Moleculaire dissociatie van water door elektrisch veld

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon




par Obelix » 13/05/07, 16:07

Capt_Maloche schreef:WEL, DAT IS SLIM!

Ik haastte me, ik voedde de kit voordat ik de "antenne" had gelast, resulterend in een boog van 4 cm tussen de lasnaden van het circuit en niets...

Wat is er volgens jou misgegaan? de transistor, de spoel, een appartement?
geen zwarte vlekken.


Hallo,
4 tegen 5 dat het de transo is
1 tegen 5 voor de rol

Er is meer dan dat, en sluit de antenne aan

Obelix
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/05/07, 22:29

het is zeer waarschijnlijk dat D2 en D3 vastgeschroefd zijn.

controleer je transformator met een ohmmeter (continuïteit van primaire en secundaire, secundair-primaire isolatie, hoewel dit hier niet veel betekent

dat gezegd hebbende, moet je ook kijken waar je het circuit hebt geprobeerd: als je geen speciale isolatiemaatregelen hebt genomen (hier heb je minimaal 1 cm lucht nodig), dan heb je je transistor verbrand. om te zien of je je transistor hebt verbrand, kijk of je verbruik hebt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 14/05/07, 15:59

1cm lucht?

hij boog meer dan 4 cm!! tussen de soldeerpunten van het circuit

De omgevingsvochtigheid was toen 70% (dit kan een rol spelen)

Moet ik de achterkant van het circuit isoleren?

Klaar riehc, dus ik moet de componenten weer uit elkaar halen om ze één voor één te controleren... :frons:
Met mijn multimeter kan ik de transistors controleren

Of ik demonteer een van mijn ionisatoren :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/05/07, 16:35

4cm! dit is wat we als draad-skirt-afstand in de 28 KV-lifters hebben ingevoerd!

naar mijn mening: vijl de staarten van de componenten (om de kracht van de punten te vermijden) of buig ze voordat u gaat solderen
meerdere lagen CI lak, aan beide zijden!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/05/08, 23:02

nieuws van het front: http://spqr7.wordpress.com/2007/09/15/leau-salee-brule/

Ik kan de wattmeter niet goed aflezen, maar blijkbaar is het verbruikte vermogen meer dan 100W voor een kleine vlam, niets om over op te scheppen

aan de andere kant is het interessant dat zout water ‘brandt’, terwijl ‘zoet’ water dat niet doet.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Bougonnator
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 61
Inschrijving: 07/06/06, 11:06
Plaats: Ile de France




par Bougonnator » 20/05/08, 11:56

Hallo,
Ik probeerde een Picasso, een Toy Camry en mijn motor een BMW K1200 RS. Uiteindelijk heb ik alles gedemonteerd omdat ik regelmatig vergat de montage uit te zetten en hierdoor raakten de batterijen leeg met een resultaat dat niet per se tastbaar was. Betere consumptie, maar kan verband houden met het placebo-effect. De blauwe mannen doen ook veel (en zelfs meer) om het verbruik van mijn voertuigen te verlagen door zich met hun verrekijkers en hun barbecues langs de kant van de weg te positioneren.

Ik merkte iets beter bij nat, koud weer en niets bij droog weer. Zou het nodig zijn om een ​​krachtiger geheel te hebben dan dat van Conrad en water te injecteren, misschien heet of in de dampfase, om het verbruik misschien aanzienlijk te veranderen?
Het verkrijgen van 2,45 Ghz gebeurt met een magnetron die vaak in magnetrons wordt aangetroffen, omdat deze ovens de resonantiefrequentie van water gebruiken om voedsel te verwarmen. Maar wees voorzichtig, het is niet zonder gevaar en je moet een werkelijk perfecte golfgeleider creëren om te voorkomen dat je synapsen en neuronen kapot gaan.
Maar waarom niet?
Wat mij betreft valt mijn auto nog onder de garantie, ik raak er liever niet aan. Wat mijn motorfiets betreft, ik probeer hem met dezelfde opmerking te verkopen. En dan heb ik op dit moment te veel werk om tijd te hebben om te experimenteren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/10/08, 17:07

Een beetje achtergrondinformatie over de kwestie

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een 7/8Kv-kit heb samengesteld
Ik steek er gemakkelijk een neonlicht mee aan, maar wat de afwijking van de waterstroom betreft, het is behoorlijk bleh, zou het geen polariteitsprobleem zijn?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 17/10/08, 17:56

hallo

Bougonnator schreef:...................
Het verkrijgen van 2,45 Ghz gebeurt met een magnetron die vaak in magnetrons wordt aangetroffen, omdat deze ovens de resonantiefrequentie van water gebruiken om voedsel te verwarmen. Maar wees voorzichtig, het is niet zonder gevaar en je moet een werkelijk perfecte golfgeleider creëren om te voorkomen dat je synapsen en neuronen kapot gaan.
Maar waarom niet?
.............


Het verwarmt alleen het water, meer niet.
waar komt deze frequentie van 2.45 GHz vandaan als zijnde de resonantiefrequentie van water?

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/10/08, 21:59

Dit is de frequentie van microgolfmagnetrons tot op een paar MHz. Het is waar, waarom precies 2450 MHz?

Nu heb ik op een ander een aantal antwoorden gevonden forum:
http://forums.futura-sciences.com/chimi ... ecule.html

Dag

Allereerst, wat bedoel je met de resonantiefrequentie van een molecuul?

Als dit trillingsfrequenties zijn, heeft een molecuul er meerdere. Het watermolecuul heeft 3 trillingsfrequenties. We kunnen ze daadwerkelijk berekenen, maar ook meten. Voor water hebben we een frequentie rond de 48000 GHz en twee frequenties rond de 100000 GHz.

We zijn heel ver verwijderd van de 2,45 GHz van de magnetron! Deze frequentie heeft niets te maken met de trillingsfrequenties van het molecuul.

Aan de andere kant, omdat het watermolecuul polair is (negatieve lading op de zuurstof en positieve ladingen op de waterstofatomen), zal dit molecuul de neiging hebben om zichzelf uit te lijnen met het elektrische veld van de microgolfstraling. Doordat het veld 2,45 x 109 keer per seconde van richting verandert, zal het molecuul daarom evenveel keren per seconde van oriëntatie veranderen en door de wrijving tussen de watermoleculen zal daarom warmte vrijkomen


Welnu, er moeten technologische redenen zijn voor deze frequentiekeuze. Maar ik denk dat deze frequentie volledig compatibel is met de "omzet"-tijd van het watermolecuul (deze frequentie ligt niet zo ver van de rotatiefrequentie van het watermolecuul in gasvormige toestand).

Re: Resonantiefrequentie van een molecuul
Ter vervollediging kunnen we zeggen dat de absorptie van de elektromagnetische golf een maximum zal hebben voor een frequentie die de diëlektrische relaxatiefrequentie wordt genoemd. Deze frequentie is uiteraard afhankelijk van het molecuul (de grootte en polariteit) maar ook van de temperatuur. Dit kan de frequentie zijn die u de resonantiefrequentie noemt. Ik weet niet of we het kunnen berekenen.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 17/10/08, 22:24

goedenavond

inderdaad, we zijn nog heel ver verwijderd van de zogenaamde resonantiefrequentie, maar goed, met vijlen en wat precisiegereedschap zullen we de magnetron aanpassen! (dromen is soms goed voor de neuronen)

aan de andere kant komt er een idee bij me op, door een klassieke elektrolyse uit te voeren, maar met gaaselektroden, kunnen we aan weerszijden van deze elektroden 2 metalen platen plaatsen waarop we een zeer hoge spanning zouden aansluiten, om een ​​soort versterker te creëren elektrostatisch...

vooral als 5 tot 6 Kv niet voldoende is om het water af te breken, maar in combinatie met conventionele elektrolyse zou de opbrengst sterk kunnen worden verhoogd.

jeff
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 235-gasten