Mythbuster video: aceton, magneten, waterstof

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/11/06, 23:04

Een alomvattende vergelijking is moeilijk te maken

de luchttemperatuur, de mate van hygrometrie, de kwaliteit van de brandstof, de kwaliteit van de banden, de staat van de filters zijn voldoende om het verbruik met 5% en meer te variëren

Dit wetende, is een besparing van meer dan 10% nodig om geloofwaardig te zijn

Al het andere is gewoon tijdverspilling
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 03/11/06, 23:20

Capt_Maloche schreef:Een alomvattende vergelijking is moeilijk te maken

de luchttemperatuur, de mate van hygrometrie, de kwaliteit van de brandstof, de kwaliteit van de banden, de staat van de filters zijn voldoende om het verbruik met 5% en meer te variëren

Dit wetende, is een besparing van meer dan 10% nodig om geloofwaardig te zijn

Al het andere is gewoon tijdverspilling


Met een meting van meer dan 1 jaar, temperatuur en vochtigheid doen er niet meer echt toe, de banden en filters als we ze niet vervangen, de 5% is eerder de andere kant, voor brandstof, houd dezelfde leverancier , het is geen garantie maar goed.
Met die 5% minder kan het toch geloofwaardig zijn, toch?
:D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 03/11/06, 23:37

niet
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 04/11/06, 15:40

Andre schreef:[..] Probeer diesel en aceton op hoog% en je zult een verschil zien [...]
Wat is een hoog percentage? Want gezien de prijs van aceton, als het drie keer niets verdient, is het het niet waard de kosten...

Bovendien, gezien zijn vluchtigheid, weet ik niet echt hoe het reageert in een motor met compressieontsteking, dit mengsel ...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/11/06, 17:00

Dag
Houthakker schreef:
Andre schreef:[..] Probeer diesel en aceton op hoog% en je zult een verschil zien [...]
Wat is een hoog percentage? Want gezien de prijs van aceton, als het drie keer niets verdient, is het het niet waard de kosten...

Bovendien, gezien zijn vluchtigheid, weet ik niet echt hoe het reageert in een motor met compressieontsteking, dit mengsel ...


Voor benzinemotor is het 1% min of meer, voor diesel is er een risico afhankelijk van de pomp (koppeling) met een oude generatie bosch is het minder dan 1% voor de motor Ik heb niets abnormaals opgemerkt in gebons ..
Zeggen dat het zuinig is om 4 liter te kopen? maar ik betwijfel of het ecologisch is, ik heb het gewoon uit nieuwsgierigheid geprobeerd, als ik iets wil weten, kijk ik liever na, nadat we weten waar we het over hebben, in het algemeen als ik test ga ik tot het uiterste dan ga ik 'past zich aan, voor aceton op diesel overschreed ik de dosis van 1% niet, hoewel ik het bij het verkeerde eind had en gaf de volgende dag de dubbele dosis,
Voor de benzinemotor loopt de maaier op tot 6%, maar komt een moment dat niet meer verandert.
Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/02/08, 11:53

Ontdekken van onderwerp om u te vertellen dat de video beschikbaar is in streaming op de site en EconoTV:

De olie plot tegen de brandstofbespaarders
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/05/08, 10:09

Deze video is geweldig en ik denk dat ze vergaten een zuur in hun chlorinator te doen, wat in ieder geval niet veel zou zijn veranderd op hun V8 :D
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
roms44
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 28/05/08, 10:49
Plaats: Nantes44




par roms44 » 30/05/08, 12:20

ja hun grote elektrolyser ziet er als niets uit met de drie bubbels. De mijne doet het veel beter.

voor magneten vond ik dat ... maar tegen welke prijs!

Code: kiezen

www.rhp-system-france.com


bewerken: mijn kleine video
www.dailymotion.com/video/x5jnhg_electolyseur-hho_auto

helaas merkte ik dat er een lek was op een slang; al mijn verklaringen opnieuw te doen.
Dernière édition par roms44 de 30 / 05 / 08, 12: 37, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 30/05/08, 12:29

Waar zijn de foto's van je Roma?

Kijk voor de link uit voor de advertentie ...
0 x
JCC
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 21/06/08, 14:38
Plaats: Straatsburg




par JCC » 22/06/08, 20:33

hallo roms44

merkte u een lager brandstofverbruik na het installeren van uw waterstofassistentie?

je hebt het zelf gemaakt of heb je het gekocht?

dank u voor uw antwoord.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 178 gasten