Cleanmotors Corp. : doping met H2, de Israëlische utopie?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Cleanmotors Corp. : doping met H2, de Israëlische utopie?




par Christophe » 06/12/07, 21:00

Een Israëlisch motorbedrijf heeft onlangs een efficiënter, goedkoper en vooral veel minder vervuilend brandstofsysteem ontwikkeld. Een echte technologische innovatie, die op alle soorten voertuigen gemonteerd kan worden. Het was in Nativ Haasara, een kleine Israëlische gemeenschap in de westelijke Negev, dat dit veelbelovende concept werd ontwikkeld. Infolive.tv neemt je mee op het spoor van de schone motor. 05/12/2007


Video om hier te bekijken: http://www.infolive.tv/fr/infolive.tv-1 ... -moteur-pr
0 x
George
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/12/07, 09:56
Plaats: Montpellier strand




par George » 22/12/07, 21:14

JA, ik ken het recept, het dateert uit de jaren 50 en het werd perfect beschreven in luchtvaarthandleidingen: hoe een reactor of een verbrandingsmotor te stimuleren !!!
Het volstaat om methanol + verzadigde olie in water te doen (net voordat de olie opnieuw ontdekt) en het mengsel met een fijne injectie aan de motor te geven.

Ik had lang geleden geprobeerd op een oude austin mini, ik nam 130 in plaats van 110, hij rookte een beetje wit omdat de dosering "pollepel" in de carburateur werd gespoten met een wasmotor!

Als dit geen grofheid is, denk ik al een tijdje dat de pantone, afgezien van de "verkeerd begrepen kaballistische" mechanica, gewoon het resultaat kan zijn van een injectie met water !!!

Gemicroniseerd water doet wonderen in een motor door volledig ongebruikte warmte in een conventionele warmtemotor om te zetten in stoom!
Gegarandeerde reiniging en gratis extra stroom, bijna omdat het water verbruikt.
0 x
Kerstman, ben ik goed geweest en ik bestelde gyroplane, weet je nog?
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 22/12/07, 22:58

Ik deel deze analyse volledig.

Daarom heb ik een rubriek "Waterinjectie in warmtemotoren" op de site gezet, hier is een korte samenvatting:

https://www.econologie.com/en-bref-articles-3093.html
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten