Tips: vermindering van het brandstofverbruik

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 06/01/07, 19:01

Andre schreef:in hun winkel zou het 4 keer de prijs van een nieuw product kosten


welkom

sorry André om je tegen te spreken, het is geen 4 keer dat het de kenmerken van 16 volgt naar 49 keer :onheil: :onheil: :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 06/01/07, 19:31

Hallo ZAC
Je bent waarschijnlijk gelijk, ik op basis van de prijs van de gebruikelijke dingen, dynamo, waterpomp, starter, kogelgewricht, het is waar, wanneer we de onderdelen in te voeren dat we niet vaak sensoren veranderen, computer, elektrische motor deur, of delen van de carrosserie, het is gemaakt een verschrikkelijke sprong op de prijs, is er niet altijd jobeurs voor onderdelen en zodra de tank 10 jaar bereikt is nog complexer blijft de cursus kladjes ..
De demper katrol aan de voorkant van mijn Buick rubber verkruimeld, goed, zelfs in de loop van faissant Notities round deze kamer is moeilijk te vinden, je moet geloven dat ik niet de enige die deze afgewerkte kamer. .
Zeer weinig mensen herinneren dat zodra we kochten een laminae kits en afsluiter voor een brandstofpomp, de pompen zijn nu certie zelfs soms moet je remlacer de benzinetank vol kun je niet eens sortire de dompelpomp
binnenkort de auto's aurront 5 levensjaren ..

Andre
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 08/01/07, 10:09

Andre schreef:binnenkort de auto's aurront 5 levensjaren ..

Andre


Hallo André.

Ik ben het helemaal met je eens. Auto's, zoals het merendeel van de gefabriceerde goederen, zijn wegwerpartikelen geworden.

Twintig jaar geleden ontwikkelden ingenieurs producten die lang meegaan. Consumenten waren blij en toen na 10ans het apparaat defect was (of eerder omwille van verandering), kochten ze hetzelfde merk omdat ze op betrouwbaarheid vertrouwden.

De evolutie van het kapitalistische systeem en het saldo van de aandeelhouders hebben bedrijven gedwongen om hun strategie op de korte termijn te beperken (men moet betalen dividenden uit cijfers 2 per jaar). Het resultaat wachtte niet: om consumenten te dwingen hun bezittingen vaker te vernieuwen, zoals de oude boor Metabo die me mijn vader gaf en die, na 20-jaren, nog steeds als een klok loopt , zijn verlaten.
Een goede machine is tegenwoordig degene die 2 dagen langer meegaat dan de concurrent, dat wil zeggen 4 dagen na de garantie !!!!

Bij reparaties, afgezien van een auto die nog steeds vrij duur is, zijn ze economisch onrendabel geworden. Het is goedkoper om een ​​nieuwe dvd-speler in China te kopen die 5000Km heeft gemaakt om hier te komen dan om een ​​westerse elektronicacontroleur voor 1hour te laten werken.
Wanneer we betalen voor het transport tegen de werkelijke kosten (infrastructuur, olie, milieu, enz.), Zal de werkgelegenheid thuis een boost krijgen en kunnen we een beetje deze grote rotzooi stoppen ... : Cry:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 08/01/07, 18:35

Targol schreef:[...] Als we het transport tegen de werkelijke kosten betalen (infrastructuur, olie, milieu, enz ...), zal de werkgelegenheid thuis een boost krijgen en kunnen we een beetje stoppen met deze geweldige puinhoop .. . : Cry:
Het is een beetje zoals NH ... (en JMJ, denk ik).
Er zijn ook de "sociale" kosten van verhuizingen.
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 21/03/07, 11:22

Hallo,

Ik ben nieuw in de forumen ik kijk naar de discussies als ik ga. (Ik vermeld terloops dat ik het principe van de site goed vind en dat wat algemeen wordt gezegd)
Ik geef toe dat ik (nog) niet alles op de site heb gelezen :? er is zoveel info!

Eindelijk kom ik bij mijn bericht: er schrok me iets in het bericht 1er van deze thread:
Het is absoluut niet economisch om de motor te verwarmen voordat u gaat rijden. Een stilstaande motor is een motor die onnodig vervuilt. Je moet gewoon langzaam beginnen, beklim de torens niet.
Dat is alles!

Anders gefeliciteerd met de site! :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 12:07

Hallo Indy en welkom.

je zei:

Ik geef toe dat ik (nog) niet alles heb gelezen op de site Verward is er zoveel info!


je zou geluk hebben! :D

In termen van het voorverwarmen van de motor ben je niet helemaal fout, maar ook niet helemaal goed

in de winter warmt uw motor op tot stationair, waardoor hij minder lading verbruikt dan wanneer hij koud was: hoe meer brandstof en hoe ver het inspuitsysteem heet is, hoe beter de verbranding, des te minder u op het gaspedaal drukt !

altijd in de winter, een warme motor is een veiligere motor: er zijn tien jaar oud twee ouderen stierven het oversteken van de nationale 5 Neuville (Philipeville Couvin Road) verlaten van ..... een begrafenis. De koude motor haperde bij het oversteken van de weg!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 21/03/07, 13:43

Bedankt olifant (voor het welkom 8) )

Ik had het niet over veiligheid, alleen over vervuiling.
Let op: recente auto's zorgen automatisch voor de rijkdom van het mengsel om uitval te voorkomen, dus in theorie geen probleem, maar iedereen kan het zien volgens het gedrag van zijn auto.

Wat betreft het verbruik van een hete motor, ja, het is minder belangrijk dan dat van een koude motor, maar als we consumeren om niets te doen ... is het jammer ... :?
Ik blijf in mijn positie en deel het : Cheesy:
De benzine die u gebruikt terwijl u stilstaat, kunt u gebruiken om een ​​paar meter (of honderden meters, of kilometers, afhankelijk van hoe lang het duurt om uw veiligheidsgordel om te doen) bij inactiviteit (als de situatie het toelaat) !).
Het is nog steeds minder om na te gaan ...

Sterker nog, ik zeg dat onder andere omdat ik het beu ben bijna elke ochtend naast een te besteden :onheil: wie steekt zijn motor aan, wacht op zijn vrouw en wie geeft er niet om wat er om hem heen gebeurt.
Resultaat, ik breng mijn wandelwagen door in het hart van een enorme grijze wolk pestinentiel, en mijn zoon en ik ademen een lucht die zeker als oudbakken kan worden omschreven ...

Voila, het irriteert me, en ik zeg het :P : Cheesy:

Ik denk dat we de uitlaatgassen uit de luchtinlaatauto's moeten halen ... Mensen zouden zien hoeveel ze vervuilen ... 8)

Nou hier is het, ik heb mijn zenuwen geëvacueerd, bedankt dat je naar me hebt geluisterd : Cheesy: Hoeveel kost de psychiater? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 21/03/07, 18:47

hallo Indy en welkom

Het spijt me dat ik je moet tegenspreken, maar laat je motor je polura's (en consomeras) verbranden, veel minder.

een motor warmt op in vertraagde acceleratie en vervuilt meer dan warm maar zonder lading, dus een verwaarloosbare hoeveelheid.

Als je het koud laat, vervuil je zoals bij een koude motor, maar met een last en daar leg ik je de mond van de braam uit.

koud starten verdeelt bijna door 2 de levensduur van de motor zo vaak het voertuig. de grijze energie produceert bijna evenveel vervuilende stoffen als het voertuig in zijn hele leven. Dus je moet 500000km beter doen met een auto dan 500000 met twee

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 21/03/07, 19:24

Indy 49 zei

Sterker nog, ik zeg dat onder andere omdat ik het zat ben bijna elke ochtend naast een Kwaad of Heel Gek te spenderen die zijn motor aanstuurt, wacht op zijn vrouw en het niet uitmaakt wat er aan de hand is van hem.
Resultaat, ik breng mijn wandelwagen door in het hart van een enorme grijze wolk pestinentiel, en mijn zoon en ik ademen een lucht die zeker als oudbakken kan worden omschreven ...


goed, dat is vervuiling door em ......., ik weet niet of we ze volledig kunnen verwijderen. Misschien met de smeltende polen, ze allemaal vlaanderen? 8)

Verschillende andere oplossingen:

geef hem een ​​pantone
vermoord of ontvoerd zijn vrouw of laat haar ontslaan
sta eerder op
komen overeen te laat te zijn
van richting veranderen
stop met rijden in een kinderwagen: belastingontduiking!
stoep veranderen?
zet een aardappel in zijn uitlaatpijp
om meerdere keren op rij dood te hoesten na flink hoesten in de voorkant van zijn auto
(in de hoop dat hij de hint begrijpt)

je ziet, met een beetje fantasie, faalt de keuze niet :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/03/07, 19:29

Hallo,
Het heeft verschillende dingen te overwegen in deze levensduur van de motor en de zijverontreiniging, de buitentemperatuur en het soort dieselmotor of benzine.
In een vliegtuig is het noodzakelijk om het soms 15 minuten te verwarmen,
want bij het opstijgen zullen we hem zijn volledige kracht vragen
na een koude 3-minuut van eralentia stikt hij en kan hij zijn kracht niet geven.

De methode bij zeer koud weer op een benzinemotor is idealiter om een ​​blok elektrische verwarming op de sector te hebben. Maar hij staat aan, hij mag inactief zijn (niet voor de motor, maar om de olie in de boxsnelheid te verwarmen), anders kun je als houthakker op de hendel duwen en moeilijk schakelen. aanbevolen om langzaam te rijden op de eerste km zonder op de snelheden te drukken en het is prettig om een ​​mogelijke hitte te hebben om de ruiten te degenereren ..
Ik denk dat het gasplle en vervuilt meer, vanwege stopborden en rode lichten op alle hoeken, die rem, stop en start vereist, dat de enige koude ochtend verwarmt.
Degenen die mechanisch spelen, weten het wanneer ze de hoeven, remblokken, remmen, de pousierre die het kan opwekken in de atmosfeer en voordat het asbest is veranderen, zonder thuis de koppeling te tellen .. (de vervangend product zal bekend zijn in 20ansans als het niet schadelijk is voor de gezondheid als asbest)
Voor een diesel in slow motion genereert dit warmte en het verbruiksefficiëntie is nog steeds goed vertraagd, heeft het omgekeerde van het motorvermogen dat bijna altijd is aangepast aan de langzame stationair draaien, zelfs de injecties.
De slijtage van een motor hangt voornamelijk af van de koude startnummers.
Dus in de winter, afhankelijk van de temperatuur, een bepaalde opwarmtijd
In de zomer een korte warming-up, maar in beide gevallen langzaam, niet in het verkeer, met de Indianengroep
om je heen die je duwen en je dwingen wild te rijden ..

Hier is het gemakkelijk om in de winter een jongen te herkennen die net is begonnen, je kunt hem niet dicht volgen in het verkeer, er is een witte wolk terug zoals een stoomauto, stel je voor met een panton!
Ik heb mijn waterstroom aangepast door de stoom in de spiegel ...
Nu laat ik de bubbler bevriezen als hij dooit dat de motor heet is!

Andre


Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 182-gasten