Geld besparen terwijl het dienen van de natuur

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 25/01/12, 12:39

Onmogelijk om zonder wijn te doen als je goede Modena-azijn en tannines wilt! En za lez enzymen in mijn zalad g'y diens blus gue twijfel... Bas douch! Garzon, de babychoz [OO]

: Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
bleusideral
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 299
Inschrijving: 14/02/09, 15:35
Plaats: Nîmes
x 4

par bleusideral » 25/01/12, 14:01

Ik heb net de reacties op dit bericht gelezen, die ook de verkeerde kant op gaan.
Sommigen begrepen het, anderen niet...
Ik heb het over bio-ethanol, (reclame is iets anders en zou systematisch uit de discussieonderwerpen moeten worden geweerd) het verscheen vanochtend weer op het nieuws, helemaal niet groen
afgezien van de bekende motorstoringen en/of (ja of nee) die tot nu toe zijn erkend, zijn de operators goed genegeerd, naast de productie waarbij gebruik wordt gemaakt van kunstmest en fossiele brandstoffen die nodig zijn voor de productie en behandelingen voordat ze bij de pompen aankomen, hebben we vergeet ze ????de toekomst kan niet de geïndustrialiseerde biobrandstof-ethanol zijn...
Bovendien pijnigen we daar onze hersens over terwijl we heel goed kunnen rijden met een HVB-GO-mengsel dat een hele goede "spaarder" is, op 40 of zelfs 50% zonder aanpassing in de zomer, 20 in de winter op een goede oude diesel, en zelfs een tdi..... : Lol:
0 x
Een gebaar meer Econological Econological een gebaar en het is de planeet die meer zal lijden!
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 25/01/12, 19:56

Janic schreef: Een uitstekend idee zou zijn om alle voedselproducerende wijnproducten voor energiegebruik te verwijderen.


Heb je nog niet aan de sponsopstand gedacht???
Stel je voor: tienduizenden brullende sponzen op straat....wat zou je ermee doen???? : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 25/01/12, 23:03

...Wat te doen met de “gehuil»? ...sponteksten? : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 25/01/12, 23:54

Hi guys,

Wat is dit voor stomme advertentie?
Ik heb diagonaal gelezen, het lijkt mij behoorlijk off-topic


Kom op, ik doe op slot

ZOOOOUU!
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten