FireStorm-kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

FireStorm-kaarsen




par bel3pc » 15/09/05, 07:42

Hallo,

Terwijl hij Nexus van mei juni herleest, vertelt hij hierover:

Ik heb op internet gezocht, maar ik kan geen manier vinden om de zogenaamde REVOLUTIONAIRE KAARS te verkrijgen

Misschien om de lezers hiervan aan te spreken Forum, Ik zal meer geluk hebben

Ik kijk uit naar uw opmerkingen en opmerkingen.

Christelijke PERET

Een revolutionaire kaars

Informatie doorgegeven door een vertegenwoordiger van een groot Japans autobedrijf, dat zich volkomen bewust was van het feit dat de brandstofprijzen alleen maar konden blijven stijgen.

Hij vond een zekere meneer Robert Krupa, uit Farmington Hills (Michigan), die zijn kaars "FireStorm" noemde.

Met deze speciale bougie is het volgens R Krupa mogelijk om meer vermogen te hebben, het verbruik met 44 tot 50% te verminderen en de uitlaatemissies dramatisch te verminderen.

Bovendien is het niet langer nodig om een ​​katalysator te hebben, worden RFI-interferentie en het gebruik van weerstanden in de centrale elektrode geëlimineerd, zijn er geen systemen meer nodig die uitlaatgassen recirculeren...
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47




par bel3pc » 15/09/05, 07:48

Nog een link waar we erover praten,


http://www.robertstanley.biz/firestorm2.htm

Christian Peret
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 15/09/05, 08:28

we hadden het er al over gehad op de forum...de aangekondigde resultaten zijn ongetwijfeld overdreven...5 tot 10% oké...Verder...

Nexus is niet echt een referentie in termen van betrouwbaarheid van informatie...Ik geloof dat hun enige doel is om te verkopen...een droom!
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47




par bel3pc » 15/09/05, 08:55

Ja, er bestaat zeker geen twijfel over dat Nexius alleen het op internet gevonden artikel heeft vertaald...

Mijn probleem is er een te vinden, want zonder het product te kunnen testen! Dit is niet langer een droom, maar het begin van oplichting.

Het enige dat u nodig hebt, is een aankoopsite en online en u kunt aan de slag.

Laten we dus waakzaam zijn en deze site, die in eerste instantie werd aangeboden door een commercieel bedrijf, regelmatig scannen....

Christelijke PERET
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 15/09/05, 08:55

econology schreef:[...]...Ik geloof dat hun enige doel is om te verkopen...een droom!

Om desinformatie te creëren, bedoel je? :ogen rollen:
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47




par bel3pc » 15/09/05, 09:05

econology schreef:we hadden het er al over gehad op de forum...de aangekondigde resultaten zijn ongetwijfeld overdreven...5 tot 10% oké...Verder...

Nexus is niet echt een referentie in termen van betrouwbaarheid van informatie...Ik geloof dat hun enige doel is om te verkopen...een droom!

Hallo,


Het is een begin, nietwaar?
Als het echt is, is het een stuk eenvoudiger te implementeren dan een PMC-reactor!

Voor vergelijkbare resultaten, wanneer de kit werkt.

Hoeveel van de functionele prestaties bleven in de vergetelheid en stelden de regisseur vreselijk teleur omdat hij geen nog minder efficiënt resultaat behaalde.

Deze zorgen zeker niet voor goede publiciteit voor het PMC. En hoe moeilijk het nu al is om het project vooruit te helpen.

Als deze kaars mij 10% garandeert en een slechte constructie van de reactor 10%, heb ik een veel grotere kans om een ​​tevreden PMC-volger te worden. Zelfs als dat betekent dat er een beetje aceton aan de benzine moet worden toegevoegd, waardoor deze vluchtiger wordt.

Vind je het niet?

Christelijke PERET
0 x
mp49
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/10/06, 19:24
Plaats: 05




par mp49 » 30/10/06, 19:37

Hallo allemaal
Ik wil graag inzoomen op een punt uit het artikel gepubliceerd in nexus: volgens hen is het het verschil van de vonk met een gewone kaars die het mogelijk maakte om de lucht/brandstofverhouding te verlagen (14,7/1 naar 24/1). en daarom het verbruik verminderen, dus als we deze kaarsen zouden kunnen hebben, zouden we het lucht/brandstofmengsel moeten aanpassen om er optimaal gebruik van te maken.
voila
meer
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 30/10/06, 19:45

Een lichte invloed van een betere bougie kan inderdaad optreden: in de jaren 70 heb ik 4-vons Lodge Golden bougies gemonteerd op mijn Austin, er was inderdaad een klein verschil in verbruik.

Dat gezegd hebbende, hoorde ik vanochtend een Michelin-advertentie op de radio voor een nieuwe band. Ze beweren tot 25% te kunnen besparen op het verbruik. Ja, maar in relatie tot wat?? : Cheesy:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 30/10/06, 19:57

Dag
Theoretisch explodeert het 1/28 niet meer, of in ieder geval is er geen progressie van een vlammenfront, tenzij je compressieontsteking doet.
Op 1/24 maakt hij een vochtig geluid, de motor loopt dat is alles, ook al zou hij robuust ontworpen zijn om op extreem slechte mengsels te werken, er is bijna geen koppel meer over.
Bij een motor moet je niet zoeken naar de laagste verhouding, maar naar de verhouding die het meeste vermogen geeft met de minste brandstof, en ik heb dit vrij snel geleerd sinds ik de verhouding zoals ik wil heb geplaatst met een simpele potentiometer, die te arm loopt vraagt ​​soms meer brandstof dan de juiste verhouding, die is overigens niet 1/14,7 maar rond de 1/18 maar verhoogt de nox.. Niets Het is perfect, alles moet je leren..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 30/10/06, 20:23

elephant schreef:Dat gezegd hebbende, hoorde ik vanochtend een Michelin-advertentie op de radio voor een nieuwe band. Ze beweren tot 25% te kunnen besparen op het verbruik. Ja, maar in relatie tot wat?? : Cheesy:


welkom

voor banden is het in theorie heel eenvoudig.
je zwelt op tot 7kg en als het je lukt om onderweg te blijven gaat het verbruik omlaag enorm tuimelen : Mrgreen:

de michelins mxt, "energie" genoemd, bespaart + 5/100 in vergelijking met een concurrerende band, hij houdt twee keer zoveel vast als een brug, een goede yard of dunlop, maar hij is beperkt in remmen op droog wegdek en hij kost drie keer zoveel als een eerste prijs.

tussen 2 slicks van verschillende hardheid met een verschil van 1 kg (2/3 kg) op een motorbank kun je met dezelfde fiets een verschil in vermogen van 35/100 vinden (dit is een van de redenen waarom ik niet alleen beperkt vertrouwen in bankmetingen).

De wonderbougie heb ik nog nooit gevonden, maar een platina-elektrode behoudt zijn kwaliteit gedurende 50 tot 80000 km waardoor we altijd met optimale ontsteking rijden terwijl een klassieke bougie na 2000 km achteruitgaat en deze net als de gemiddelde bestuurder niet verandert. neemt toe :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 160 gasten