Een revolutionaire KWB-ketel ... met uitwerpselen!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156

Een revolutionaire KWB-ketel ... met uitwerpselen!




par phil12 » 01/04/11, 10:10

Beeld

Hallo,
De werking is eenvoudig: gebruik de uitwerpselen van de bewoners van een huis om energie op te wekken die, omgezet in warmte, het mogelijk maakt om de conventionele gasboiler te ondersteunen. "Het resultaat is dat er veel minder gas wordt verbruikt en dat de energiebesparing aanzienlijk is", benadrukt Walter Humlet, CEO van KVB, een bedrijf dat enkele kilometers ten noorden van Graz is gevestigd.

Het enige wat je hoeft te doen is de toiletafvoer aansluiten op de cv-ketel om direct van deze gratis energie te profiteren. De ketel zelf verplettert het materiaal, droogt het en comprimeert het in de vorm van perfect brandbare kiezelstenen. "Waar onze ketel ook is geïnstalleerd, de resultaten zijn indrukwekkend. Zeker in grote gezinnen", zegt Walter Humlet. "We kunnen zelfs een nog grotere energiebesparing van 5% bereiken door een vezelrijk dieet aan te nemen." Wees echter voorzichtig, Walter Humlet geeft halfslachtig toe dat de prestatiecoëfficiënt van zijn creatie lijkt te dalen tijdens perioden van gastro-enteritis. Nog een reden om in de winter uw handen goed te wassen.
De marketing van de ketel eindigt 2011 door KVB Oostenrijk.
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/04/11, 10:24

Is dat niet KWB? : Mrgreen:

Ik heb de gevonden 1er geloof ik
0 x
Avatar de l'utilisateur
phil12
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 530
Inschrijving: 05/10/09, 13:58
Plaats: Occitanie
x 156




par phil12 » 01/04/11, 10:56

Nee, het is KVB deze! : Cheesy:
0 x
Duurzaam energie consulting voor bouw
http://www.philippeservices.net/
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 01/04/11, 11:08

Ah prima, maar weet je zeker dat het geen KKB is? : Cheesy:

Verdomme, ik heb de titel voor niets veranderd, KWB vindt het misschien niet leuk ... nou ...
0 x
lv13r
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 147
Inschrijving: 30/12/04, 10:09




par lv13r » 01/04/11, 11:10

het lijkt erop dat verschillende visverkopers vanaf vandaag zijn uitgerust : Mrgreen:
het is ontlasting goed milieu het : Cheesy:
LV13R
0 x
ggdorm
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 122
Inschrijving: 23/02/09, 17:25
Plaats: belgique




par ggdorm » 01/04/11, 11:12

Ik heb een vraag, is niet de energie besteed aan het malen en drogen van de uitwerpselen groter dan die verwijderd uit het proces?
0 x
ggdorm
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 122
Inschrijving: 23/02/09, 17:25
Plaats: belgique




par ggdorm » 01/04/11, 11:13

oeps, ik heb geen aandacht besteed aan de datum van vandaag waar ik zin in heb
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/04/11, 14:07

Geen dwaas in april, want perfect mogelijk door de drogende hitte terug te winnen door hercondensatie van waterdampen voor of na verbranding.
Ik begrijp niet dat we dit type ketel niet automatisch laten drogen zonder verliezen, in plaats van te zeggen dat het natte hout slecht brandt, omdat we de warmte van de waterdampen niet terugwinnen.

We recupereren ruwweg de energie die het menselijk lichaam verbruikt om ofwel 100W tot 200W per hoofd van de bevolking te leven, ongeveer in een simplistische evaluatie !!
of 4KWh per kilo zeer droge uitwerpselen !!! (zoals droog hout)
Zeer goed voor een huis met een zeer zeer laag verbruik.
De goed ontworpen shredder verbruikt veel minder energie.

Deze ketel moet efficiënt en ook nat hout verbranden en is daarom erg interessant voor rauwe groentestoffen, kruiden in plaats van door open haar te vervuilen !!!!!!
Un internet link op ketels die efficiënt branden, is alles wat erg vochtig is nuttig, in plaats van te barsten waardoor er water in de brandstof komt !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 01/04/11, 17:08

dedeleco schreef:perfect mogelijk door de droogwarmte terug te winnen door hercondensatie van waterdampen

Het probleem is dat door het spoelen het mengsel echt heel, heel nat is ...
Zie ook: http://forums.futura-sciences.com/habit ... naire.html
Tot volgend jaar, dezelfde datum, om te zien hoe het product is geëvolueerd ...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 01/04/11, 17:32

In feite doet de wind het met het foen-effect !!
En de droge toiletten zijn minder vochtig !!

Door de verdampte dampen opnieuw te condenseren door te verwarmen tot 40 ° C, om te drogen wat vol water is, gaat er geen energie verloren.
Dit wetenschappelijke feit wordt vaak genegeerd en wordt zeer weinig gebruikt in drogers, wat een verspilling en een aanzienlijke energiebesparing mogelijk is, als de ketels goed zijn ontworpen met efficiënt voordrogen met recondensatie.

In feite doet de wind het spontaan met het foehn-effect dat de drogende energie van de lucht herstelt !!!!
Daar is het mengsel echt heel erg, heel vochtig aan de ene kant van de berg en heel erg droog aan de andere kant (veroorzaakt de sterkste woestijnen op aarde!)

http://fr.wikipedia.org/wiki/Effet_de_foehn
Beeld


Tot volgend jaar, dezelfde datum, om te zien hoe het product is geëvolueerd ...

Zeker, het product zal binnen een jaar de tijd hebben gehad om grondig in de zon te drogen, en het zal perfect zijn om te verbranden, zoals hondenuitwerpselen op de trottoirs !!
Dernière édition par dedeleco de 01 / 04 / 11, 17: 38, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten