De thermokinetische compressor van Joseph Haiun

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 04/10/06, 18:08

wat is een pulsejet?

wat het ook is, ik betwijfel of het in tegenspraak is met de vergelijkingen van BERNOULLI...

(tussen hem en CARNOT nemen wetenschappers veel geld op econo!!)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 04/10/06, 18:10

Capt_Maloche schreef:Bug, het zou 2 levens kosten... of een leven zonder dwangarbeid : Cheesy:


welkom

kies je kameraad, als je de planeet wilt redden, begin dan met stoppen om het systeem te laten werken : Mrgreen:
vergeet de "verplichte arbeid" :P
@
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 04/10/06, 18:17

bob_isat schreef:wat het ook is, ik betwijfel of het in tegenspraak is met de vergelijkingen van BERNOULLI...


Bernoulli is niet langer geldig in supersonic lijkt mij...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/10/06, 18:30

bob isat zei:

wat is een pulsejet?


dit is wat er op de V1 was gemonteerd, er werd veel geroddeld, maar het werkte: de compressie kwam van een aerodynamisch fenomeen en je moest de machine met 500 km/u lanceren om te starten
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/10/06, 21:27

Dag
elephant schreef:bob isat zei:

wat is een pulsejet?


dit is wat er op de V1 was gemonteerd, er werd veel geroddeld, maar het werkte: de compressie kwam van een aerodynamisch fenomeen en je moest de machine met 500 km/u lanceren om te starten


Ja, dat is het op de V1, maar er zijn er voor verschillende toepassingen die niet nodig zijn om ze met 500 km / u te lanceren. Het begint met een fietspomp die we gebruiken voor muggenkanonnen om insecticide op campings te spuiten om muggen en hertenvliegen te elimineren. Ik zal vanavond meer tijd nemen om uitleggen met foto's. Ik moet de computer een beetje loslaten. (en ik corrigeer een beetje om het leesbaar te maken)
Andre
Dernière édition par Andre de 05 / 10 / 06, 01: 20, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 04/10/06, 22:59

Bijgewerkte afbeeldingen naar veel betere kwaliteit :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/10/06, 23:22

zac schreef:
Capt_Maloche schreef:Bug, het zou 2 levens kosten... of een leven zonder dwangarbeid : Cheesy:


kies je kameraad, als je de planeet wilt redden, begin dan met stoppen om het systeem te laten werken : Mrgreen:
vergeet de "verplichte arbeid" :P
@


Ik droom erover, oké, morgen win ik de loterij :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/10/06, 23:28

wat is een pulsejet?

dit is wat er op de V1 was gemonteerd, er werd veel geroddeld, maar het werkte: de compressie kwam van een aerodynamisch fenomeen en je moest de machine met 500 km/u lanceren om te starten


Nou, dat is het op de V1, maar er zijn er een paar voor verschillende toepassingen die niet nodig zijn, ze starten met 500 km / u, het begint met een fietspomp die we gebruiken voor de muggenscan om insecticide op het kampeerterrein te spuiten om muggen en geitenvliegen te elimineren, ik zal meer nemen tijd vanavond om het met foto's uit te leggen. Ik moet de computer een beetje loslaten.
Andreas[/quote]


absoluut

U moet weten dat een ketelfabrikant dit principe toepaste:
de pulserende ketel, of de ketel zonder brander

Pandrecht

hun site http://www.auer-gianola.fr/

Ik vroeg, de prestaties zijn geweldig, het rookkanaal is van PVC!
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/10/06, 03:50

Dag
De plannen (van internet geplukt) om een ​​pulso zonder ventiel te maken die werkt op propaan of diesel of benzine
Alle pulso's moeten een goed berekend uitgangskanaal hebben volgens de diameter en de lengte volgens het aantal explosies, je kunt de lengte overschrijden en het werkt, maar onder de lengte werkt het niet meer.
Sommige tweetaktmotoren hoeven het carter niet meer voor te comprimeren op een bepaald toerental als de leidingen goed berekend zijn, de cilinder (zuiger onderin) plotseling leegloopt en zich beter vult dan een 4-takt in zeer korte tijd. , dit principe wordt ook gebruikt op 4-takt motoren met een inlaatspruitstuk en afgestemde uitlaatkanalen, de traagheid en pulsaties van de gasstroom worden gebruikt.
Op een gegeven moment aan het begin van mijn tests op de panton had ik overwogen om een ​​pulso te gebruiken om de reactor te laten werken, de uitlaatpijp en de verbrandingskamer worden kersenrood, het maakt een hels lawaai en het verbruikt veel brandstof.
het is een variant van de stato-reactor, behalve dat het eenvoudig begint door een explosie in de kamer te genereren, hoewel het in het begin soms moeizaam is om het te starten, het moet vele malen worden gespoeld.. het is op een insecticidekanon dat ik gebruikt..


Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 05/10/06, 12:49

een goede video is beter dan praten 8)

http://www.auer-gianola.fr/pages/video.php
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 260-gasten