Wie heeft de "Bingo Fuel Reactor" ervaren

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 17/04/06, 13:08

Ik werk er soms een beetje aan met nlc!
en het is nog niet super sensationeel! het lukt ons om plasma's te maken, maar in ieder geval is het natriumcarbonaat niet geweldig, de kool kan je een van de 2 wolfraamelektroden opeten.
blijft om een ​​grafietelektrode te proberen en de andere in wolfraam, kaliumcarbonaat en in verdampingsmedium.
Volgens nlc is er een heel duidelijk verschil tussen de verbranding van gas van het bingotype en die van standaardelektrolyse. De een brandt, de ander pokt!

ga zo door jongens!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 17/04/06, 14:34

Nee dat is het niet hé ;)
De ene gaat WHOUF en de andere gaat BANG! : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 17/04/06, 16:35

Ik wilde voor een experiment een brood van grafiet van 100*100*220 mm kopen.
Ik word gevraagd om de som van 240 € HT :onheil:
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 17/04/06, 16:36

LOL koop wat houtskool :D
0 x
pepou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 25/04/06, 14:30
Plaats: mooi




par pepou » 26/04/06, 13:50

hallo jongens, ik weet niet meer op welke site het stond, maar gegyx liet een link achter op pagina 4 van verbeterde elektrolyses die er ook over praat, om te voorkomen dat de elektroden worden opgegeten, plaatst de man de koolstof rechtstreeks in de basische elektrolyt van de open haard as en plaatst de elektrolyt in een magnetisch veld dat is uitgelijnd met de elektroden (een roestvrijstalen veer en een spaggethi-lepel zelf in dezelfde as)
Hij verwijst naar de synergetische theorie van René Louis Vallée, die Jl Naudin zelf heel goed uitlegt.Als ik het mis heb, zeg het me dan, ik ben nergens een expert in.
Bovendien, als ik de pagina's van m david op de pantone goed heb begrepen, dissocieert de koolstof van de koolwaterstof boven 1200° de droge waterdamp in h2 en o die wordt verbruikt en H2O teruggeeft, wat de compressie over de tijd verspreidt en de prestaties verhoogt
Kan de COH2-koolstof deze rol niet spelen (aangezien het blijkbaar mogelijk is om een ​​diesel op dit gas te laten rijden) en is het niet mogelijk om de warmte van de reactie te hergebruiken om het pantonewater of de extra brandstof te verdampen aangezien de prestaties minder zijn dan één, er is er één nodig.
Bij voorbaat dank voor uw correcties en verduidelijkingen.
pepou :D
0 x
we zijn allemaal 1, laten we 1+1+1+1+ zijn...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten