Tekening voor het opvangvat water doping?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/11/12, 16:18

Dag

-
Precies: ik heb verschillende montages bekeken, waaronder die van jou in de thread "Pantone-proces: waterdoping of Pantone-motor"! Maar het was Antoine G die het systeem met waterbellen in Frankrijk INTRODUCEERDE! Maar wat zegt hij?


Als je denkt dat dit de beste montage is, kopieer dan Antoine's bubbler net zo goed als deze meerdere reactoren.
Zonder Antoine iets af te nemen, zijn hij en David verantwoordelijk voor waterdoping. Maar auteurschap betekent niet dat de andere montages niet verbeterd zijn, er zijn overal historische voorbeelden. de eerste mannen die een (vliegbaar) vliegtuig bouwden, de gebroeders wright, werden snel ingehaald, Garros en Morane, de eersten die een systeem ontwierpen om door de propeller te schieten, werden snel ingehaald door Anthony Fokker toen hij kopieerde, het systeem verbeterde, de evolutie staat vol met soortgelijke voorbeelden..

De mooiste montage is wat mij betreft die van de trekker 42

Een van de best gedocumenteerde tests is de Peugeot 34-auto, die vervolgens hetzelfde doorloopt met twee andere assemblages, alle details van brandstof, waterverbruik, wind, beoordelingen, enz. Cijfers die overeenkomen met wat verschillende andere dopingassemblages doen.
Mijn montage is verre van perfect, ik zocht naar een zekere eenvoud en vooral naar iets dat werkt zonder al te veel schoon te maken, aan te passen met zo min mogelijk onderhoud. Een montage wordt vaak gemaakt met de materiële middelen en het gereedschap dat we hebben en vooral de plaats die er rond de motor is, de elleboog die beschikbaar is in de uitlaatpijp. Voor het starten moet je uren met de kap open staan.

In je post is het een tekening, een project en de experimenten hiervan forum we proberen je de valkuilen, de fouten, van onze ervaringen te vertellen. DE forum het is een openbare plek om onze ervaringen uit te wisselen, het helpt anderen die montages of aanpassingen maken...

Als je kijkt naar het aantal assemblages dat in omloop is, maken er maar heel weinig een beperking van 2/3 van de toelating, heel weinig stellen alleen een venturie die minder straft een grove beperking in het algemeen een simpele pijp die in een fluitje of een lepel is gesneden, het vertrouwt op de beperking van het luchtfilter om een ​​depressie te hebben, om te beseffen dat de reactor functioneler is wanneer het luchtfilter verstopt raakt..
Ik zou een autokerkhof kunnen vullen met alle fouten die ik heb gemaakt, alle dingen die ik opnieuw ben begonnen.
David's tekening (een karakter dat ik respecteer) die je hierboven plaatste met een uitlaatbediening, ik heb er nog nooit een op foto's gezien, gebouwd, om na 10 km te kijken of hij functioneel is.
na een ervaring van meer dan 100 km in waterdoping heb je een goed beeld van de aanhoudende problemen en begrijp je waarom de assemblages van roestvrij staal moeten zijn, dat het magnetisme en de oriëntatie van de noordelijke reactor lijkt op de dans van de regen, florklore die ik zal zien op het feest in het reservaat bij Pawa Abenakis.
Ga naar ZAC (Berger) bij jou in de buurt, hij heeft een goede ervaring met waterdoping, je zult veel fouten voorkomen voordat je gaat bouwen..

Andre
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Tekening van de bubbler voor waterdoping?




par Christophe » 12/03/16, 20:04

Bolt schreef:principeschema van waterdoping met de verschillende plaatsen van mogelijke maatregelen om te proberen onderweg te komen en het te bespreken op de forum


schema-dopage-al-eau-diesel-pic234.jpg.png
0 x
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Tekening van de bubbler voor waterdoping?




par Nikolaj » 12/10/17, 10:30

hallo hier zijn enkele documenten... hartelijk...
toebehoren
PRINCIPE VAN DE PANTONE ECOPRA NANOKIT RETROKIT ECONOKIT SPAD KIT WATER DOPING-1.PNG
PRINCIPE VAN DE KIT PANTONE ECOPRA NANOKIT RETROKIT ECONOKIT SPAD WATER DOPING-1.PNG (134.08 KiB) 6923 keer geraadpleegd
PRINCIPE VAN DE PANTONE ECOPRA NANOKIT RETROKIT ECONOKIT SPAD KIT WATER DOPING.PNG
PRINCIPE VAN DE KIT PANTONE ECOPRA NANOKIT RETROKIT ECONOKIT SPAD DOPAGE AL EAU.PNG (134.54 KiB) 6923 keer geraadpleegd
Eenvoudig model om water in engines.jpeg te spuiten
Eenvoudig model voor waterverdamping in motoren.jpeg (34.81 KiB) 6923 keer bekeken
0 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Tekening van de bubbler voor waterdoping?




par Nikolaj » 29/03/19, 21:44

hallo allemaal, hier zijn andere modellen...
toebehoren
REGENWATERBEL - RUIMTE 4 - VERBONDEN MET BATTERIJ-AARDE MET 2 X 2 KRACHTIGE FERRIETMAGNETEN = H2OHHO (2).jpg
REGENWATERBEL - RUIMTE 4 - VERBONDEN MET BATTERIJ-AARDE MET 2 X 2 KRACHTIGE FERRIETMAGNETEN = H2OHHO (1).jpg
verkeer td 06-03-2019 vapor links project-7-diffuseur.jpg
verkeer td
verkeer td 06-03-2019 vapor links project-6-diffuseur.jpg
verkeer td
verkeer td 06-03-2019 vapor links project-5-diffuseur.jpg
verkeer td
renaut 2 liter td-lepel stoomverspreider 4 langwerpige gaten.jpg
renaut 2 liter td-lepel stoomverspreider 4 langwerpige gaten.jpg (280.13 KiB) 5248 keer bekeken
renault 2 liter td.jpg
renaut 2 liter td.jpg (123.69 KiB) 5248 keer bekeken
REGENWATERBEL voorbereiding 17-02-2019.jpg
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)
Avatar de l'utilisateur
Nikolaj
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 173
Inschrijving: 17/08/17, 18:38
Plaats: ring 35120 pican
x 14

Re: Tekening van de bubbler voor waterdoping?




par Nikolaj » 30/08/20, 21:50

vereenvoudigde en zeer effectieve bubbler
Brandstofbesparingen en depollutie zie op mijn facebookpagina van:
Juillet 27 2020
Vereenvoudigde bubbler met geperforeerde groef die dienst doet als plunjer en luchtinlaat in de watertank...de lucht circuleert gemakkelijk, en als het water naar beneden komt...diameter 8 mm in messing, uitlaat in 10x17 pvc versterkte buis met 10x14 mm diffusor. .

https://www.facebook.com/palahniuk.niko ... nf&__xts__[0]=68.ARAXioTY7u5Xs9tt3RflUJxBXZUzjuOUbwaQQEG2kZW2QKByDHyUxcvWfTKVEZhqrqXyW77lS9fGy-jJrosmuBY1ZlDmwkgOj5cYsnGqzxIeM4Oxe4zvnRoPjJv0VkQn3iyg40FwVxvObCpb9dEiDrypRr8vegkf5loME11BMTQBhZke2sBMN3dms5TxdvUE9oPoP2XyQOkjQiY83iNo0a68BXVRK8HV6d8Tjdci6iNyyTFhO4R1uv_KZ__-IY_IEnUSVC0hrxtL9Pq0ZQZUvSnR28wO-Xz6Ngy4KgLihZ0DxBNj3jlpS3rKLlBzEctBLMMF5HO5-npmFcnY82foDuUVvQ
1 x
Een mysterie bestendigt alleen wanneer er een weigering is om het te bestuderen (Georges Charpak?)

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 218-gasten