Tekening voor het opvangvat water doping?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 31/10/12, 20:29

André schreef:Fie u aan zij die gemeten-test hebben gedaan op Quant'home jullie die hebben gereisd naar Marokko heb je geloofwaardig cijfers lijken op die ik verkregen en een aantal programma's, merk je dat het gebouw van hun bubbler is van grote eenvoud en operationeel.

- Precies: de bubbler die ik voorstel (zonder hem voorlopig zelf te willen bouwen) is "ongeveer" dezelfde als die van pagina 9 van Michel David, wiens diagram ik iets hierboven heb gegeven.
- Wat de eenvoud van implementatie van de buis, is het perfect mogelijk om het met koper 10 11 ellebogen direct en koper stukjes pijp op lengte gesneden (waaronder een gat ongeveer 1 te 2mm ); allemaal hard gesoldeerd met bijvoorbeeld geld.
- Voor de geplooide plaat, kan men deze perfect vervaardigen in een "bodem" van trommel van roestvrijstalen wasmachine, evenals de geperforeerde antispatwanden die ik voorstel om een ​​"stijging van water" in de reactor te vermijden .
- Behalve de klep, de steel en de lamp van de calorstat, bevindt het gehele temperatuurregelingsmechanisme zich buiten en kan het gemakkelijk worden aangepast aan de hand van de verbrandingsparameters. Er zijn drie afstelpunten:
* de moer op de veer van de klepsteel,
* het draaipunt van de bedieningsstang van de klep,
* de ondersteuning op de stengel van de calorstat.
- Wat betreft de magnetisatie van de staaf van de reactor (die de goede werking van deze reactor conditioneert), kan men simpelweg, in plaats van deze in de noord / zuid-as te plaatsen, deze magnetiseren met een magneet en testen als het zwak gemagnetiseerd is met een eenvoudig kompas! Heb je stubstalen staafjes geprobeerd (veel goedkoper dan nikkelstaven)? auto als de stalen staaf van de reactor niet gemagnetiseerd is, werkt de reactor niet! Heb je gelezen cette page, om het waarom en hoe van de magnetisatie van de stengel te zien?
- Praktische kant, er is deze boer, Antoine G, die hem, hij, probeerde en kreeg zichtbaar zeer goede resultaten!
- En dan is het veel beter voor een auto om te zoeken naar twee aansluitpunten (uitlaat en inlaat) in plaats van drie (motorkoeling, uitlaat en opname), nee !? ...
- @ +!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 31/10/12, 21:17

Hallo RV-P

Blijkbaar heb je Quanthomme gelezen, het is heel goed, veel interessante dingen, enz ... maar je lijkt te zijn verdwenen la Pantone / Gillier pantone verwijst naar de best gedocumenteerde, geconstrueerde, besproken, gewaardeerde ...... in feite Econology!

Er zijn veel berichten vol met het ontdekken van ervaringen, gedetailleerde argumenten en de meest geavanceerde Pantone / Gillier Pantone-experimentator ....... het is André! Lees zijn toespraken en waardeer de ervaring die hij geeft .... :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 31/10/12, 21:36

RV-P schreef:- Ik denk dat ik inspiratie zou kunnen putten uit dit diagram, gepubliceerd op de 9-pagina van Michel David:
Beeld

, voor de realisatie van de thermogestuurde klep! Hij plaatst er een tweede calorstat om op de gewenste temperatuur te "borrelen".


Enige twijfels over dit systeem, wanneer de bubbler een temperatuur heeft die lager is dan de openingstemperatuur van de calorstat, stuurt hij alleen stoom (eigenlijk heel weinig) naar de reactor, en heeft het water alle kans op condensatie in de leidingen. Aan de andere kant maakt het "vrij" laten van het borrelen het mogelijk om lucht "permanent", stoom als die er is, en de waterdruppels naar de reactor te brengen. De kans om de reactor te verdrinken lijkt mij veel kleiner.
Van mijn montages zijn degenen die het beste / de tafels werken degenen die de luchtcirculatie nooit wordt onderbroken, zelfs niet in slow motion. 8)
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 31/10/12, 22:30

RV-P schreef:
André schreef:de uitlaat in een diesel is bastaard en het verstopt de mechanismen

- Ja, maar je vergeet iets: op cette pagehet is goed geschreven:
Op deze manier weet hij met nadruk 1 / 3 alleen lucht te laten passeren. Geleidelijk aan, de resultaten te verbeteren en de grote veelvraat die vroeger 21 liter / uur van edele GO, gewoon 10 liter en aanpassing na aanpassing, de motor loopt beter en beter, het wegwerken van de oude schaal, verbruik daalt tot 5 liters met daarnaast een paar liter water.

Et de pot spuugt a transparante stoom vrijwel geurloos et de witte zakdoek blijft wit : gewonnen weddenschap!


De Pantone of Gillier Pantone vervuilen minder, daar zijn we het mee eens. Maar ook met André blijft de uitlaat walgelijk (waarschijnlijk minder dan origineel is het niet moeilijk : Mrgreen: ) en als je de uitlaat gebruikt, zie je dat alles heel snel zwart wordt, stroomopwaarts leidingen stroomafwaarts in de reactorinlaatspruitstuk, alles! Wat wordt gereinigd is de hoge motor en deels alleen de uitlaat.

Het goede aan de zakdoekentest is dat je hem alles kunt laten zeggen. De "mesh" van de stof is veel groter dan het grootste deeltje dat er doorheen gaat. Wat wordt gestopt, hangt af van ....... wat juist is plakken, lijmen afhankelijk van de luchtvochtigheid, statische elektriciteit, westenwind en de ouderdom van de kapitein, enz., is het representatief voor niets, maar het is spectaculair. : Mrgreen:

Zelfs een moderne auto met een katalysator van de nieuwste generatie doet dat niet "niet tot de enkel komen... "

Het probleem met zeggen dat .... is dat er wetenschappelijke studies beschikbaar moeten zijn voor het publiek om het te bewijzen. Degenen die hen hebben gemaakt, hielden het resultaat voor hen. (autofabrikanten etc ...) : Cry:

Zelfs een moderne auto met een katalysator van de nieuwste generatie komt niet 'in de buurt' omdat katalysatoren, het "breekt" de deeltjes die dieper in de longen zinken dan de deeltjes die uit een "normale" pot komen (en deze deeltjes zijn kankerverwekkend!)! Het G-Pantone-systeem verandert GO in GAS, dus dater zijn GEEN meer deeltjes aan het einde van de uitlaat. En het werkt beter op een diesel dan op een benzine!


Geen enkele katalysator breekt de deeltjes, het begunstigt eerder dergelijke of dergelijke chemische reacties die leiden tot de transformatie van bepaalde gassen en de vorming van een hele reeks deeltjes van verschillende groottes en verschillend stroomafwaarts van stroomopwaarts. De katalysator is slechts één schakel in de productie van deeltjes tussen de brandstoftank en de dood die uit de geluiddemper komt. :|

"Meer deeltjes"is een visie van de geest, alle motoren doen het in verschillende mate.

Voor het magnetisme dat belangrijk zou zijn voor de staaf, het bevalt erg, ... voor Sieur Pantone zelf klinkt het "wetenschap", maar het is totaal nep. Verspil geen tijd met deze onzin. Alle roestvrijstalen reactoren (niet-magnetisch) werken hetzelfde !!!
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 01/11/12, 12:14

Flytox schreef:Enige twijfel over dit systeem, wanneer de bubbler een temperatuur heeft die lager is dan de openingstemperatuur van de calorstat, zendt hij alleen stoom (eigenlijk heel weinig) naar de reactor, en waarschijnlijk zal water condenseren in de leidingen.

- Daarom heb ik het in mijn schemavoorstel niet gedaan!
- Maar de "culto" (Antoine G) die het deed met zijn "volledig geïntegreerde" systeem, heeft het dan mis?!? ...
Flytox schreef:Geen enkele katalysator breekt de deeltjes, het begunstigt eerder dergelijke of dergelijke chemische reacties die leiden tot de transformatie van bepaalde gassen en de vorming van een hele reeks deeltjes van verschillende groottes en verschillend stroomafwaarts van stroomopwaarts. De katalysator is slechts één schakel in de productie van deeltjes tussen de brandstoftank en de dood die uit de geluiddemper komt.

- Maar goed, er zijn rapporten, wetenschappers, die geneigd zijn te bewijzen dat de deeltjes die uit een katalysator komen veel meer in de longen zakken omdat ze veel dunner zijn!
- Het "probleem" van een systeem dat wordt verwarmd door water van de motor is dat het langzamer is ... En voor korte ritten (zoals ik thuis doe), is het niet het plezier !
- Als u de zakdoektest niet goedkeurt, waarom dan hier, Heeft Capt-Maloche het gedaan !? ...
- Maar tot nu toe heb ik alleen een voorstel gedaan, gezien de weinige ideeën over het onderwerp. Als je het niet eens bent ...
- @ +!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491




par Janic » 01/11/12, 12:36

Alle roestvrijstalen reactoren (niet-magnetisch) werken hetzelfde !!! alleen austenitisch roestvrij staal is niet-magnetisch.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/11/12, 14:07

RV-P schreef:
Flytox schreef:Enige twijfel over dit systeem, wanneer de bubbler een temperatuur heeft die lager is dan de openingstemperatuur van de calorstat, zendt hij alleen stoom (eigenlijk heel weinig) naar de reactor, en waarschijnlijk zal water condenseren in de leidingen.

- Daarom heb ik het in mijn schemavoorstel niet gedaan!
- Maar de "culto" (Antoine G) die het deed met zijn "volledig geïntegreerde" systeem, heeft het dan mis?!? ...

Een tractor-app (die ik nooit heb afgehandeld) en auto werken niet noodzakelijkerwijs hetzelfde. In gebruikswagen voel ik me niet goed, dat is alles. :?

Flytox schreef:Geen enkele katalysator breekt de deeltjes, het begunstigt eerder dergelijke of dergelijke chemische reacties die leiden tot de transformatie van bepaalde gassen en de vorming van een hele reeks deeltjes van verschillende groottes en verschillend stroomafwaarts van stroomopwaarts. De katalysator is slechts één schakel in de productie van deeltjes tussen de brandstoftank en de dood die uit de geluiddemper komt.


- Maar goed, er zijn rapporten, wetenschappers, die geneigd zijn te bewijzen dat de deeltjes die uit een katalysator komen veel meer in de longen zakken omdat ze veel dunner zijn!


Kijk naar de onderstaande link, onder andere de conclusie als je haast hebt. : Mrgreen: De katalysator is niet de enige schuldige, verre van dat ...
https://www.econologie.info/share/partag ... 5zrr84.pdf

- Als u de zakdoektest niet goedkeurt, waarom dan hier, Heeft Capt-Maloche het gedaan !? ...


Het is een forum hier, wat zal het zijn om allemaal altijd mee eens te zijn : Mrgreen: , Kapitein houdt van de zakdoek, des te beter voor hem ... dat belet niet dat het toevoegen van benzine in de Gasol de goede kant op kan gaan (minder vervuiling en conso).

In de verschillende berichten, tussen Quanthomme en Econologie, vind je alles en het tegenovergestelde. Wanneer u een bepaald aantal ervan heeft gelezen / geëvalueerd, zult u gemakkelijker zien welke opmerkingen u het meest bizar / fantasievol / feitelijk / gedocumenteerd / dicht bij "de waarheid" lijken ... : Mrgreen:

Om terug te keren naar je bubbler, zal het onvermijdelijk keuzes maken die een compromis zijn, het perfecte spul ..... chai niet als het bestaat. We geven je een paar tracks / algemene punten uit onze ervaringen, nadat je voor je motor bent met zijn congestieproblemen en je verschillende beperkingen, ben je beter dan wij in staat om bepaalde parameters te evalueren. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/11/12, 15:35

Dag

- Het "probleem" van een systeem dat wordt verwarmd door water van de motor is dat het langzamer is ... En voor korte ritten (zoals ik thuis doe), is het niet het plezier !


Voor kleine series 10 15 km is de efficiëntie van het systeem gedoteerd met water en matig zelfs een katalysatorsysteem werkt niet wanneer het een bepaalde temperatuur heeft bereikt.
bij koude temperaturen is het moeilijk om een ​​reactor goed te laten werken, zelfs door de motor met warme lucht rond de uitlaat te slikken.
In de zomer bereikt het motorwater zijn temperatuur na 4 tot 5km en stabiliseert het water na 15km
Ik heb een systeem van opwarmen met water, want de olie van frituren in de zomer nadat 3 km van het aandrijven van de olie aan de uitgang van de wisselaar rond 60c reikt, is het van het snelle zicht de belangrijke stroom op de retourtank, verwarm dan een 3 liters water uit een bubbler is een trifle ..

Het is altijd een kwestie van compromissen, als je alleen op de ontvolking richt, is het een verhouding van hoge waterdamp, als je alleen op de economie richt, is het een verhouding van water lager, als je aan het werk bent frituurolie is een hogere waterverhouding dan met diesel.
Wanneer de temperatuur van het water in de bubbler bij enkele graden niet zo kritiek is, is er een minimum en een maximum dat dicht bij de temperatuur van de LDR ligt
Sommige werken met een nevelwater bij omgevingstemperatuur, andere een kleine model carburateur verlagen de temperatuur onder de motorkap (zelfs verwarmde 90c is erger.) Andere functie met een stoomgenerator minder volumineus, snelheid Andere start-up met buleurs wordt meestal de meest eenvoudige manier om langdu- rige verwarming op de LDR te verwarmen.
Kijk naar de kit in de uitverkoop, je hebt een idee van de temperaturen die het kan bereiken in hun bubbler

Als je Qand'home bewerkt, is de mooiste bewerking die van de tractor Deutz, alle roestvrijstalen bubeur intergré de eerste die een verticale montage maakte.
Een andere tractor die Deutz meer rustiek staal monteert, kondigt aan dat het soms kookt in zijn bubbler, maar het is functioneel (in een GV dat ook kookt maar het is een mist gemaakt in de leiding die de reactor voedt en iedereen heeft een recept, een kleine dosering van het toevoegen van lucht met deze damp die uiteindelijk uiteindelijk als een rookmachine lijkt.)
Het is niet alleen de bewerking van Antoine die je moet bekijken
Voor de Antoine-tractor, wanneer hij aangeeft dat de temperatuur zal stijgen, komt dit voornamelijk door de vernauwing die hij op de inlaat maakt om de motor te laten vuren in de reactor (wurgt een diesel zonder reactor, en meet de uitlaat met gelijke belasting) de beperking heeft limieten op een auto-auto's die u bestraft op het maximale vermogen van de motor.

In het begin doen we een montage, waarbij we denken dat alles functioneel zal zijn zonder ons er zorgen over te maken, na een jaar gebruik kunnen we alle defecten en het onderhoud zien dat het vereist, de volgende bewerking wordt eenvoudiger, alleen een reiniging van de reactor en kanalen elk jaar ..
Het wordt laaiend om een ​​lange test van het verbruik te maken en dat het systeem halverwege gedeeltelijk is geblokkeerd.
Dus je offert een beetje van de prestaties, om iets te hebben dat werkt zonder de kap open te hebben op 100km.
wanneer je met je familie op een 400km-trip gaat, zullen ze eindigen met veel stops om te controleren of het systeem werkt.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 02/11/12, 08:09

André schreef:Het is niet alleen de bewerking van Antoine die je moet bekijken

- Precies: ik heb verschillende montages bekeken, waaronder die van jou op de thread "Pantone-proces: waterdoping of Pantone-motor"! Maar het is Antoine G die het systeem in Frankrijk introduceerde met het borrelende water! Wat zegt hij?
Het is slechts een paar dagen later, als hij de aanpassing aan een van zijn tractoren wil aanpakken, dat hij naar Antoine komt met een intuïtie van genialiteit, stelt hij ons en Michel bloot.

Welk idee?

Allereerst: houd de tractormotor in zijn geheel om met of zonder het systeem te kunnen experimenteren.

dan in de reactor alleen zeer fijne druppeltjes water doorlaten en de reactor niet meer verbinden met de motorinlaat, maar krijgen wat uit de reactor in het luchtfilter komt door het te sluiten (ongeveer op 2/3) om de motor te dwingen de inhoud van de motor te "snuiven".

En in koor zeiden we tegen hem: "Waarom niet, we moeten het toch proberen, naar onze mening is er geen risico."

- Een nummer belt naar mij: 2 / 3! Dit is het deel van wat uit de reactor komt in vergelijking met de omgevingsluchttoevoer. Waarom niet op deze basis "gaan"? Voor zover ik weet: een tractor-diesel en een auto-diesel, vooral moderne diesel, zien er "een beetje" hetzelfde uit, toch !? ...
- En het systeem geïntroduceerd door Antoine, zelfs als het sindsdien is gewijzigd, verandert de configuratie van de motor niet en dat is belangrijk!
- In de artikelen staan ​​de aanhangers van "het mag niet koken" en "het kan koken"! ... Ik had (misschien ten onrechte?) Een temperatuurregeling ingevoerd die uitgaat van de basis dat "het niet mag koken", maar als je volgens je experimenten zegt dat "het kan koken", is het "voldoende" om de temperatuurregeling uit "mijn" bubbler-project te verwijderen !!! Bovendien is het volgens het diagram dat is gepubliceerd voor Antoine's bubbler duidelijk dat het aan het einde "zal koken", vooral als de temperatuur die uit de reactor komt HOGER kan zijn dan de temperatuur van het gas. uitlaat (wat zou de ovalisatie verklaren van de draad van een van de uitgangen die ik op de hierboven genoemde draad zag !?)!
- En als het ooit echt heeft gewerkt en de uitlaat de bubbler niet vies !? ...
- Ik heb je gezegd: ik geef tracks, niets meer!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 02/11/12, 10:20

RV-P schreef:... maar haal wat uit de reactor komt in het luchtfilter door het te sluiten [/ b] (ca. 2/3) om de motor te dwingen de inhoud van de reactor te "snuiven" .....

- Een nummer belt naar mij: 2 / 3! Dit is het deel van wat uit de reactor komt in vergelijking met de omgevingsluchttoevoer. Waarom niet op deze basis "gaan"?


Van wat ik begreep, is de 2 / 3 niet de proportie van wat er in de reactor passeert, het is een orde van grootte van het passage gedeelte dat het verstopt in het luchtfilter om te vergroten de depressie in de reactor. 8)

2 / 3 is een startwaarde voor testen, nadat u meer of minder sluiter op uw motor nodig hebt (of venturi groter of kleiner). De hoeveelheid gassen die door het originele circuit of door het wisselstroomreactorcircuit passeert, hangt onder meer af van de drukval van de verschillende leidingen (stroomopwaartse / stroomafwaartse druk, diameter, lengte, ellebogen, watertemperatuur, stoom enz ...)

- In de artikelen staan ​​de aanhangers van "het mag niet koken" en "het kan koken"! ... Ik had (misschien ten onrechte?) Een temperatuurregeling ingevoerd die uitgaat van de basis dat "het niet mag koken", maar als je volgens je experimenten zegt dat "het kan koken", is het "voldoende" om de temperatuurregeling uit "mijn" bubbler-project te verwijderen !!! Bovendien is het volgens het diagram dat is gepubliceerd voor Antoine's bubbler duidelijk dat aan het einde "het zal koken", ...


Wanneer 2-fixtures verschillen door een hele reeks dimensionale fysieke parameters, is het moeilijk te vergelijken ... en we kunnen heel goed de 2 vinden die maar één doel heeft.
Wat voor mij belangrijk lijkt wanneer het mogelijk is, is de middelen hebben om het verwarmingsvermogen te veranderen om de 2-oplossingen te verkennen. :P

.... vooral als de temperatuur die uit de reactor komt groter kan zijn dan de temperatuur van de uitlaat ...


Als je het hebt over Gillier Pantone, kun je ons vertellen waar je dat hebt gevonden? Het maximale bereik van 250 ° voor de stoom bij de uitlaat van de reactor, terwijl sommige dieselklampen naar 750 ° -uitlaat stijgen.

- En als het ooit echt heeft gewerkt en de uitlaat de bubbler niet vies !? ...

Het zal geen pijn doen, een teken dat de productie van roet in vrije val zal zijn :P Ten slotte is het misschien niet het enige criterium. Zo mogen de "grote" zichtbare deeltjes niet worden vervangen door "kleine" onzichtbare deeltjes, maar oneindig veel gevaarlijker voor de gezondheid. :|
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten