Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 15/09/05, 09:10

Zijn jullie niet een beetje off-topic?
Ik heb een vraag over de chlorinator (Moreau of zelfgemaakte fab), over mijn 2-puntsinjectie (bekend als TBI), waar moet ik de gasinlaat plaatsen? Voor het gasklephuis (zoals in het luchtfilter) of na het gasklephuis (tussen de pijp en het gaspedaal)?
Zal er geen sensor zijn om los te koppelen of iets om te resetten in de computer (de ECM)?
Stephane.
0 x
straatveger
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 14/09/05, 00:10
Plaats: montreuil

par straatveger » 16/09/05, 01:40

Ik ga het feest bederven door Jean-Marc MOREAU (of wie dan ook die hem vertegenwoordigt op de forum <a href='http://www.forum-auto.com/sqlforum/sectie1/subject278316-35.htm' target='_blank'>http://www.forum-auto.com/sqlforum/sectie...et278316-35.htm ) zelf als hij vertelt over zijn uitvinding, in reactie op een poster die het onverdraagzaamheid en kwakzalverij noemde:

OM UW NIEUWSGIERIGHEID TE VOLDOEN:

- Dit AQUATISCH ORGEL bestaat uit 2.50 meter aan actieve elementen, die deze symfonie spelen onder een uitbarsting van miljarden MAGISCHE BELLEN.

- Niet minder dan 10 Power Transistors en Selfs toegekend in CONCERT geven het TEMPO van deze AQUATIC MUSICAL HARMONY.

- De CONDUCTOR van deze INSTRUMENTELE set is een microprocessor van de nieuwste generatie, die een geluidsscore afspeelt (waarschijnlijk nog geschreven door een van deze visionairs!) die zich permanent aanpast aan de SUB-AQUATISCHE ATMOSFEER van het moment.

- De godin VENUS loopt gelukkig op de bodem van de JAR...

************************************************** ***************

Voor de rest, in termen van sektarische interventie en bekrompenheid, heb je waarschijnlijk niets om mij te benijden...


lol :D : Lol: :P : Lol: :D dit sluit het debat van 15/09 (gisterenochtend!) af met 2 berichten die 20 minuten na elkaar zijn geplaatst, om nog maar te zwijgen van alle andere van de voorgaande dagen, erg lang en productief bij ... afwezigheid van antwoorden op herhaalde verzoeken van zijn tegenstanders. .. bewijs dat deze meneer moreau zijn tijd op internet doorbrengt! omdat er zoveel onzin moet worden getypt :D en nogmaals LOL!

bovendien werd het debat door de modo gesloten omdat het duidelijk (of lachwekkend??) :D ) het liep vast...

econologie (mag ik je christopher noemen?) wat denk je? Persoonlijk stierf ik van het lachen... : Lol:
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 16/09/05, 05:53

Je leest alleen wat je wilt lezen :angry:
Hij geeft niets om een ​​man die hem niet gelooft en hem in diskrediet brengt op dit zogenaamde elektronische orgel.
Lees beter en vooral hoger, je zult zien dat hij, zoals veel uitvinders, het beu is om zichzelf te herhalen tegen "anti-uitvinding" mensen en plotseling is het een grap voor degene aan wie dit bericht is gericht. Het is aan jou om niet in deze technologie te geloven, Meyer verloor daar nog steeds zijn leven, maar het kan je verdomme schelen, het is niet jouw probleem, en het is pech voor hem....
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

par plasmanu » 16/09/05, 06:54

hallo
akoestische resonantie (het sluit zich aan bij meyer).
*een geluidsgolf kan het kristal breken (waar/niet waar)
*een zeer kleine schok met bougieporselein op een voorruit zal deze breken
vervolgd ...

valt nog te bezien of het een ultrasone techniek is die koude waterdamp zou maken, zoals in het ziekenhuis om de vlekken op de longen van de kinderen te behandelen.

manu
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 16/09/05, 07:22

Sdc77 schreef:Zijn jullie niet een beetje off-topic?
Ik heb een vraag over de chlorinator (Moreau of zelfgemaakte fab), over mijn 2-puntsinjectie (bekend als TBI), waar moet ik de gasinlaat plaatsen? Voor het gasklephuis (zoals in het luchtfilter) of na het gasklephuis (tussen de pijp en het gaspedaal)?
Zal er geen sensor zijn om los te koppelen of iets om te resetten in de computer (de ECM)?
Stephane.

Ok,

oh dat als er zeker dingen zijn om los te koppelen,

In een bericht hierboven zei ik dat ik een gas had geproduceerd en geïnjecteerd na een eenvoudige elektrolyse te hebben uitgevoerd.
Er was inderdaad een positief resultaat op de werking van de auto LADA NIVA multipoint injectie 2004.

Ronder gedraaid bij inactiviteit, betere pick-ups en het gevoel het pedaal veel sneller op te moeten tillen en met de voet omhoog te moeten blijven

Ik heb eigenlijk ook de negatieve effecten van het systeem kunnen zien:

- Slib in de container
- Hoog waterverbruik
- Aanzienlijke stijging van de temperatuur in de pot als gevolg van de verdamping van het water.
- Gietijzer van het deksel waarop ik de elektroden had bevestigd, die bij gebrek aan water warm werden na honderd kilometer capaciteit van de tank
1 liter, ik was bijna droog toen ik een brandgeur rook.


- Ik dacht dat het om een ​​klein incident ging zonder gevolgen: het gaat zelfs verder

Met deze toevoeging van gas en deze verrijking heeft de computer de nieuwe parameters correct geregistreerd en gewijzigd.
Wat was mijn verbazing toen de auto helemaal niet ronddraaide.
Geen zorgen, ik heb de batterij losgekoppeld en de computer gereset. En het begint opnieuw.

Ik weet niet of alle tegenslagen die volgden te wijten zijn aan deze kleine verandering in de stroomvoorziening, maar ik moest van de auto af.

Stationaire positiesensor uit, fade de tracks
Lucht-uit-sensor
Lamba-sensor voor katalysator uit
Tijdens haar laatste rit toen ze nog maar 16500 km had, was haar verbruik +- 20 liter per honderd. :(

Blijkbaar hadden ze de computer moeten vervangen!!!
Ik betwijfel nog steeds of het mijn kleine ervaring was die al deze schade heeft veroorzaakt???? maar zeker meerdere.


Tot zover mijn kleine waterstoffabrieken. :(


Christian Peret
:knipperen:
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 16/09/05, 07:45

Sdc77 schreef:Je leest alleen wat je wilt lezen :angry:
Hij geeft niets om een ​​man die hem niet gelooft en hem in diskrediet brengt op dit zogenaamde elektronische orgel.
Lees beter en vooral hoger, je zult zien dat hij, zoals veel uitvinders, het beu is om zichzelf te herhalen tegen "anti-uitvinding" mensen en plotseling is het een grap voor degene aan wie dit bericht is gericht. Het is aan jou om niet in deze technologie te geloven, Meyer verloor daar nog steeds zijn leven, maar het kan je verdomme schelen, het is niet jouw probleem, en het is pech voor hem....

Stop alsjeblieft


Laten we stoppen met praten over de zaak JM Moreau,

Door te dwingen over hem te praten, vooral door te willen doen alsof hij een eerlijke man is die hij "IS", wil ik zeggen, liep hij in de val.

Om eerlijk te zijn, werd het gelezen en herlezen en alles wat hij daarbij kon zeggen, diende om deze lasteraars in nutteloze woordenstroom te voeden.

Ik zeg dat in plaats van zijn tijd te verspillen aan al die lange e-mails, hij die beter kan besteden aan de marketing en de ontwikkeling van het proces.

ook daar maakt het voor mij een strategische fout.

Hij wil een afgewerkt product, betrouwbaar om te proberen zijn weddenschap terug te krijgen. Ik zeg jammer maar als het normaal is. maar dan moet je niet komen prediken Forum van het econologiegenre.

En ik raad hem aan zijn exemplaar te herzien, vooral vandaag met alle vertragingen en alle negatieve onthullingen die we over hem en het proces hebben gedaan.

Zelfs overtuigde mensen zoals ik vanaf het begin, beginnen serieus te twijfelen.

Het zijn niet langer 200 monteurs die hij zal moeten vinden, maar 200 cavia's of duiven, die nog steeds het risico zullen nemen om het avontuur aan te gaan met het risico 1000€ te verliezen (of 200€ indien niet tevreden binnen 30 dagen !!)

Zelfs als het werkt, is het nog 2 jaar gebruik voordat de investering is terugverdiend.

Hij had er niet zo snel over moeten praten.

Dat is mijn mening.

Ik zou willen dat we niet meer over de mens spreken, maar alleen over het systeem. Dankjewel

Als hij me leest, herkent hij me omdat ik mijn berichten altijd onderteken.

Peret Christian
0 x
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 16/09/05, 08:39

Hallo,

Dus laten we het hebben over het proces!

In mijn laatste bericht heb ik wat stof tot nadenken naar voren gebracht! Maar niemand nam iets terug. Verspil geen tijd met de JMM-zaak, we moeten afwachten.

het systeem moet werken en om de verschillende patenten te zien is er niet maar één oplossing! Maar ze overlappen elkaar in principe allemaal.

Trouwens, heb je de video geüpload naar meyer? Het is zeer interessant.

Laten we onze ideeën bundelen om iets constructiefs te bereiken.

Wat mij betreft heb ik al vorderingen gemaakt op dit gebied.
0 x
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57

par aidiv » 16/09/05, 11:59

hallo, ik zag op de forum auto deze uitdrukking die vaak voorkomt en die wordt gebruikt om elk nieuw idee over de productie van waterstof door elektrolyse of derivaten in diskrediet te brengen:

"Hoewel de dissociatie-enthalpie van water 285 kJ/mol is, is er noodzakelijkerwijs een toevoer van elektrische energie nodig."

mijn vraag is de volgende 258KJ/mol is voor normale atmosferische druk maar in een motor moet depressie een belangrijke rol spelen.

water kookt bijvoorbeeld sneller als de druk daalt, produceren we dan meer gas als de elektrolyser onder druk staat?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 16/09/05, 12:47

Ik weet niet precies hoe ik de vraag over water moet beantwoorden, maar ik weet dat de thermische of katalytische kraakinstallaties van de raffinaderijen ALTIJD onder druk staan ​​(30 bar las ik onlangs)
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 16/09/05, 15:02

De druk van een gas is een kwestie van dichtheid, toch?

Hoe meer de druk toeneemt, hoe meer de moleculen tegen elkaar worden "geduwd". Door steeds meer te duwen, slagen we erin het gas van toestand te laten veranderen, het wordt vloeibaar. En als we nog verder gaan, kunnen we intuïtief denken dat het van vloeibare naar vaste toestand zal gaan, natuurlijk met een enorme druk.

Ik vind het grappig om de analogie te maken tussen de moleculen van een gas dat aan een toenemende druk wordt onderworpen en een groep van enkele honderden bijen die in een ruimte vliegen die men steeds kleiner maakt: de dichtheid van de materie neemt toe: aantal gasmoleculen per eenheid volume of aantal bijen per volume-eenheid :)

Als we de analogie wat verder doortrekken, zou de temperatuur de vluchtsnelheid van bijen zijn (= bewegingssnelheid van gasmoleculen)

Wat denk jij?

Terugkomend op de vraag van Aidiv, met depressie is het gasvolume groter, maar de hoeveelheid gasmoleculen blijft hetzelfde.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 236-gasten