ZOALS DE GEET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 19/04/04, 11:18

: Huh:
Hallo,
Tijdens het zoeken op internet vond ik dit:
http://www.magnegas.com/technology/index.htm
Het lijkt woedend op de pantone !!
Wat denk jij : Blink:
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/04/04, 19:58

uh .. afgezien van de term "plasma" zie ik niet veel overeenkomst.

Dit is de technologie van Doctor Santini, lijkt het mij?
Volgens mijn herinneringen is het een plasma dat elektrisch wordt gegenereerd waarin men "de te transformeren vloeistof introduceert".
Het lijkt eigenlijk veel op de plasmatron.

Er is dus inderdaad een (koud) plasma in het systeem aanwezig, terwijl dit voor de Geet nog moet worden bewezen!
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 23/04/04, 08:44

:P
Hallo,
Eén ding is naar mijn mening erg interessant op deze site, het is de uitleg van de verschillende vormen van H-moleculen en de redenen die ervoor zorgen dat er meer energie wordt teruggevoerd tijdens de verbrandingen van deze poly-moleculen! B)
Zie op: 6. DE NOVEL CHEMISCHE STRUCTUUR VAN MAGNEHYDROGEN ™
Het is ook van toepassing op andere systemen!
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/04/04, 14:25

ja op dit punt helemaal mee eens.

in dit opzicht had ik plezier berekend de energie geleverd door waterstof genaamd "ontluikende" (H +) het is 4.5 keer sterker dan de verbranding van pure H2 .... en als geluk zou hebben (bij 20% nabij) de daling van het verbruik op trekkers die met water zijn gedoteerd (terwijl bij de berekening op pure HNNUMX energie ontbreekt), dus het is een goede manier om te volgen en te bevestigen experimenteel!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 373-gasten