Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 19/09/05, 09:40

tophe71 schreef:Hallo,

Ik ben een beetje teleurgesteld over de draai die de forum! Hoewel elke forums neem hetzelfde, dat wil zeggen een drift om op niets te komen.

Ik dacht dat dit proces meer mensen zou interesseren en de geesten zou wekken! Er is niets

We hebben zojuist uitspraak gedaan in het geval van JMM die goed moet lachen als zijn systeem werkt!

Zoals gewoonlijk zal ik mijn onderzoek alleen voortzetten.

Er waren echter enkele deelnemers die mij goed in het onderwerp leken

A+

Ja hallo

Relevante opmerking, maar waarschijnlijk alleen als het onderwerp fout is gegaan wegens gebrek aan coherente informatie.
Als u het debat opnieuw zou willen aangaan en ons over uw eigen ervaringen zou vertellen, zou dat leuk zijn.

de mijne zoals je misschien in een bericht hierboven hebt gelezen, door mijn katalysator te vernietigen en het voertuig te vervangen.

Yours.

Christelijke PERET
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 19/09/05, 10:35

Nee Tophe, je bent niet alleen :D
Ik blijf overtuigd van het systeem en ben begonnen met de fabricage van een elektrolyser, een vriend zorgt voor het elektronische gedeelte, omdat de plannen die op het net te vinden zijn niet toelaten dat er genoeg gas geleverd wordt. Het is nodig om op hoogspanning (> 1000V ~) te werken terwijl de diagrammen amper 4V leveren.
Un forum exclusief gewijd aan dit proces: watermotor
Ndc.
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 19/09/05, 15:05

Sdc77 schreef:Nee Tophe, je bent niet alleen :D
Ik blijf overtuigd van het systeem en ben begonnen met de fabricage van een elektrolyser, een vriend zorgt voor het elektronische gedeelte, omdat de plannen die op het net te vinden zijn niet toelaten dat er genoeg gas geleverd wordt. Het is nodig om op hoogspanning (> 1000V ~) te werken terwijl de diagrammen amper 4V leveren.
Un forum exclusief gewijd aan dit proces: watermotor
Ndc.

Super,

Ik zou kunnen deelnemen aan de productie van uw elektrolyseur ??

Dank u bij voorbaat

Christelijke PERET
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 19/09/05, 16:11

Christian,
Ik heb hier een positie geopend voor de fabricage van mijn elektrolyser. Ik heb plannen gepost en TnT zorgt voor het elektronische circuit, als je advies, suggesties en verbeteringen hebt voor mijn plannen of voor het circuit, aarzel dan niet om er met ons over te praten en het te bespreken op de forum.
Ndc.
0 x
Obelix
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 535
Inschrijving: 10/11/04, 09:22
Plaats: Toulon

par Obelix » 19/09/05, 17:46

Hallo Sdc77,

Voor je hoogspanningstransformatoren heb je veel schoonheid om goedkoop te herstellen ...

In een oude televisie, de tht spoel !!! Het werkt al bij 16.500 Hz en je kunt zonder problemen de frequentie ingaan.
Het plaatselijke recyclingcentrum levert u goedkoop een goede kilo op !!!

A+
0 x
In medio stat virtus !!
The Passing
x 17

par The Passing » 19/09/05, 18:58

Of een transformator teruggevonden in een magnetron;)

Ik geloof dat er de benodigde elektronica is om 4000 volt DC te genereren.
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)

par Yahi » 19/09/05, 20:58

en je denkt dat het ook kan worden gebruikt om een ​​plasma te maken?
Ik heb een ander project in gedachten, maar de BP is elektronische onderdelen!
omdat een plasma-set super duur is! toch heb ik gewoon hoogspanning, lage intensiteit nodig !!

Ik zal je onderwerp bezoeken!

en moed, de weg is lang om iets te slagen!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 20/09/05, 08:22

Hallo,

Ah eindelijk positief!

Ik ook, ik ga op je tropen, ik zal de kleine info geven die ik ken in vergelijking met mijn tests!

A+
0 x
Blasil10
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 17
Inschrijving: 20/11/04, 16:37

par Blasil10 » 01/10/05, 19:26

Over dit onderwerp: Jean-Marc Moreau

gevonden in de review: management letter oktober 2005 pagina 13

(bijgevoegd) met de foto van JMM voor een "buis" die ongeveer 40 cm hoog en 10/15 cm in diameter moet zijn? ze spreken van "zuurstofgenerator die onder de motorkap zit, produceert gas uit een waterreserve". Prijs: 1000 € (verzadigd orderboek enz.). ... brandstofbesparing van 20 tot 30% etc (scan bijgevoegd) ... zonder commentaar: ph34r: !!
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 01/10/05, 20:10

[...] produceert gas uit een waterreserve. Het geheel wordt vervolgens in de brandstoftank geïnjecteerd [...]
het slaat nergens op!


[...] 52-jarige autodidactische ingenieur [...]
Zijn stem deed hem er veel jonger uitzien in het RMC-rapport.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten