Luikse vuilnisbakken bij HVB

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 13/09/06, 14:46

Hé, ik was afgelopen weekend op een beurs in Straatsburg en op de "UFC Que" -stand om uit te kiezen, ik ondervroeg ze over olie, energie en andere.

In feite wist de man er niet veel vanaf, maar ze waren op zoek naar mensen in het energieveld en anderen om elkaar te ontmoeten.

Ik heb mijn contactgegevens achtergelaten, ook al ben ik daar niet de meest gewiekste, we zullen zien of ze contact opnemen.
Maar ze leken geïnteresseerd...... om te zien of anderen op deze site ook contact konden opnemen.

Hé Christoffel! Nou, het is maar een idee.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 13/09/06, 16:11

Christophe schreef:
Bibiphoque schreef:Hallo,
Voor de Belgische HVB geloof ik dat de sector enkel nieuwe olie betreft, geen recyclage in dit circuit daar.
Schade, jammer...
@+


Dat zei ik toch? gloednieuw rechtstreeks van de producent...

Voor gerecycleerde olie, aangezien er verbrandingskosten zijn voor België (dat geen verbrandingsoven heeft), denk ik dat het gebruik ervan wordt getolereerd...

Hallo,
Of heb je gezien dat er in België geen verbrandingsoven is?? :schok: :schok:
Er is al een enorme in de buurt van Bxl
En daarnaast hebben we cementfabrieken om "vuil" afval te verbranden
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/09/06, 16:58

Bibiphoque schreef:Hallo,
Of heb je gezien dat er in België geen verbrandingsoven is?? :schok: :schok:
Er is al een enorme in de buurt van Bxl
En daarnaast hebben we cementfabrieken om "vuil" afval te verbranden
@+


Tja, dat is mij altijd verteld bij Idelux...Ik kwam net terug van het containerpark voor de fotoreportage en de medewerker bevestigde dit aan mij...

Misschien is Brussel geen België voor een Waal? : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten