FireStorm-kaarsen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 30/10/06, 20:38

zac schreef:de michelins mxt, "energie" genoemd, bespaart + 5/100 in vergelijking met een concurrerende band, hij houdt twee keer zoveel vast als een brug, een goede yard of dunlop, maar hij is beperkt in remmen op droog wegdek en hij kost drie keer zoveel als een eerste prijs.


We hebben 70 km gereden met Michelin-energie (000€) op de vooras van een twingo 60...de initiële meerprijs is daarom GROOTS winstgevend op de afgelegde afstand...
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 30/10/06, 22:41

zac schreef:maar een platina elektrode behoudt zijn kwaliteiten voor 50 tot 80000 km, waardoor je altijd met optimale ontsteking rijdt, terwijl een conventionele bougie afneemt vanaf 2000 km en omdat de gemiddelde bestuurder ze niet verwisselt, stijgt het verbruik :onheil:


Moet nog specificeren: met loodvrije benzine

anders smelt de platina-elektrode als sneeuw voor de zon

bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 17/07/08, 16:47

hier is een video over deze beroemde kaars, freelance die pouique!
http://www.youtube.com/watch?v=abwXApkL ... re=related
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/07/08, 22:03

Bonjour à tous

Gezien de grootte van de centrale elektrode en de 4 perifere elektroden, is het een zeer hete bougie voor een winderige motor (die niet eens 50 pk per liter cilinderinhoud produceert?).

Regelmatig maken kaarsenfabrikanten aankondigingen van de stijl van kaarsen die alles zal breken.....en die uiteindelijk vergeten worden omdat het veel duurder is en niet altijd beter.

Een paar jaar geleden was het de "platina" bougie van Bosch, hij was maar 3 of 4 keer duurder dan een gewone bougie en deed het niet beter dan mijn gewone Beru. Ja, het duurde een race van 4 uur (op een proto solex) in plaats van 3 tot 4 races...

Dat alles om te zeggen dat de beste bougie de bougie is die het beste past bij de motor, het ontstekingssysteem en het gebruik van de motor. Deze kaars zal alleen geloofwaardig zijn als hij systematisch in serie wordt gemonteerd door grote fabrikanten. De rest is wind....: Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/07/08, 11:53

Flytox zei:

Regelmatig maken kaarsenfabrikanten aankondigingen van de stijl van kaarsen die alles zal breken.....en die uiteindelijk vergeten worden omdat het veel duurder is en niet altijd beter.


nou ja, het is net als de wasmiddelen die sinds de jaren 1950 witter wassen: om niet te vragen wat de was vroeger vies was!
:D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
experiment
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 30/08/08, 11:53
Plaats: Aubervilliers93

ROBERT kRUPA en zijn kaars




par experiment » 05/09/08, 23:14

Dag
IK WIL DEZE ONZICHTBARE maar revolutionaire KAARS MAKEN!

Misschien had iemand al meer informatie over de daadwerkelijke ontstekingseigenschap.

Ik weet dat Boche het enkele jaren geleden heeft getest, mijn schoolvriendin vertelde me over haar en ze werkt bij Bosche.

Ik heb weinig ervaring met het ombouwen van bougies.

Als de kaars schrijfkwaliteit heeft van Robert Krupa, geef ik een nieuwe.

Van mijn kant bereid ik me voor om mijn persoonlijke versie te maken van een meer begaafde Halo-effectkaars, hoop ik.

In het geval van aanvullende informatie moe forum Of?.
dank u
ervaringsdeskundige
0 x
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 05/09/08, 23:33

Blijkbaar bestaat de kaars te koop, er zijn genoeg video's http://www.youtube.com/watch?v=paeCGcUjqh4
Ik, die van lassen houd, zou te bang zijn om een ​​stuk elektrode in de cilinder te verliezen en de motor kapot te maken
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/09/08, 04:01

Dag

de doorboorde bougies die sinds vorig jaar op de Chevrolet Lumina zijn geïnstalleerd, niet gedemonteerd om te zien, de economie kan ik niet zeggen .. niet genoeg om echt te meten?


standaard kaars
Beeld


doorboorde kaars
Beeld

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten