Geld besparen terwijl het dienen van de natuur

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
ness1306
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 09/11/08, 21:35

par ness1306 » 24/01/12, 20:05

antoinet111 schreef:DE MODOS ???

Einde van de discussie en terug naar huis : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1

par antoinet111 » 24/01/12, 20:55

Gematigdheid, weinig geluk.
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 24/01/12, 21:13

Haat gehaat worden in alleen 12-berichten die hier op staan forum, maakt het sterk! : Cheesy:

En vooral: 'Wat een prachtige pub voor etachose!' : Mrgreen: : Cheesy:
0 x
ness1306
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 09/11/08, 21:35

par ness1306 » 24/01/12, 21:17

antoinet111 schreef:Gematigdheid, weinig geluk.

: Lol: Ik zou benieuwd zijn om te weten of je ... slecht bent ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: We zijn in 2012 ... en niet in 1950

par Obamot » 24/01/12, 21:59

Met zijn kit is het et dubbel ... de verveelde : Mrgreen:

Hij loopt ons:

ness (1) 306 schreef:moi op mijn Megane 2 je rollen sinds 4 jaren heeft de hé_t'as_pas_d'bol


... terwijl het in feite lijkt te rollen in 306 om zijn bijnaam te geloven (hey, hey) De [Renault] Mégane kan dood zijn en niet meer rollen ... 2008 :-)

... natuurlijk, zelfs in de wereld van tunning weten we dat het 'Mais_t'as_pas_d'bol' breekt de motoren:

Setz, van een site gewijd aan de Renault Clio schreef:
cdrik915 schreef:in Duitsland , na de zeer (te) veel kapotte motoren, deze brandstof is eenvoudigweg van de markt verwijderd.

Ik kan de exacte oorzaken niet zeggen, maar het lijkt erop dat de motorpakkingen vanaf het begin last hebben van de samenstelling van deze brandstof.
http://www.cliors-concept.com/p1013327.htm
Het ding is, het is niet zo smeermiddel als de SP, dus de motoren vinden het niet leuk.

Het moet half / half worden om een ​​beetje zorgen te vermijden.


CQFD => is dat hoe we zeggen ...?
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

par Janic » 25/01/12, 09:45

hallo
Voor biobrandstoffen (een absurde aanduiding omdat er niets organisch in zit) is de naam agrofuel nauwkeuriger.
Dus in agrosbrandstoffen kan alleen methaan als ecologisch worden beschreven omdat het gebruikmaakt van landbouwafval of stedelijk afval. Maar de productie bevindt zich niet in het zicht van de autoriteiten en wordt overgelaten aan individuen of zeldzame industriëlen. Als de hoop op het produceren van agrobrandstoffen aanvankelijk hoopte om olie te verminderen of te elimineren, toonde de impact ervan op de landbouw zijn maatschappelijke gevaren en de energieverspilling die het met zich meebracht.
Het is daarom een ​​vals goed idee! In ieder geval aan de rand.
Een uitstekend idee zou zijn om alle wijnproductie voor voedselgebruik te elimineren om energieverbruik te maken (net zo weinig zin als de rest trouwens!). Dit zou de "gezondheids" -uitgaven drastisch verminderen, de kosten van autoverzekeringen, onderlinge fondsen, de budget van de SS en andere negatieve aspecten met betrekking tot voedselalcohol.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Stipe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 07/01/11, 14:36
Plaats: Oise (60)

par Stipe » 25/01/12, 10:16

Janic schreef: Een uitstekend idee zou zijn om alle voedselproducerende wijnproducten voor energiegebruik te verwijderen.


Hé, maar stop! je zult problemen krijgen ... vecht tegen de regeringen, ik kan het begrijpen, tegen de olie lobby, ok, tegen monsanto kan het worden bedacht, maar tegen de beaujolpif !!!

Als Eva Joly tot het ongeluk komt door haar dat voor te stellen, zal ze nog steeds horen dat ze de cultuur van Frankrijk niet echt kent lol

Ik zal nooit accepteren dat mijn pinard wordt gebruikt om 2 T-schroot te verplaatsen zodat ik 1 km niet kan lopen !!!
Als ik de wijn laat verwijderen, hoop ik dat het iets nuttiger is!

Serieus, hoed voor dit originele idee, tenminste;)
0 x
"het doel van elk leven is om te eindigen"!.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

par Janic » 25/01/12, 10:53

Als ik de wijn laat verwijderen, hoop ik dat het iets nuttiger is!
Bijvoorbeeld druivensap dat kinderen ten goede zou komen, in plaats van coca-colola of redbull, zonder risico op alcoholisme en alle gevolgen van dien.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Stipe
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 224
Inschrijving: 07/01/11, 14:36
Plaats: Oise (60)

par Stipe » 25/01/12, 11:18

Ik weet dat je waarschijnlijk gelijk hebt ... maar ik weet niet waarom, het doet me pijn .... : Cry:


: Mrgreen:
0 x
"het doel van elk leven is om te eindigen"!.
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

par Janic » 25/01/12, 11:53

Ik weet dat je waarschijnlijk gelijk hebt ... maar ik weet niet waarom, het doet me pijn ....
Enige oplossing, verdrink je pijn in ... een sap van druiven! : Cheesy: : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 192-gasten