Het beweegt zich in Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 01/09/09, 21:11

WAAHHAAHAHA!

Ah de mooie das! hij schaamt zich niet behalve dat hij onzin praat

Dus hij heeft nooit een kit terugbetaald, het verbaast me niet : Cheesy: : Cheesy: : Lol: : Lol:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 01/09/09, 21:20

Het moet tevreden zijn of worden terugbetaald ... over 15 dagen ... kortom, geen tijd om diepgaande tests te doen ...

En dan is er nog het psychologische aspect: we weten dat 15 tot 20% haalbaar is door minder te "drukken"...

Het voorkomt niet dat de H2 de verbranding bevordert...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 01/09/09, 21:30

Christophe schreef:
En dan is er nog het psychologische aspect: we weten dat 15 tot 20% haalbaar is door minder te "drukken"... Er moet voldaan of terugbetaald worden... over 15 dagen... kortom, geen tijd om uitgebreid te testen. ..


Het hangt ervan af waar we beginnen ..... bij mij zou het niet werken!

(en een uitdaging, een!) : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 01/09/09, 22:43

vergeet het maar, het is niet relevant

schakel in plaats daarvan over op waterinjectie :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7

par olifant » 01/09/09, 23:03

Ik heb er goed over nagedacht: ik heb al de helft van "waterdampdoping" gelezen, ik vind Pantone te lastig om te bereiken.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

par ik Citro » 02/09/09, 01:00

:pijl: Het nieuws werd breed uitgemeten in de pers.

Inderdaad, de technische site van utopia is niet langer open...

Omdat ik over de site ben gevlogen, moet ik zeggen dat de aanpak verre van wetenschappelijk is...
:?
De "resultaten" worden niet "à la française" gepresenteerd. Ze geven autonomie in plaats van verbruik in liters per honderd en de "geadverteerde winsten" worden uitgedrukt als een percentage van de toename van de autonomie en niet als een percentage van de vermindering van het verbruik...

Kortom, het inspireert me totaal niet... :? :frons:

Tenminste, met Jean Marc MOREAU hield het wetenschappelijke argument dat hij ons diende stand...

Kit hidrogen.com lijkt meer op een doordacht marketingpakket (mediaplan, website...) dan op een echt technologisch product...
Geen informatie over de hoeveelheid geproduceerde waterstof, waterverbruik, elektriciteitsverbruik, het werkingsprincipe...
:frons: :?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

par Christophe » 02/09/09, 10:29

Capt_Maloche schreef:vergeet het maar, het is niet relevant


Oké, je herinnert je dat je een paar weken geleden privé met me over deze site had gesproken en dat zou zo zijn een uitstekend 1e testproduct voor de vereniging!

Ik betreur het publiciteitsrelais (omdat het reclame is, niets anders) door de massamedia over dit zeer commerciële product (de jongens verdienen geld, het zijn geen econologen)...

Terwijl waterdoping behoorlijk wordt geboycot... en administraties in voertuigen moeten stappen zodat de "grote" media zich verwaardigen erover te praten en nogmaals...
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173

par gildas » 27/07/13, 20:02

De Utopia-website is heropend:
http://www.utopiatechlab.com/
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

par chatelot16 » 28/07/13, 18:59

het ontbreekt deze nieuwe site niet aan humor

een 100% uniek waterstofopstandingsproces



(Waterstof, paspoort naar de eeuwigheid)

dat is zeker ! als dit apparaat echt een grote hoeveelheid waterstof zou maken, zou er maar een vonk nodig zijn om een ​​enkele reis naar de eeuwigheid te maken
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16177
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

par Remundo » 28/07/13, 19:29

ja het is een site die altijd in het mystieke is geweest...

Het doet me denken aan dat van Jean Louis Naudin; oneindige energie in waterstof...experimenten met vacuümenergie...

Dit soort sites schaadt serieuze mensen die willen praten over 'doping' met water, wat serieuzer zou moeten worden gekwalificeerd als het verbeteren van de motorprestaties door toevoeging van water.

Bovendien behalen ze misschien zelf interessante resultaten tussen deze berg gegevens en experimenten, maar de presentatie die wordt gemaakt, brengt hen in diskrediet.

@+
0 x
Beeld

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 195-gasten