Dus wat het aantal feiten ook is, het is nooit bewezen..


0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 09/01/12, 10:35

Nogmaals, het ruikt allemaal naar oplichterij!

Nogmaals ook: los van de dubbelblinde test is er geen redding! De bestuurder moet niet weten of zijn voertuig is uitgerust. Hij is het niet eens die moet tanken, hij moet zelfs naar een verborgen totalisator leiden, om niet in de verleiding te komen om een ​​mogelijke test te compenseren of te verhogen.

Het gebruikelijke verbruik van het voertuig/bestuurder-koppel moet bekend zijn en de test mag niet direct na een gesprek worden uitgevoerd.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 09/01/12, 12:37

proces gezien en archi gezien, al in de jaren 70 als ik het me goed herinner, is het niet hetzelfde principe dat wordt gebruikt voor elektronische scalers? een magnetisch veld dat de kalksteenmoleculen breekt?
het is in ieder geval om tijdens het indienen van patenten te vragen of ze er niet uitzien dat de "uitvinding" al is uitgevonden?!?!?!

misschien kunnen we dit principe ook gebruiken voor HVB : Idee:
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 12:55

een magnetisch veld dat de kalksteenmoleculen breekt?

is onjuist, moleculen blijven intact in een magnetisch veld, anders was je dood gegaan terwijl je door het magnetische veld van een MRI-scanner in het ziekenhuis ging!!!

Het is goed zulke enorme inconsistenties die eindeloos herhaald worden door journalisten en op het net te vermijden!!!!

In feite kan het magnetische veld, met een zeer zwakke werking, soms de kiemvormingsdrempel van schaalvormige microkristallen veranderen, vaak in overmatige oplossing, die zeer fijn neerslaan in plaats van zich af te zetten op de wanden van de boiler.
Het is dus een zeer zwakke actie die niet altijd werkt.

Stookolie heeft geen aanslag of moleculen om in vaste toestand neer te slaan, en daarom is het effect ervan zeer onwaarschijnlijk.

Maar 2 NdFe-magneten 10 keer goedkoper kunnen net zo goed worden gebruikt om te testen, als u het wilt controleren.
Dus winst, 90% van de prijs !!

Christophe had vóór hen moeten beginnen om deze uitrusting met 90% winst te verkopen!!!!
Te eerlijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4




par bleusideral » 09/01/12, 13:11

dedeleco schreef:is onjuist, moleculen blijven intact in een magnetisch veld, anders was je dood gegaan terwijl je door het magnetische veld van een MRI-scanner in het ziekenhuis ging!!!

Het is goed zulke enorme inconsistenties die eindeloos herhaald worden door journalisten en op het net te vermijden!!!!

In feite kan het magnetische veld, met een zeer zwakke werking, soms de kiemvormingsdrempel van schaalvormige microkristallen veranderen, vaak in overmatige oplossing, die zeer fijn neerslaan in plaats van zich af te zetten op de wanden van de boiler.
Het is dus een zeer zwakke actie die niet altijd werkt.

Stookolie heeft geen kalkaanslag of moleculen die in vaste toestand kunnen neerslaan.

Bedankt voor de precisie, het is hartverscheurend om te weten dat hij iets op de apparaten alleen voor commerciële doeleinden heeft gemarkeerd.
Ik had het niet over stookolie, aangezien het "magische apparaat" wordt verkocht voor de GO, ik dacht aan plantaardige oliën, zowel voor rijden als voor verwarming! Is er interesse in het breken van moleculen?
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 13:39

iemand geïnteresseerd in het breken van moleculen?

1) het magnetische veld breekt de moleculen helemaal niet, gelukkig zouden we dood zijn na het passeren van het magnetische veld van MRI.

2) Het breken van moleculen vereist energie, zoals elektrolyse van water of elektrische ontladingen om vrije radicalen te maken, in feite meer energie dan achteraf wordt verkregen door verbranding!!!

Dus een onsamenhangend, ongepast, misleidend en vals idee, wat tandsteen betreft.

Het enige dat een beetje kan worden veranderd, zijn de nucleatiedrempels van kettingreacties tijdens verbranding, met enkele sporen van vrije radicalen die worden verkregen door een elektrische ontlading, maar niet door een magnetisch veld, dat geen sterke werking heeft.

Maar het is niet zeker dat een motor die makkelijker klopt bij spontane ontploffingen beter is.
0 x
Projéthée
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 30/10/08, 17:53




par Projéthée » 09/01/12, 15:12

Dedeleco,
precies, dit soort assemblage probeert (ik zeg probeert) in te spelen op de koolstof/waterstofketen om de waterstof gemakkelijker vrij te laten komen. Hierdoor is het mogelijk om de verbranding "glad" te maken en juist dat de motor minder klopt.
Deze montages hebben, net als de WITH, gedrag dat moeilijk te bepalen is, soms effectief maar vaker totaal nutteloos. Ik heb de twee processen op verschillende opeenvolgende auto's getest en kan niet verklaren waarom ik ooit bijna 15% behaalde (daar zijn we niet langer in het subjectieve, en bevestigd door mijn auto uit te lenen zonder iets tegen de persoon te zeggen) en andere schoten, niets (ondanks configuratieveranderingen wanneer de resultaten hardnekkig waren in de afwezigheid).
Merk op dat ik nooit cumulatieve effecten heb waargenomen tussen magnetische montage en MET. Het beste is om het ding te testen zonder wonderen te verwachten, de een eerst en dan de ander als er geen resultaat is. Het moet ook gezegd worden dat onze moderne auto's zich steeds minder lenen voor dit soort hacks. Ik heb gehoord van 20 tot 25% besparingen op carburateurslijpmachines, maar wederom geen systematische winst. Voor mij is de echte zwendel hier; verkoop deze dingen als bewezen technologie wanneer zelfs eerlijke onderzoekers de enorme verschillen in resultaten van het ene motormodel tot het andere niet kunnen verklaren.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 09/01/12, 15:18

Om dit soort echte tests statistisch te lezen, lijkt het erop dat het des te meer werkt aangezien de motor niet geoptimaliseerd is, oud, enz. en daarom waarschijnlijk na installatie soms iets meer is geoptimaliseerd, let hierop, geheel onafhankelijk van de spaarmotor ????????
0 x
Projéthée
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 77
Inschrijving: 30/10/08, 17:53




par Projéthée » 09/01/12, 16:23

persoonlijk heb ik mijn auto's om twee redenen altijd overgeschakeld op een groen luchtfilter; één door systematisch een "meer ademend" filter aan te passen in relatie tot het motorvermogen, twee voor de ecologische kant omdat het wasbaar is. Dit vereist vaak het veranderen van de diameter van een deel van de inlaat. Maar zelfs na het uitvoeren van dezelfde wijzigingen aan twee motoren van een bijna ontwerpleeftijd (meerpuntsinjectie, 16 kleppen, enz.), gaf de ene zeer goede resultaten en de andere geen. Hoe ik het probleem ook omdraaide, het was onmogelijk om een ​​logische relatie te leggen tussen een sluitende poging en mislukking.
Ja, ik denk dat er onafhankelijkheid is tussen optimalisatie en spaarder, zelfs als de twee moeten samenwerken. De motor verandert van geluid na de installatie van het groenfilter (over het algemeen een beetje luider), en verandert dan zijn geluid vooral bij een snelheid die in verhouding moet staan ​​tot het aantal en de vorm van de vinnen van de AVEC (veel heeser, een beetje als een geprepareerde molen) als hij werkt zoals het hoort. Dit regime komt ook overeen met maximale efficiëntie en potshot voor mij, niet al te slecht geplaatst, tussen 3000/3500 tpm. En ik heb nog nooit de uitlaat van een van mijn auto's aangeraakt.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten