Terug naar tank circuit

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07




par DAN34 » 06/11/05, 10:45

Hallo,
Ik zou graag willen weten of het bij een dieselmotor mogelijk is om het circuit aan te sluiten met een T voor het brandstoffilter.
Dit zou het mogelijk maken om het mengsel diesel + plantaardige olie op een veel hogere temperatuur te krijgen dan wanneer het rechtstreeks uit de tank komt en dus vooral in de winter vloeibaarder te maken.

Is er een risico voor de injectiepomp, moet deze worden vervangen?

Merci.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 12/11/05, 05:14

Dag
Antwoord aan Dan34
Kijk eens hoe het filter van het Jetta model 92-95 de retour wordt gemaakt dicht bij het brandstoffilter zit er een soort klep bij de retour naar de tank dit bevordert het filter om de retour aan te zuigen dus slechts een klein deel keert terug naar de tank, (Het stuk kost $45 bij WV)
Als je een brandstofverwarmer op de invoerlijn plaatst, duurt het niet lang voordat het filter is opgewarmd,
In onze zeer koude regio met de oude systemen waar alle retour in de tank gebeurde, veroorzaakt het installeren van een verwarming condensatie en water in de tank.Voorheen bestond de andere methode uit het 1/4 vol rollen van een tank bij zeer koud weer. Als het -25 is, denken we niet aan het verwarmen van de tank, alleen de interne verwarming voor de cabine eet alle warmte van de motor.

Andre
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 241-gasten