Australische roadtrain

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
clasou
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 553
Inschrijving: 05/05/08, 11:33




par clasou » 21/05/08, 12:07

Hallo,
Normaal gesproken staat de uitrusting in verhouding tot de massa.
en dus om de stoptijd te weten, hoef je alleen maar de tientallen van de snelheid in het kwadraat te vermenigvuldigen. 70km dus 49m op droge grond uiteraard.

Aan de andere kant, vanwege de gevaarlijkheid, naar uw mening niet, hebben de Zweden recht op maximaal 60 ton, hebben krachtigere tractoren en verbruiken 30% minder.
Per ton vervoerd.

Nu zie je in Frankrijk nauwelijks de kermissen met tractoren van tien jaar geleden die (heel lang) zijn en het verbruik?.

Nu zie ik liever een auto die mij inhaalt op 130 op de rijksweg, dus minimaal 40 km meer dan ik, dan mezelf aan te treffen met iets dat op 50 rijdt en dat theoretisch niet het recht heeft om buiten de bebouwde kom te staan .

Voor snelheid moet je plannen, want op mijn auto heb ik geen bullbar, maar als ik door een bos ga en een familie wilde zwijnen komt 10 meter voor me uit het bos, als ik op 90 boem sta .

Misschien een beetje off-topic, maar ja, kritiek is relatief eenvoudig.
a + claude
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 235-gasten