Tekening voor het opvangvat water doping?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 26/10/12, 21:34

Uw oplossing voor de lucht zou goed moeten werken :P

Voor de afmetingen van de bubbler, om te proberen deze "compact" te maken, met de minste inertie (hoeveelheid water) mogelijk, voor een snellere start, moet deze eerder hoger (of zo hoog) zijn dan breed (niet zoals in het diagram). Er is (10 cm?) Aan borrelende hoogte nodig, na de diameter van de bubbler moeten de bubbels gewoon "goed" opstijgen en zich aanpassen aan de temperatuurregeling enz ... Als de bubbler meerdere liters water moet verwarmen stierf voor de snelheid van verhitting.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 28/10/12, 17:23

- Hier is een idee voor de constructie van de bubbler:
Beeld
- Voor de assemblage van de plak van de geplooide plaat aan de muren, als het solderen delicaat is, is het mogelijk om de binding met een pasta-achtige lijm die bestand is tegen hitte te beschouwen.
- Onder het midden van de vinnen, loodrecht daarop, kan worden overwogen om een ​​obstakel te plaatsen om de uitlaatgassen te dwingen de vinnen te "likken".
- Het is een verzamelidee. Als je beter bent, aarzel dan niet!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/10/12, 21:23

Het project krijgt vorm :P 8)

RV-P schreef:- Voor de assemblage van de plak van de geplooide plaat aan de muren, als het solderen delicaat is, is het mogelijk om de binding met een pasta-achtige lijm die bestand is tegen hitte te beschouwen.

Soldeer zonder problemen meer dan lassen ...., voor de hechting gezien de verschillen van geïnduceerde temperaturen / vervormingen, AMHA zal het niet werken.

Pas op, het constante niveau is erg slecht en doet gemakkelijk alles zodra de druk stroomopwaarts, stroomafwaarts, waterinlaat, ontluchting te veel varieert / omkeert en / of wordt geschud. Er zijn er veel die er nooit in geslaagd zijn om het goed te laten werken op een bubbler .... Er zijn veel andere systemen die beter werken, niet van je beroven. : Mrgreen:

Als u kleine gaatjes maakt voor de doorgang van lucht aan de onderkant van de centrale stok, is het noodzakelijk om te voorkomen dat er grote bellen aan de zijkanten ontsnappen, anders zal de lucht niet door de kleine gaten gaan.

Heeft u een idee van de calorstat om te gebruiken? De modellen die ik ken, lijken me moeilijk te bedienen zoals getekend.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 29/10/12, 11:32

Flytox schreef:Heeft u een idee van de calorstat om te gebruiken? De modellen die ik ken, lijken me moeilijk te bedienen zoals getekend.

- Ja: een calorstat die is teruggewonnen in deze behuizing (of een soortgelijke behuizing) die is bevestigd aan het uiteinde van de cilinderkop van een Mégane 1,9D, bijvoorbeeld:
Beeld
- De calorstat is afneembaar, dus herstelbaar! Je kunt het zelfs testen door het te verwarmen met een föhn, en je zult zien hoe groot de steel is die uitkomt om de flap aan te passen!
Flytox schreef:Er zijn tal van andere systemen die beter werken, maak je geen zorgen. : Mrgreen:

- Oh: het is gewoon een idee trouwens! Trouwens: heb je een verticale inkeping in de vlotter gezien? Dit is zo dat het water kan passeren met respect voor de geleiding van de zachte wrijving van de vlotter in zijn cabine!
Flytox schreef:Als u kleine gaatjes maakt voor de doorgang van lucht aan de onderkant van de centrale stok, is het noodzakelijk om te voorkomen dat er grote bellen aan de zijkanten ontsnappen, anders zal de lucht niet door de kleine gaatjes gaan

- Hmm ... het is gewoon zo dat het water door de bubbler gaat die wordt opgezogen door de bubbels die stijgen (snellere verwarming)! Omdat de bubbler boven en onder is geperforeerd (extra idee)!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/10/12, 22:08

RV-P schreef:- De calorstat is afneembaar, dus herstelbaar! Je kunt het zelfs testen door het te verwarmen met een föhn en je zult zien hoe groot de stang is die uitkomt om de flap aan te passen


Dit is een deel van de moeilijkheden, als je oververhit raakt ... niet zeker of hij lang is ... De calorstat moet zowel in het bubblerwater baden als de flap opzij duwen. Als hij degene is die de scheiding / afdichting tussen het water en het gas maakt, hoe zorg je ervoor dat het nooit oververhit raakt met het onderdeel dat de brandende gassen induwt, met een laag waterniveau bijvoorbeeld. Of het is noodzakelijk dat het deel dat groeit de afscheiding ergens doorkruist om je flap te bedienen ... niet verschrikkelijk : Cry:

De calorstat en de klep zijn misschien beter buiten de bubbler. De calorstat met de kop in het water en het duwdeel wat direct de klep aangaat, en dat alles op een "leefbare" temperatuur .... Voor afstelling en onderhoud is het ook gunstiger naar buiten toe. : Mrgreen:

Er is nog een ander probleem: warmteafdrijvingen voor auto's zijn meestal volledig gesloten, een beetje lager dan 85 ° en volledig open bij 90 ° ... en zijn niet instelbaar. Als je een discrepantie constateert met de temperatuur die je wilt krijgen, moet je de calorstat veranderen ....:| Volgens André is 90 ° en meer te heet en produceren we geen ‘goede’ stoom meer. Op de pagina's van de heer David staat een beschrijving waarbij de calorstat geen automobiel is maar centrale verwarming .... (groter instelbereik en lager temperatuurbereik?)

In jouw plaats zou ik de klep plaatsen met een instelbare hoge en lage stop en een systeem om mooi vanuit de cockpit van de een naar de ander te gaan. Eenmaal getemd uw vergadering met behulp van een thermometer, weet u dat het moet gaan. Zowel 2-posities zijn voldoende (om koud te blijven en in de regelbare stop de rest van de tijd). : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 30/10/12, 08:59

- Ik denk dat ik inspiratie zou kunnen putten uit dit diagram, gepubliceerd op de 9-pagina van Michel David:
Beeld
, voor de realisatie van de thermogestuurde klep! Het plaatst een tweede calorstat om op de gewenste temperatuur te "borrelen".
- Het is daarom noodzakelijk om verstelbare calorstats te vinden. Maar ik denk dat we met "een kleine" truc kunnen regelen op een smal temperatuurbereik (80-95 °) ... Om te zien dus!
- Ik ga binnenkort aan de slag voor een andere regeling! Ik denk dat ik de bubbler ook ga aanpassen ...
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 30/10/12, 12:03

- Voili-voilou : Cheesy: ! Beloofd ding, verschuldigde zaak:
Beeld
- Een detail: het draaipunt van de tuimelaar tussen de calorstat en de steel van de klep is instelbaar om de amplitude van de afbuiging van de klep aan te passen.
- Opmerkingen? Welkom!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/10/12, 02:06

Dag

Voor de eenvoud? je bubbler is heel wat werk te doen voor een onzeker resultaat. (tenzij je goed uitgerust bent met de tijd voor je)

De eenvoud is een bubbler opgewarmd naar het water van de motor, stabiel en stabiel, als de warmtewisselaar groot genoeg is dat de bubbler niet te volumineus is in water, en het is eenvoudig ..
We moeten ook nadenken over de macht reinigen, na verloop van tijd een soort modder ophoopt op de bodem, en voor het zoeken naar een automticité compleat, niveau, bij voorkeur water temperatuur test assemblage auto om te weten welke waarde zijn scherp temperatuur water, niveau, depressie, zodat het werkt dan komt de fijne verbetering ..
Ook om niet bedrogen te worden op kleine routes en veel koude dagen is er niet alleen de bubbler die niet wil lopen is er ook de reactor.

Op de Chevrolet Lumina-benzinemolen heb ik een bubbler
Verwarmde uitlaat die ik al vele jaren heb gehad, ontworpen om te werken, zelfs als het water stroomt.
Om te doen zonder een complex besturingssysteem om te bereiken en moeilijk om in beweging te houden. Het water laat veel residu achter en verstoort zelfs de systemen in roestvrij staal of messing. de uitlaat in een diesel is bastaard en het verstopt de mechanismen
Gewoon nam ik een roestvrijstalen tank 5 liter soort fles vrij hoog, passeerde ik twee uitlaat koperbuis spoelen onderaan. Voor kleine beetje water reis voor de lange reis het hoogste niveau, de verwarming niet aan water, koude lucht en bubbling en de externe koeling van de bubbler voorkomt koken koken.

Op de diesl 300D wordt water pneumatisch geïnjecteerd met turbo-lucht
Om de invloed van de temperatuur van het water ik een mini VERWARMING 0,5 liter water voortdurend toezicht epa run Elektro pomp en niveaudetector, elektrische verwarming op batterrie 12 volt of ampere 14, met een thermometer binnen en zet om aan (uiteraard is dit experimentele het is gewoon een manier om de watertemperatuur en differrente assurrer dit effect te verwarmen hebben.
Omdat om 14 ampres van de alternator te nemen om water te verwarmen als er warmte beschikbaar is, is het absurd ..

Ik ben nog steeds aan het testen en het koude herfstseizoen staat me niet toe om cijfers te hebben die vergelijkbaar zijn met die van de zomer en ook in 15-dagen heb ik de diesel tot april gezet.
Geen merkbaar flagrant verschil tussen water bij kamertemperatuur 35C onder de motorkap of bij 90c (tests zijn erg lang en meerdere keren herhaald)

First things maken een eenvoudige montage, wandelen zonder dat perfect, dan voorspellen de verandering snel, de ingang van de reactor, eenvoudig te verwisselen en instelbare bubbler in het water en maak depressie die de borrelende bepaalt.

In jouw uithoek van het land was er een man met de pseudo-ZAC forum die zich bezighield met waterdoping en lopen met dieselolie. (Ik moet zijn naam ergens in onze coresspondance hebben) hij was ook een deel van de minicarburateur à eau en ik, hoewel ik evolueerde met de waternevel met de luchtdruk van de turbo ..

Andre

Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
RV-P
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 158
Inschrijving: 27/09/12, 13:07
Plaats: Sainte-Marie (Réunion)
x 10




par RV-P » 31/10/12, 15:52

André schreef:de uitlaat in een diesel is bastaard en het verstopt de mechanismen

- Ja, maar je vergeet iets: op cette pagehet is goed geschreven:
Op deze manier weet hij met nadruk 1 / 3 alleen lucht te laten passeren. Geleidelijk aan, de resultaten te verbeteren en de grote veelvraat die vroeger 21 liter / uur van edele GO, gewoon 10 liter en aanpassing na aanpassing, de motor loopt beter en beter, het wegwerken van de oude schaal, verbruik daalt tot 5 liters met daarnaast een paar liter water.

Et de pot spuugt a transparante stoom vrijwel geurloos et de witte zakdoek blijft wit : gewonnen weddenschap!

Dit is waarAntoine valt de MF van 60 CV aan opzij zetten omdat het een milieuvergiftiger is die zwart spuugt en aan wie het een lange stijgbuis kost om niet dronken te worden zegt de vrouw van Antoine.

Wanneer hij het aan ons presenteert, is hij er bijzonder trots op: een enkele reactor, geïnstalleerd op de flank, opgeheven verwijderd, en één minuut na het starten is de zakdoektest overtuigend.

- Dus het systeem REINIGT de uitlaaten een zakdoek wit gepresenteerd als een filter aan het einde van de uitlaatpijp REST WIT ! dan, voor vervuiling, "je zult strijken"!
- De klepsteel blijft dus schoon en schuift normaal! De "waterdoping" in G-Pantone, het wordt precies gedaan om te DEPOLLEREN (en tegelijkertijd minder te verbruiken!)! Zelfs een moderne auto met een nieuwste generatie katalysator komt niet 'in de buurt' omdat katalysatoren deeltjes 'breken' die dieper in de longen zinken dan deeltjes die uit een omzetter komen ' normaal "(en deze deeltjes zijn kankerverwekkend!)! Het G-Pantone-systeem verandert GO in GAS, dus dater zijn GEEN meer deeltjes aan het einde van de uitlaat. En het werkt beter op een diesel dan op een benzine!
- Heb je de HELE "Quant'home" -site correct gelezen? voordat je een mening vormt? Ik heb het gedaan. En van daaruit heb ik "mijn" model bubbler ontworpen met snelle verwarming! Wat betreft de reactor, omdat deze geen water bevat, warmt deze nog sneller op ...
- @ +!
0 x
Het is makkelijker om gewoon dingen ingewikkelder dan compliceren eenvoudige dingen te maken!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/10/12, 18:58

Dag
Maak je geen zorgen, ik probeer je alleen te waarschuwen om niet in een ingewikkelde taak terecht te komen die moeilijk te bereiken is voor een mager resultaat. Om iets te tekenen, om de methode van uitvoering te vinden, om te beseffen dat het allemaal factoren zijn die tijd en investeringen vergen.
iets experimenteel ontwerpen en iets concreets, functioneel en eenvoudig bedenken is iets anders.

- Heb je de HELE "Quant'home" -site gelezen voordat je je mening vormde? Ik heb het gedaan. En van daaruit heb ik "mijn" model bubbler ontworpen met snelle verwarming! Wat betreft de reactor, omdat deze geen water bevat, warmt deze nog sneller op ...


Ja, ik herinner het me in de vroege 2000-jaren
Natuurlijk lees ik, en vele anderen daarna, en ook probeer ik ... en probeer .... veel dingen die ik lees, zoek naar staven van inconel, puur nikkel, Nikkelen ballen allemaal voor een goede prijs, probeer de foggers en veel dingen te verwachten dat ik alles wat op het net staat geschreven? als montages niet zijn gemaakt om te testen en te testen en nauwkeurig te meten, is het nog steeds pure waarheid ..
Fie u aan zij die gemeten-test hebben gedaan op Quant'home jullie die hebben gereisd naar Marokko heb je geloofwaardig cijfers lijken op die ik verkregen en een aantal programma's, merk je dat het gebouw van hun bubbler is van grote eenvoud en operationeel.
Er is iets dat je zult begrijpen als je een montage op je auto hebt gemaakt, een montage hebt gemaakt, het is relatief eenvoudig en snel, een paar dagen werk voor een zorgvuldige aanpassing in roestvrij staal, om te testen en te verbeteren, wapen van de patiënt als je wilt verder gaan dan de economie 30% en eropuit gaan om te ontsnappen zonder fom fummée. (Ik heb nooit een witte uitlaatpijp gekregen zoals melk op mijn diesel, het is zwarte steenkool en ik denk dat zelfs wanneer ik hem 2 liters water heb laten spenderen bij 100km, ze zwart blijft.)

Andre
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten