Kaars vermindert het verbruik met 40 tot 50%

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 03/09/08, 22:45

We moeten stoppen met in Sinterklaas te geloven...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 03/09/08, 23:37

Christophe schreef:We moeten stoppen met in Sinterklaas te geloven...


Dat is echt waar, woensdag! (zoals mijn oude moeder zei, om nog maar te zwijgen van Cambronne!)

Ik lees de berichten met belangstelling, mijn ervaring in de mechanica brengt mij ertoe André te applaudisseren, sorry, hij is sterker dan ik :D

Er is iets waar niemand over heeft gesproken, het is iets dat is ontwikkeld door een monteur uit Zuid-Frankrijk (een oude man, een getatoeëerde man) en dat werkt en waarmee we 10% kunnen besparen. We hebben erover gesproken in de TF1-krant in de zomer van 2007, denk ik.

Het enige wat je hoeft te doen is met een boortje van 3 of 4/10 mm een ​​klein rond gaatje voor de centrale elektrode maken en daarna goed ontbramen, probeer het niet met een handboor, je hebt er toch minimaal een nodig van precisie! Kolom of kleine Dremel te voet.
Indien goed gecentreerd, gaat de vonk in cirkels en is directer. Ik heb niet kunnen experimenteren, ik heb geen benzinemotor meer, maar...
Mijn broer heeft dit geprobeerd op deze motor, de ontsteking is beter en de kleur van een heerlijke mokka zoals wij dat vaker doen...

Groeten uit Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/09/08, 10:31

Lietseu schreef:Er is iets waar niemand over heeft gesproken, het is iets dat is ontwikkeld door een monteur uit Zuid-Frankrijk (een oude man, een getatoeëerde man) en dat werkt en waarmee we 10% kunnen besparen. We hebben erover gesproken in de TF1-krant in de zomer van 2007, denk ik.


Je hebt verkeerd gezocht denk ik: https://www.econologie.com/forums/tf1-20-heu ... t2837.html

:pijl: https://www.econologie.com/forums/search.php

10% is geen 50%... het is dus al veel geloofwaardiger en dus plausibel... maar de poging van de gerechtsdeurwaarder in het TF1 rapport is niets waard...

Hier is de ervaring van André:

Andre schreef:Hallo,

Ik heb wat op mijn Chevrolet-motor gezet
Ik heb bougies gekocht waar het porselein niet meer uit kwam, de elektrode iets breder, ik heb net de centrale elektrode doorboord
Niet aan de zijkanten geboord, ik kan me moeilijk voorstellen met een groot open gat ervoor dat er druk komt te staan ​​zodat de gasvlammen door deze gaten naar buiten komen? Hoewel alles mogelijk is. Wat ik in de motor kan zien, kan ik niet zeggen. Voorlopig is het stationair draaien verbeterd, qua verbruik is het niet gestegen, als het wel is afgenomen is dat lastig te meten, maar niets anders dan een beter stationair draaien rechtvaardigt het laten zitten van deze bougies op de motor , de volgende boor ik gaten aan de zijkanten, goed proberen heeft de voorkeur boven een lange discussie over theorieën ..
de eerste die ik testte waren de gaten niet in de hoeken zoals op je bericht hierboven ...

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 04/09/08, 15:00

Christophe schreef:
Lietseu schreef:Er is iets waar niemand over heeft gesproken, het is iets dat is ontwikkeld door een monteur uit Zuid-Frankrijk (een oude man, een getatoeëerde man) en dat werkt en waarmee we 10% kunnen besparen. We hebben erover gesproken in de TF1-krant in de zomer van 2007, denk ik.


Je hebt verkeerd gezocht denk ik: https://www.econologie.com/forums/tf1-20-heu ... t2837.html

:pijl: https://www.econologie.com/forums/search.php

10% is geen 50%... het is dus al veel geloofwaardiger en dus plausibel... maar de poging van de gerechtsdeurwaarder in het TF1 rapport is niets waard...

Hier is de ervaring van André:

Andre schreef:Hallo,

Andre


:P Bedankt voor de tip voor het onderzoek, de deurwaardersproef had ik niet gezien...
Het enige dat ik weet door het te hebben getest (via mijn broer is het waar) is dat wanneer het gat vlak voor de centrale elektrode wordt gemaakt - zoals André zegt - de motor beter loopt en alleen al daarom is het de moeite waard! (Ik heb nooit beweerd dat we 50% op brandstof kunnen besparen!) Of heb ik het verkeerd begrepen?
Met vriendelijke groet van Lietseu :P
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/09/08, 15:02

Nee, je begrijpt het goed, we zijn het erover eens: het verbetert de verbranding en je kunt hopen op een winst van 10%.

Niet meer...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 174-gasten