Het beweegt zich in Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

par ik Citro » 29/07/13, 09:21

Remundo schreef:Bovendien behalen ze misschien zelf interessante resultaten tussen deze berg gegevens en experimenten, maar de presentatie die wordt gemaakt, brengt hen in diskrediet.
+1
En dat is heel jammer. :|
Ik denk na over de OSH-systeem en het vereist nogal wat aanpassingen aan mijn voertuig, waaronder de vervanging van de door een riem aangedreven stuurpomp door een 12V elektrische pomp, de toevoeging van een 12V vacuümpomp om remhulp te bieden en aanpassingen (geringe) van het elektrische circuit om de toevoer naar de injectiecomputer en bedien de starter zonder de contactsleutel aan te raken.

Met een functioneel Utopia-systeem vraag ik gewoon dat het de werking van de motor stationair kan garanderen (indien mogelijk bij snel stationair om ook de airconditioning te trainen).
Dus ik kon mijn systeem op een vereenvoudigde manier voorstellen voor elk voertuig.
Standaard opstartmodus, overschakelen naar waterstofwerking bij stationair draaien, zodat er alleen brandstof wordt verbruikt als er druk op het gaspedaal wordt uitgeoefend en elke keer dat uw voet van het gaspedaal wordt gehaald, worden de injectoren uitgeschakeld (en brandstofverbruik brandstof) in plaats van de computervoorziening.
Dus ik kon uitrollen zoals ik doe met een aanzienlijke winst, maar zonder de motor af te zetten om stuur- en remhulp te behouden.

Dit is eenvoudig te realiseren door een LPG-emulator tussen de computer en de injectoren te plaatsen die de stroom omleidt naar passieve circuits waardoor de computer denkt dat de injectoren werken wanneer hun stroomtoevoer wordt onderbroken.
De motor zou dus continu draaien omdat ik het contact niet zou afsnijden, maar ik zou alleen benzine verbruiken als ik het gaspedaal indruk, zoals bij mijn elektrische auto's.
: Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 29/07/13, 09:27

Moe van reclame voor clowneries!

ik sluit!!
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 166-gasten