Meer informatie: elektromotor 12kW op batterijen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Lamure
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 06/06/09, 10:56

Hallo Alain, dit is wat ik heb gevonden




par Lamure » 05/05/10, 09:15

http://cgi.ebay.fr/GROUPE-ELECTROGENE-D ... 0389742065

Ik heb dit als generator gevonden, vertel me wat je ervan vindt.
kunnen we voor de transformatie van stroom de apparatuur direct in de uitverkoop vinden of moeten we deze zelf maken? Dankjewel
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Re: Hallo Alain, hier is wat ik heb gevonden




par ik Citro » 05/05/10, 11:08

Lamure schreef:http://cgi.ebay.fr/GROUPE-ELECTROGENE-DIESEL-12-KW-LOMBARDINI-LEROY-SOMER-/150389742065
Ik heb dit als generator gevonden, vertel me wat je ervan vindt.
kunnen we voor de transformatie van stroom de apparatuur direct in de uitverkoop vinden of moeten we deze zelf maken? Dankjewel
Het bedrijf SUN STEP-INDUSTRIE is behoorlijk aanwezig op het net en vooral op e-bay.
Het product lijkt geschikt, maar het gewicht is naar mijn mening buitensporig.
Er is een inconsistentie tussen het aangekondigde vermogen van 12kW (dit moet dat van de motor zijn) en het daadwerkelijk geleverde elektrische vermogen (40A bij 400V = 8kW).
Dit zou theoretisch ongeveer 57A kunnen opleveren bij 140V, wat voldoende stroom is voor onze AX/Saxo of 106 elektrische systemen.

Ik denk ook dat als je op deze manier rijdt terwijl je de groep rood geeft, je wordt blootgesteld aan ernstige problemen met de politie (een duidelijk verlangen om vals te spelen). Als je olie gebruikt, is het een beetje een discussie, maar ik ben geen expert op dit gebied.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/05/10, 13:55

Hallo Lamure en Citro!

Deze generator is goed, maar... hij zou aan u geleverd moeten worden met een Leroy Somer generator van dit model: LSA 37.2 L8 Type S2 4-polig eenfasig 230-115 volt/240-120 volt.

http://alternators.leroy-somer.com/Part ... ono-en.php
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Louis4sun
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 18/04/10, 20:44
Plaats: Antony




par Louis4sun » 05/05/10, 14:48

Dag
Wij (Parawatt) hebben een borstelloze outrunner-motor van 15-18 kW
We gebruiken het bij 10-12 kW op een elektrische paramotor
Het probleem is dat de controller "sensorloos" is

Voor een landvoertuig met wieloverbrenging is dit wenselijk
om hall-effectsensoren te hebben voor correct starten.
Kelly maakt ‘sensored’ controllers..
Het zou voldoende zijn om onze motor uit te rusten met 3 sensoren en de relatieve faseverschuivingen aan te passen en het vervolgens te proberen.
Maar... het vereist een beetje experimenteren
Louis
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 05/05/10, 15:16

Louis4sun schreef:Dag
Wij (Parawatt) hebben een borstelloze outrunner-motor van 15-18 kW
We gebruiken het bij 10-12 kW op een elektrische paramotor
Het probleem is dat de controller "sensorloos" is

Voor een landvoertuig met wieloverbrenging is dit wenselijk
om hall-effectsensoren te hebben voor correct starten.
Kelly maakt ‘sensored’ controllers..
Het zou voldoende zijn om onze motor uit te rusten met 3 sensoren en de relatieve faseverschuivingen aan te passen en het vervolgens te proberen.
Maar... het vereist een beetje experimenteren
Louis


Bedankt Louis, maar dat is niet echt wat we zoeken!

We hebben de motoren en controllers al, we zijn op zoek naar autonomie die verder gaat dan de batterijen!
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Lamure
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 38
Inschrijving: 06/06/09, 10:56

alain bedankt voor de info




par Lamure » 07/05/10, 17:28

dus als ik het goed begrijp, zou ik in plaats van mijn elektromotor met batterijen te voeden, ze rechtstreeks van stroom kunnen voorzien met een Leroy Sommer LSA 372 type S8 2-polige eenfasige generator 4-230 volt / 115-240 volt.
Is er een apparaat nodig tussen deze generator en de motor om de stroom om te zetten of zal de huidige apparatuur in mijn elektrische auto het werk doen? Bedankt voor je antwoord
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/05/10, 17:51

Het geeft AC driefasige VS en daarom moet het worden gelijkgericht door een driefasige vermogensdiodebrug en enkele condensatoren anders verrassingen!!!!!
Ik herhaal mezelf zelfs om te dwalen:
Bovendien, gezien de onbekenden in de aanpassing aan batterijen (vereist goede praktische technische kennis) en het risico van vernietiging tijdens de test van krachtbron, brand en elektrocutie, en dus verlies van geld
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11

Re: bedankt Alain voor de informatie




par ik Citro » 07/05/10, 18:13

Lamure schreef:dus als ik het goed begrijp, zou ik in plaats van mijn elektromotor met batterijen te voeden, ze rechtstreeks van stroom kunnen voorzien met een Leroy Sommer LSA 372 type S8 2-polige eenfasige generator 4-230 volt / 115-240 volt.
Is er een apparaat nodig tussen deze generator en de motor om de stroom om te zetten of zal de huidige apparatuur in mijn elektrische auto het werk doen?
Beeld
Waarom een ​​fortuin uitgeven aan een generator die wisselstroom levert als u CONTINU stroom wilt gebruiken. :?

Als u gelijkstroom opwekt op 120/140V, kunt u de generator parallel aan de accu's aansluiten. De oorspronkelijke controller van de elektrische auto zal verantwoordelijk zijn voor het meten van de energie om het voertuig vooruit te laten bewegen.

Sinds de start van uw project heb ik uw aandacht gevestigd op het feit dat u de hybride auto opnieuw probeert uit te vinden. :?
Uw technische keuzes zullen, afgezien van het zeer twijfelachtige aspect van hun financiële winstgevendheid, zelfs op de zeer lange termijn, u, vanuit mijn standpunt, op een doodlopende weg brengen doordat de nadelen van de slechtste technische keuzes zich opstapelen.
:?
    Lood batterijen : Cry:
    Buitensporig zware overmaatse generator
Uiteindelijk heb je:
    Prestaties worden verminderd door overgewicht
    Het brandstofverbruik is hoger dan bij het dieselmodel en toch zeer superieur qua prestaties
    Bewoonbaarheid opgeofferd
    Hypothetische betrouwbaarheid
:? :frons: :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2486
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 360

Re: wauw, het onderwerp wordt besproken lol en interessant




par Forhorse » 07/05/10, 20:36

Lamure schreef:Vertel me eens waar je een wet hebt gezien die zegt dat het exploiteren van een oliegenerator verboden is????


Ik heb niet gezegd dat het tanken van een groep met stookolie (rood is verboden) iedereen doet het en het levert geen juridisch probleem op.
Het is verboden ermee op de openbare weg te rijden.
Behalve zoals ik al zei, of de transmissie mechanisch (klassieke auto), semi-hybride of volledig hybride (elektrische transmissie zoals je wilt) is, maakt het geen verschil. De basisenergie die het voertuig aandrijft, is altijd rode brandstof.
Als u door de douane wordt aangehouden en gecontroleerd, kunt u altijd uw standpunt voor de rechtbank naar voren brengen, maar ik ben er 99.9% zeker van dat u geen gelijk krijgt.
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 07/05/10, 21:49

bevestiging:
U moet weten dat de zogenaamde "rode" brandstof, zoals de naam al doet vermoeden, een zeer hardnekkige kleurstof bevat die gedurende meerdere weken de aanwezigheid op een bepaald moment van illegale brandstof aangeeft... Op dezelfde manier mengde een ander "spoormiddel" met brandstof laat sporen in de motor achter... »« Volgens artikel 414 van het Douanewetboek wordt het gebruik van rode brandstof (*) door een automobilist die op diesel rijdt, beschouwd als een "omleiding naar voorkeursbestemming". Als zodanig worden overtreders blootgesteld aan verschillende sancties: gevangenisstraf (maximaal drie jaar), inbeslagname van het voorwerp van de fraude en een boete van één tot twee maal het voorwerp van de fraude. Ook al wordt het repressieve arsenaal door de Douane niet altijd ten volle benut, het blijft toch beschikbaar. We gebruiken het geval per geval. U moet weten dat dit misbruik van zwaarbelaste goederen wordt beschouwd als namaak of smokkel! »
Een departementale douanebeambte

http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 117177.htm
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten