Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 14/09/05, 15:39

econology schreef:Ben Ik heb nooit meer dan 6.2 L / 100 tot 2 in de bergen (maar zonder bagage) overschreden, maar moet zeggen dat mijn SCx iets lager dan de jouwe moet zijn. Ik denk dat de carburatie enigszins slecht is ingesteld (het "pête" in de pot in vertraging na grote versnelling)

Het is ook een V4-pan, lijkt mij maar dwars?

Nee, het "laat geen scheet"

en ja een mooie "V" tegenover de weg als voor een auto.
Bovendien werd dit motief ontwikkeld door Honda auto.
Het is waar dat het mij lijkt dat ze iets meer drinkt dan voorheen.
Het is tijd om de 12.000 te behouden
Met nieuwe bougies en een nieuw luchtfilter zou dit moeten verbeteren.

Chritophe, je zou het me kunnen vertellen of een compleet bestand vinden over de montage van een Pantone op een auto
Iets duidelijk en nauwkeurig productieschema, vooral voor het principe, er zijn geen zorgen
Foto's zijn goed, maar zonder opmerkingen en uitleg is het nutteloos.

Maak en herhaal elke keer de fouten van anderen niet bedankt.
Op de Quanthomme-site zijn er veel prestaties, maar geen enkele wordt duidelijk uitgelegd alsof de auteurs altijd een paar dingen te verbergen hadden en vooral er niet twee hetzelfde zijn ...

Bij voorbaat dank.

Christelijke PERET
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 14/09/05, 15:46

Nee serieus ... laten we de HVB en de pantone eens nader bekijken, want het is tenminste concreet!


Yep euuu bof wat!
We weten nog steeds niet wat er gaande is in de pantone, terwijl een elektrolyse niet nieuw is. Bovendien zegt hij op een forum dat er geen sprake is van over-eenheid, dus niets te smerigs en vooral: GEEN MODIFICATIE-motor.
De pantone werkt niet koud, elektrolyse lijkt mij een betere oplossing voor automotoren.
En dan een kleine hypothese: de pantone recupereert de warmte uit de uitlaat omdat de verbranding van de koolwaterstoffen niet compleet is. Door te proberen de pantone te verbeteren, verhoogt u de rijkdom van het gas, verbetert daarom de verbranding, verlaagt daarom de motortemperatuur en verliest daarom de efficiëntie in de reactor ... in principe, hoe preciezer het is, hoe minder het zou werken !!

Hoe dan ook ... ik ben aan het strooien :D
Doping met waterstof / zuurstof is niet abstract, het kan alleen de verbranding verbeteren, dus ik geloof in de dood, ik zal beginnen met het maken van een elektrolyseur en zal het echt zien: rolleyes:
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 14/09/05, 16:31

Sdc77 schreef:




Doping met waterstof / zuurstof is niet abstract, het kan alleen de verbranding verbeteren, dus ik geloof in de dood, ik zal beginnen met het maken van een elektrolyseur en zal het echt zien: rolleyes:

Ik heb een elektrolyseur gemaakt zoals je zegt:

Ik heb het getest ... niet erg lang!

De motor draait inderdaad om de beurt bij het starten en de prestaties zijn blijkbaar beter.

Eerste tests na 20 km kilometers al 2 goede cm aanslag in de tank
Hete draden die de elektroden voeden Ik dacht dat het te wijten was aan slecht contact ...

Tweede test over langere afstanden.
Ik begreep al snel dat als de waterhoogte niet voldoende en constant was, de assemblage niet meer werkt en echt begint te verwarmen.

Stop tests na de vernietiging van de tank.

Ik heb niets meer om te proberen als tests, we hebben een nieuwe auto gekocht en Madame wil niet dat ik haar auto meer benader.


GEEN WIJZIGING van de motor.

Helemaal eens met waar de interesse in mijn ogen voor het Moreau-systeem, ik houd heel sterk op een auto de implementatie van al deze tanks in een modelauto. Er ontbreekt ruimte, hoewel ik voor de plaatsing van de reactor een start van de uitlaatleiding moet kopen en deze moet aanpassen voordat ik deze op de auto installeer, als deze niet langer operationeel is.
Het hebben van een tweede voertuig is ook niet representatief in mijn ogen omdat het niet regelmatig genoeg en in dagelijkse omstandigheden zal worden gebruikt. Het zal alleen worden gebruikt voor de parade en om te pronken.

Zoals ik in een bericht hierboven al zei, moedigt niets me aan om te beginnen, er zijn teveel verschillende modellen.

Er moet een werkplaats worden gelanceerd en hetzelfde type samenstel moet op een groot aantal verschillende voertuigen worden geïnstalleerd. Wat betreft LPG en vervolgens de nodige aanpassingen maken voor elk type voertuig, zouden we dan een breed scala aan gegevens hebben voor toekomstige ontwikkelingen

Tot op heden wil elke uitvinder zijn oplossing en beschouwt deze als de beste. dit is niet hoe je vooruitgaat in een project. Elke nieuwe prestatie is een nieuwe vraagstelling. Sinds ik met dit project begon, is er niets echt veranderd in concrete termen.

Bla bla


De pantone werkt niet koud, elektrolyse lijkt mij een betere oplossing voor automotoren

Nog steeds goed


Concreet stel ik voor:

Een oproep aan de kandidaat die geïnteresseerd is om deze te wijzigen.
Dat een keuze moet worden gemaakt op een type reactor, bubbler.
Dat een specificatie wordt opgesteld.
Een duidelijke beschrijving is nauwkeurig van de montage en een lijst van de benodigde onderdelen.

De keuze blijft om de set te monteren of zelfs, of om deel te nemen aan de workshops:
Productie en montage op uw eigen voertuig.
Voor de kit zouden we een kleine productie kunnen lanceren, afhankelijk van de kandidaten, betere inkoopprijzen zullen resulteren.

Dit is wat ik concreet noem, maar zoals gewoonlijk zal dit zonder gevolgen zijn. Omdat verontrustend in deze wereld van politici die iedereen bang hebben gemaakt.



Christelijke PERET
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

par voormalig Oceano » 14/09/05, 18:41

Met mijn Suzuki 500GSE, met een grote topkoffer in de kont, haal ik tussen de 4 en 4,5 L per 100, rijdend op 130/140 op de snelweg. Volgens nadelen heb ik de voorvorkkuip van mijn oude Yam 600XJ geplaatst en kreeg ik 0,5 L in 100 en betere aerodynamische ondersteuning in bochten op het voorwiel (minder breker).

Met mijn oude Honda CG125 was ik 3,5 liter op 100, met een maximum van 115 km / u, dus 4 tot 4,5 liter voor mijn 500, ben ik tevreden ...

Goed valt nog te bezien met aceton en de turbulator als ik het beter kan doen;)
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 14/09/05, 19:44

voormalige oceanische schreef:Met mijn Suzuki 500GSE, met een grote topkoffer in de kont, haal ik tussen de 4 en 4,5 L per 100, rijdend op 130/140 op de snelweg. Volgens nadelen heb ik de voorvorkkuip van mijn oude Yam 600XJ geplaatst en kreeg ik 0,5 L in 100 en betere aerodynamische ondersteuning in bochten op het voorwiel (minder breker).

Met mijn oude Honda CG125 was ik 3,5 liter op 100, met een maximum van 115 km / u, dus 4 tot 4,5 liter voor mijn 500, ben ik tevreden ...

Goed valt nog te bezien met aceton en de turbulator als ik het beter kan doen;)

Ok voor de vergelijking.

Ik heb een oude maffia, ik verdien 2,5l procent
Wat uit je vergelijking naar voren komt, is dat hoe zwaarder hoe meer het verbruikt ...

Een PAN is 287 kg droog, dus meer dan 300 kg vol.

Dus ik moet tevreden zijn ??? met mijn 8 liter met wapens en bagage en bij snelheden niet altijd erg regelgevend

Zal proberen te verminderen, maar met dit soort echte voertuigen moeilijk ..

Christian Peret
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 14/09/05, 19:51

bel3pc schreef:Chritophe, je zou het me kunnen vertellen of een compleet bestand vinden over de montage van een Pantone op een auto
Iets duidelijk en nauwkeurig productieschema, vooral voor het principe, er zijn geen zorgen
Foto's zijn goed, maar zonder opmerkingen en uitleg is het nutteloos.

Voorlopig bestaat het niet (of dan weet ik het niet), anderzijds is het een van de doelstellingen van een werkgroep die zichzelf gaat vormen rond de pantone ... Maar ik kan niet zeg nu meer ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 14/09/05, 19:54

bel3pc schreef:Het is tijd om de 12.000 te behouden

Arf ... Bovendien is het een bijna nieuwe motorfiets .... dit bewijst dat het benzine-injectiesysteem niet echt beter werkt dan de goede oude koolhydraten .... zie de VFR-injectie van 98 inclusief het verbruik was altijd groter dan 8L ...

Soms vind ik het moeilijk om de technologische keuzes van fabrikanten te begrijpen ... omdat ... een gekatalyseerde motorfiets die 20% meer verbruikt, ik weet niet zeker of het beter is voor het milieu dan een niet-gekatalyseerde motorfiets. ..
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 15/09/05, 05:09

econology schreef:Arf ... Bovendien is het een bijna nieuwe motorfiets .... dit bewijst dat het benzine-injectiesysteem niet echt beter werkt dan de goede oude koolhydraten .... zie de VFR-injectie van 98 inclusief het verbruik was altijd groter dan 8L ...

Hallo,

Nee nee, het is een 2000 maar met slechts 11500km.

Ik ben de 3e eigenaar, ik heb hem gekocht met 5700 km
De eerste stierf ...
De tweede lag twee keer op rood licht ... te klein. Hij maakte 187km met !!!

Dus niet gekatalyseerd en van brandstof voorzien. Misschien moet ik de koolhydraten synchroniseren ??
Maar ik betwijfel het. Het komt zo goed uit.

Mady en Christian
0 x
bel3pc
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 26
Inschrijving: 14/09/05, 12:47

par bel3pc » 15/09/05, 05:18

econology schreef:
bel3pc schreef:Chritophe, je zou het me kunnen vertellen of een compleet bestand vinden over de montage van een Pantone op een auto
Iets duidelijk en nauwkeurig productieschema, vooral voor het principe, er zijn geen zorgen
Foto's zijn goed, maar zonder opmerkingen en uitleg is het nutteloos.

Voorlopig bestaat het niet (of dan weet ik het niet), anderzijds is het een van de doelstellingen van een werkgroep die zichzelf gaat vormen rond de pantone ... Maar ik kan niet zeg nu meer ...

Ok ik vond,

Een mooi SPAD-bestand,

met een duidelijke uitleg over een C15-benzine.

Het valt nog te bezien of dit haalbaar en bruikbaar is met moderne multipoint-injectie.

Als we geloofwaardig willen zijn, moet de kit kunnen worden aangepast aan recente voertuigen die bijna 65% van de uit te rusten auto's vertegenwoordigen.

Om het bewustzijn echt te vergroten en te evolueren, moet dit mogelijk zijn bij recente auto's.
Op auto's die rijden en waarop besparingen worden ingegeven door de reflecties van de eigenaar. Wat betreft een met LPG uitgerust voertuig.

Anders blijft het het domein van de klusjesman en kan het nooit onze goede oude aarde goed doen.

Christian Peret
0 x
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 15/09/05, 09:03

Hallo,

Ik heb de indruk dat we enigszins zijn afgeweken van het onderwerp MOREAU en zijn superefficiënte elektrolyse!

Christophe, kunnen we weten wat je van hem had kunnen krijgen na je recente contact met hem?

Is deze sector serieus? We zullen zeker systemen in actie gaan zien sinds dit begon!

andere systemen in andere landen zijn al in gebruik!

Heb je er ooit aan gedacht om een ​​soortgelijke elektrolyse te reproduceren? Er zijn tracks op het net, maar het ontbreekt aan fundamentele elementen die we moeten ontdekken:

Frequentie, spanning, grootte van elektroden enz ...!

Gezien wat je al hebt meegemaakt, ben ik verrast dat je niet hebt geprobeerd dit systeem waar te nemen?

Samen zouden we mogelijk ons ​​onderzoek en onze testen kunnen bundelen.

Mijn vakgebied is eerder mechanica (ontwerp, bewerking). Ik heb de mogelijkheid om te tekenen (3D) en mogelijk teststukken te laten maken.

Als we in de partij een elektronica-ingenieur, een chemicus vinden, kunnen we misschien iets goed krijgen?

Wordt vervolgd
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten