Verkeersveiligheid (HOAX)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 24/08/08, 09:20

Het antwoord van mijn vriendelijke en mooie vriendin die alleen mijn best wilde:
Alain was subtieler dan ik. Wat zo jammer is aan dit alles... is dat op de dag dat er echt iets belangrijks op het internet circuleert... helaas niemand het meer zal geloven!

Oké, ik ga terug om me te verstoppen :?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/08/08, 12:00

lejustemilieu schreef:Maar nee, degene die de oax lanceerde, ik ben het ...
De enguelade is voor mij, Christophe : Cheesy:


Nou, jij bent niet de oorspronkelijke auteur, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/08/08, 12:06

Hallo lejustemilieu

lejustemilieu schreef:Oké, ik ga terug om me te verstoppen :?

Nee, duik niet weer onder, niemand is veilig om vroeg of laat iets stoms te zeggen, wat de omstandigheden ook zijn.
Het zijn eerlijke en heldere mensen zoals jij die de zaken vooruit helpen forum. :P
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/08/08, 12:09

lejustemilieu schreef:Wat zo jammer is aan dit alles... is dat op de dag dat er echt iets belangrijks op het internet circuleert... helaas niemand het meer zal geloven!



Dit is een beetje het geval met waterdoping... :|
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 24/08/08, 12:14

Nou, jij bent niet de oorspronkelijke auteur, toch?

Nee, ik ben niet de auteur, en na onderzoek staat deze brief overal op internet... :?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 24/08/08, 12:15

lejustemilieu schreef:Deze brief staat overal op internet... :?


Het is duidelijk dat de shit zich snel verspreidt (vat het niet persoonlijk op)...

Het zou mooi zijn als dat ook geldt voor waterdoping...
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 24/08/08, 12:18

lejustemilieu schreef:Het is goed om te weten, om massaal te verspreiden, vooral voor iedereen die onderweg is.
Voor info:
Verkeersveiligheidsinformatie om te weten !!!! Voor het geval !!!!

Ik vraag me af hoeveel mensen hiervan op de hoogte zijn.
Een 36-jarige vrouw heeft een paar weken geleden een ongeluk gehad en heeft haar auto gesloopt.
Het regende licht toen zijn auto letterlijk de lucht in vloog - glijdende vlucht.
Ze was niet ernstig gewond, maar verbijsterd door deze ervaring.
Toen ze uitlegde wat er met de politie was gebeurd, legde hij haar uit wat alle chauffeurs moeten weten.

Activeer NOOIT DE CRUISE CONTROL OM TE RIJDEN WANNEER HET REGENT.

Ze geloofde dat ze voorzichtig was bij het activeren van de cruisecontrol om een ​​constante veilige snelheid in de regen te handhaven.
Maar de politieagent legde hem uit dat toen de cruise control aan stond en de auto begon te aquaplaning terwijl de banden het contact met de weg verloren, de auto begon te accelereren naar een hogere snelheid, en je vertrekt als een vliegtuig.
Ze bevestigde aan de politie dat dit precies is wat er is gebeurd.

De politie zei dat er een waarschuwing op het vizier van de bestuurder moest worden geplaatst
GEBRUIK DE SNELHEIDSREGELAAR NOOIT ALS DE WEG NAT OF IJS IS. - volgens het advies op de airbag.
We waarschuwen onze tieners om cruisecontrol te gebruiken en op een veilige snelheid te rijden, maar we waarschuwen hen nooit om het alleen te gebruiken als de weg droog is.
De enige persoon die op de hoogte was van dit fenomeen (naast de politie) was een man die een soortgelijk ongeval heeft opgelopen, zijn auto heeft gesloopt en ernstig gewond is geraakt.
Als je dit naar 15 mensen verzendt en slechts een van hen is zich niet bewust van dit fenomeen, dan is het het waard geweest. Je hebt misschien een leven gered.

OPMERKING: Bij bepaalde voertuigen - zoals de Toyota Sienna Limited XLE - kunt u de cruise control niet activeren wanneer de ruitenwissers in werking zijn.

In de handleiding van mijn auto staat duidelijk dat de cruise control niet mag worden gebruikt bij slecht weer en onder alle omstandigheden waarin de bestuurder "de volledige controle over de bediening moet behouden". Het moet ook in zijn handleiding zijn aangegeven...

Weet ook dat de verzekeringssticker die op de voorruit geplakt wordt absoluut op de achterkant getekend moet zijn, anders riskeer je een boete van 180 euro! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 24/08/08, 22:04

Leo Maximus schreef:Weet ook dat de verzekeringssticker die op de voorruit geplakt wordt absoluut op de achterkant getekend moet zijn, anders riskeer je een boete van 180 euro! :D


Hé, het is lang geleden dat we deze hebben uitgebracht... Op de 2 wielen zijn de stickers op een carrosserie-element geplakt waardoor de achterkant niet meer te lezen is. Voor alle doeleinden, Ik herinner u eraan dat het ondertekenen van de verzekeringssticker bedrog is. alleen de groene kaart moet worden ondertekend in de daarvoor bestemde ruimte. Tenslotte bedraagt ​​de boete zeker geen 180€...

Ik antwoordde “resoluut” om niet te schreeuwen, maar om de informatie te herformuleren.
Ik bedank de auteur van het bericht, het stelt ons in staat de waarheden te herstellen... en dan maakt iedereen fouten. :P
0 x
Leo Maximus
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2183
Inschrijving: 07/11/06, 13:18
x 124




par Leo Maximus » 25/08/08, 08:35

Citro schreef:
Leo Maximus schreef:Weet ook dat de verzekeringssticker die op de voorruit geplakt wordt absoluut op de achterkant getekend moet zijn, anders riskeer je een boete van 180 euro! :D


Hé, het is lang geleden dat we deze hebben uitgebracht... Op de 2 wielen zijn de stickers op een carrosserie-element geplakt waardoor de achterkant niet meer te lezen is. Voor alle doeleinden, Ik herinner u eraan dat het ondertekenen van de verzekeringssticker bedrog is. alleen de groene kaart moet worden ondertekend in de daarvoor bestemde ruimte. Tenslotte bedraagt ​​de boete zeker geen 180€...

Ik antwoordde “resoluut” om niet te schreeuwen, maar om de informatie te herformuleren.
Ik bedank de auteur van het bericht, het stelt ons in staat de waarheden te herstellen... en dan maakt iedereen fouten. :P

De kenmerkende hoax op de verzekeringssticker is nog steeds subtieler dan dit verhaal over de toezichthouder. Ik weet zeker dat miljoenen mensen zich haastten om de achterkant van hun verzekeringssticker te ondertekenen : Lol: . De goede hoax is degene die je aan het lachen maakt, en wat de hoogte van de boete betreft, aangezien het een hoax is, kan er geen boete zijn. : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 25/08/08, 11:48

Christophe schreef:
Houthakker schreef:Gne? Ik weet niet wat je bedoelt ...


Dat het iets anders was dan een plas olie...toch?[...]
Ah!
Ja, ik neig meer naar een groot spoor diesel, gezien de configuratie van de plaats en het "gezicht" van de man...
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 253-gasten