Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 01/10/05, 20:35

Ben het mooi ... in de koerier van "CADRES" en meer? LANG LEVE DESINFORMATIE!!!

Hij wil verkopen voor € 200 per maand voordat hij inbreekt in een belastingparadijs... is dat het?

De media steunen deze man zoals ze Gui Naigre steunden, zodat het publiek er zeker van is dat alleen oliemaatschappijen levensvatbare energieoplossingen hebben!!

BESLISSEND!!
0 x
Blasil10
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 20/11/04, 16:37

par Blasil10 » 01/10/05, 21:37

:ph34r: ...daarom plaats ik "geen commentaar" :D ... Ik wachtte op de logische reactie
en heel begripvol! ;)
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 03/10/05, 11:46

econology schreef:Ben het mooi ... in de koerier van "CADRES" en meer? LANG LEVE DESINFORMATIE!!!

Hij wil verkopen voor € 200 per maand voordat hij inbreekt in een belastingparadijs... is dat het?

De media steunen deze man zoals ze Gui Naigre steunden, zodat het publiek er zeker van is dat alleen oliemaatschappijen levensvatbare energieoplossingen hebben!!

BESLISSEND!!

Beschamend, verdrietig...

Nu moeten we het relativeren, journalisten worden zeker niet betaald door de weldoeners van de mensheid.

Als ik lees: "We gaan de tijd nemen"... als we weten dat de dagen van olie geteld zijn.

Christian PERET :knipper:
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07

par DAN34 » 03/10/05, 18:36

De Waterstofgenerator: "H2O Utopia Technology" produceert maximaal 200 liter waterstof per uur. Is dit niet onvoldoende, ook al is de energievoorziening van waterstof aanzienlijk?

Een motor van 1 liter die draait met gemiddeld 2000 tpm verbruikt 120000 liter lucht, dus het percentage waterstof ligt rond de 0,166%, dat lijkt mij echt laag!

Wat denk jij?
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 03/10/05, 19:34

Ik denk dat je de documenten die je op zijn site kunt downloaden beter moet lezen, met name "hervorming van brandstoffen"...
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 03/10/05, 20:04

DAN34 schreef:[...]

Een motor van 1 liter die draait met gemiddeld 2000 tpm verbruikt 120000 liter lucht, dus het percentage waterstof ligt rond de 0,166%, dat lijkt mij echt laag!
[...]

Kennisgeving aan monteurs:

Bij een 4 cilinder motor met een totale cilinderinhoud van 1 liter bij 2 tpm hebben we de inlaat wel op twee zuigers per omwenteling, klopt dit?

Zo ja, dan:
- (1 liter gedeeld door 2 cilinders) liters gas (lucht+brandstof) toegelaten per omwenteling, d.w.z. 0,5 liter/omw.
- bij 2 tpm trekt de motor 000 * 2 = 000 liter/min (ofwel 0,5 liter per uur).

Waterstof kan een explosief mengsel vormen met lucht in een concentratie van 4% tot 80%.

Grossomodo, als we de laagste waarde nemen (arm mengsel): 4%, dat is 40 liter waterstof per minuut bij 2 tpm (ofwel 000 liter per uur).

Voor 80% (rijk mengsel) geeft het 800 liter waterstof per minuut bij 2 tpm (ofwel 000 liter per uur).

Wat is de stoichiometrische verhouding voor waterstof met lucht? Zuurstof = 21% in lucht. Er is twee keer zoveel waterstof nodig voor volledige verbranding.

In 1 liter lucht zit 000 liter zuurstof, dus er is 210 liter waterstof per minuut nodig bij 420 tpm (ofwel 2 liter per uur). Waterstofconcentratie in lucht: 000% bij omgevingsdruk.

Kortom, u heeft een chlorinator nodig met geweldige prestaties! De electrolyser die ik heb gemaakt, en die al niet zo slecht werkt, produceert slechts 138 liter per uur.

Kan iemand al deze cijfers bevestigen?
0 x
didier_8664
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 03/10/05, 20:47

par didier_8664 » 03/10/05, 20:58

Ik denk dat uw redenering realistisch is, maar ik kan niet op een relevante manier antwoorden.
Ik wilde u vragen of u mij de plannen of internetlinks zou kunnen geven om op mijn beurt een elektrolyser te realiseren die 138 liter per uur debiteert (de mijne werkt niet correct gewoon 40 l/u Het lukt me niet om een ​​"LC"-schakeling te maken resoneren).

Bij voorbaat dank u
Didier
0 x
DAN34
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 18/09/05, 12:07

par DAN34 » 03/10/05, 21:00

Ik ben geen monteur of elektricien, iets anders dat ik niet begrijp als mijn redenering goed is?

Het gemiddelde verbruik van elektrische stroom van de accu is ongeveer 10 tot 15 ampère vermenigvuldigd met 12 V, d.w.z. tussen de 150 en 180 watt van de dynamo.

Dus de auto verbruikt meer om dit vermogen te leveren en uiteindelijk besparen we brandstof conclusie deze H20-generator is grotendeels superunitair!

Het is niet zoals het pantone-systeem dat geld bespaart omdat de verloren energie in warmte wordt teruggewonnen om het te transformeren!

Als iemand weet hoe de berekeningen moeten worden gedaan, zou ik het graag willen begrijpen?
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 03/10/05, 21:03

@didier_8664:

Persoonlijk. de "frequentie" elektrolyser Ik geloof er helemaal niet in. Een goede oude gelijkstroom doet wonderen met een 12 volt auto-accu ;)

Hier zijn enkele foto's:

[*] http://mowed.free.fr/files/electrolyser.jpg
[*] http://mowed.free.fr/files/electrolyser1.jpg
[*] http://mowed.free.fr/files/electrolyser2.jpg

Mijn platen zijn gemaakt van roestvrij staal, uit elkaar gehouden door kleine stukjes plastic die uit een "kristallen" cd-rom-doosje zijn gesneden.
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 03/10/05, 21:18

Hallo Benoit (ik heb nog steeds niet gereageerd op je pm, mijn excuses :unsure: )
Je hebt het mis als je niet in frequentie-elektrolyse gelooft, kijk hier eens, er zijn allerlei MEYER-achtige electrolyzer-reproducties en die van Dave is bijzonder indrukwekkend;)
@ +
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten