Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 17/10/05, 11:36

Hallo Christopher,
Nou, het is nog steeds op hetzelfde punt, dat wil zeggen een black-out aan de kant van Moreau <_
Ik probeerde contact met hem op te nemen via e-mail (5 e-mails in totaal), per fax, per telefoon, maar het was onmogelijk om contact met hem op te nemen.
We kijken dus altijd uit naar de rommel, het enige waar ik spijt van heb is dat ik van mijn baas zeker niet mag toestaan ​​dat ik hem uit elkaar haal om te kijken wat hij in zijn maag heeft : Lol:
Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 17/10/05, 13:25

Blijkbaar "dwing ik" iedereen met mijn cijfers en mijn berekeningen, maar vóór elk project moet je weten waar we heen gaan om niets te doen!

je moet weten welk h2-debiet je wilt en weten welke opbrengst het oplevert en dat spijt me helaas, er zijn alleen cijfers en berekeningen die het begin van een antwoord kunnen bieden
in het voorbeeld dat ik hierboven gaf is de H2-bijdrage minder dan 0.2%, dus utopietechnologie bespaart 50% brandstof door 0.2% waterstof te injecteren!

een eenvoudige manipulatie die ik ga proberen op mijn oude bx 16 die 10 l per honderd verbruikt en om een ​​basiselektrolisator te maken met 4 cellen in serie is een stroomsterkte precies ingesteld op 30 ampère, deze zou ongeveer 40 tot 50 l h2 per uur moeten opleveren. roestvrijstalen elektroden zullen worden gemaakt van roestvrijstalen pannendeksels die tegen lage prijzen in supermarkten worden verkocht. Ik zou ongeveer 300 W aan de batterij verbruiken, maar als de besparingen er echt zijn, wat maakt het uit... aan de andere kant, als het ook niet werkt, mijn h2 Het is niet van goede kwaliteit, er is meer nodig of het utopieproces is onzin voor rijke utopische gogo's....

thierry (elektronicatechnicus...)
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 17/10/05, 13:29

Uiteraard ben ik het met je eens, en deze berekeningen zijn hierboven gedaan... de door Moreau aangekondigde productie is belachelijk in termen van energie.

Voor Sdc77: en u heeft een aanbetaling gedaan? Zo ja, met hoeveel?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00

par Superform » 17/10/05, 13:56

Ja, zolang we niet precies weten wat er uit de moreau-buis komt, blijf ik geloven dat het hetzelfde is als wat er uit doping met water komt:

een krachtig oxidatiemiddel, zoals H2O2 (zuurstofrijk water) in gasvorm (ook al is dit onwaarschijnlijk)

of waterstofionen...

of allebei...

in ieder geval verschillende productiemethoden maar identiek product

en ik zal mijn oordeel pas herzien nadat er tests in deze richting zijn gedaan! :boos:

nou, ik ben niet degene die de tests zou doen, dat is zeker :ph34r:

Dit alles om te zeggen dat voor mij de berekeningen gebaseerd zijn op de kracht van waterstof, Kuifje! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

par bham » 17/10/05, 14:49

Sorry, ik had de laatste 4/5 pagina's van dit thema nog niet gelezen (ik was even ergens anders in verwikkeld) en wat ik vanochtend schreef herhaalt alleen wat al is gezegd.
Ik kijk dus uit naar wat SDc77 ons kan leren.
Anders had Christophe's voorstel mij misschien geïnteresseerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 17/10/05, 17:00

om superform duidelijk te beantwoorden dat wanneer we water behandelen met welk proces dan ook, we alleen kunnen spelen met deze twee moleculen h2 en o en dat geeft niet al te veel mogelijkheden in de output, dus wat er wel of niet uit een frequentie-elektrolysator komt, moet vergelijkbaar zijn met wat er komt uit een pantonereactor gedoteerd met water, maar het verschil wordt gemaakt door de hoeveelheid verbruikt water
Stel dat een auto die 10 liter per honderd kilometer verbruikt, nadat hij "goed" is gepantoniseerd, hij 5 liter escentie + 2.5 liter water per honderd km zal moeten verbruiken (dit is de hier algemeen aanvaarde verhouding: 1 liter water = 2 liter escentie voor 1 doping met water) dus over 3000 km zal het (30 x 2.5) 75 liter water verbruiken, terwijl het utopieproces voor dezelfde opbrengst (50% besparing) 1 liter voor 3000 km aankondigt (zoek naar de fout...!) het pantone-proces tientallen getuigenissen bevestigen de feiten het utopieproces dat nog niemand heeft zien verlopen...
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6

par bham » 18/10/05, 18:31

Reactie van Autoplus op mijn testvoorstel:

"We hadden het graag willen testen. Helaas is de maker, met wie we ooit contact hebben kunnen opnemen, nu afwezig.
We hebben de faciliteiten gezien en ze zijn verre van wat je zou verwachten. Kortom: neem alle nodige voorzorgsmaatregelen. Vooral omdat het product in kwestie niet echt goedkoop is.
Met vriendelijke groet,
FX BAS"

Nou, er valt niets aan toe te voegen, zou meneer Moreau zichzelf niet begeerd maken?
0 x
breizh
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 04/10/05, 20:43

par breizh » 18/10/05, 22:00

bravo autoplus, dat zegt genoeg
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

par Christophe » 18/10/05, 22:02

Wat een primeur! :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1

par pluesy » 21/10/05, 10:50

In het licht van wat hierboven is gezegd, lijkt de geloofwaardigheid van het Utopia-proces mij "persoonlijk" meer dan twijfelachtig, maar goed, aangezien ik heel vriendelijk en heel open ben en ik hem het voordeel van de twijfel zal geven...

Om verder te kunnen gaan met dit project en niet op “rotte” fundamenten voort te bouwen, denk ik dat het goed is om twee vragen te stellen

* werkt het utopieproces? Ja nee .
*Meneer Moreau liegt? Ja nee .

deze twee vragen leiden tot vier antwoorden (bron: Booleaanse algebra ;))

* het utopieproces werkt, de heer Moreau vertelt de waarheid
* het utopieproces werkt, de heer Moreau liegt
* het utopieproces werkt niet, de heer Moreau vertelt de waarheid
* het utopieproces werkt niet, de heer Moreau liegt

Voor elk van deze antwoorden kunnen we verschillende hypothesen ontwikkelen

* het utopieproces werkt, de heer Moreau vertelt de waarheid:

De heer Moreau heeft zijn plaats naast Einstein, Faraday, Newton of Galilea dankzij hem zijn de milieuproblemen tot het verleden dankzij hem zal de planeet eindelijk kunnen ademen, maar elke revolutie heeft zijn tegenstanders, de slechteriken jagen hem op en willen zijn huid en hij wordt gedwongen zich te verstoppen, zich te verstoppen en voor dood te spelen... wat uiteraard zijn productie van elektrolyzers aan boord vertraagt

* het utopieproces werkt, de heer Moreau liegt:

Als zijn proces werkt, geeft de heer Moreau misschien vrijwillig onjuiste informatie over zijn proces om niet serieus genomen te worden door wetenschappers en politici (om zichzelf te beschermen) en ook om het kopiëren van zijn systeem uit te stellen als hij nog niet gepatenteerd is.

* het utopieproces werkt niet, de heer Moreau vertelt de waarheid:

het kan zijn dat de heer Moreau "stom" de schema's van frequentie-elektrolyzers die op internet rondslingerden heeft gereproduceerd en dat hij tot een bepaald resultaat is gekomen (een mooie gasuitstoot!). Hij monteerde het systeem op zijn auto en deed het vol, 100 km toen bijgevuld, resultaat 3l stookolie verbruikt...
misschien heeft hij ondertussen zijn boodschappen gedaan en ze op de zijkant van de tankdop geladen
de uitlaatpijp en zijn pijpen bevinden zich in de directe nabijheid van de tank (op mijn bx zit er eigenlijk een voorvorming in de tank om de uitlaatpijp door te laten!) wat zegt dat verwarming uitzetting betekent...
Een band loopt aan de rechterkant iets leeg, de ondergrond van het station is mogelijk niet perfect vlak (afvoer van water) van het ene station naar het andere, de stroomsnelheden zijn niet gelijk en het anti-overloopveiligheidssysteem is mogelijk defect. Kortom, er zijn een oneindig aantal parameters die een meting kunnen vertekenen
hierover begon de heer Moreau te dromen, in de overtuiging dat hij de ecologische gouden gans in handen had, extrapoleerde hij de resultaten van zijn verbruik over 3000 km en besloot een industrie te lanceren...

* het utopieproces werkt niet, de heer Moreau liegt

Nou, het portret is niet erg vleiend!

De heer Moreau bouwde een frequentie-elektrolysator en behaalde niet het verwachte resultaat, omdat hij geen geld meer had om zijn onderzoek te financieren. Hij zegt dat er verkopers van crèmes en pillen zijn die een paar gram product verkopen dat dat tegen een bepaalde prijs zou moeten doen. hoge prijs, enkele kilo's kwijtraken en elke dag worden duizenden vrouwen en mannen voor de gek gehouden...
Waarom zou hij niet hetzelfde kunnen doen met zijn elektrolysator (een paar gram waterstof om je verbruik door twee te delen!) en dan misschien gaandeweg, dankzij de verzekerde financiering van zijn onderzoek, de sleutel vinden die de sleutel opent deur naar vrije energie...

hier zijn enkele van de hypothesen en veronderstellingen die het utopieproces bij mij inspireert; het leven heeft mij geleerd dat het beter is om van het ergste uit te gaan en aangenaam verrast te zijn dan in Sinterklaas te geloven en teleurgesteld te zijn...
Daarom neig ik voorlopig naar de laatste hypothese, maar ik vraag alleen om tegengesproken te worden...

Wil informatie of een ervaring geloofwaardig zijn, dan moet deze door iemand kunnen worden geverifieerd die boven alle verdenking staat, of moet deze reproduceerbaar en verifieerbaar zijn door de gemiddelde persoon

Toen ik op school mijn eerste elektrolyse bijwoonde, fascineerde deze ervaring mij en diezelfde avond reproduceerde ik de ervaring thuis met behulp van kolen uit een gebruikte 4.5 V lege batterij en een elektrische treintransformator met variabele uitgangsspanning, maar zonder meetapparaat. Ik had geen meetapparaat. Ik ging verder met mijn onderzoek toen leraren later het experiment voor mijn ogen herhaalden. Ik stelde relevantere vragen, zoals:
- wat is de warmtecapaciteit van waterstof?
- welk percentage natronloog geeft het beste resultaat?
- zijn de vorm, het materiaal en de afstand van de elektroden belangrijk?

Ze schaamden zich zichtbaar voor mijn vragen of bleven ontwijkend van ‘het staat niet op het programma! Dat zie je later wel!
Of hij kapte het onderwerp kort af, zag wat er in mijn hoofd zat en vertelde me: maak je geen zorgen over rekenen, elektrolyse presteert zeer slecht, onderzoekers die beter gekwalificeerd zijn en met meer apparatuur dan jij, zijn er al jaren mee bezig. en we hebben niet veel vooruitgang geboekt op het gebied van prestaties, het is in ieder geval een doodlopende weg in de natuurwetenschappen, superuniteit bestaat niet...
Ik was erg volgzaam en zeer gedisciplineerd! Ik luisterde naar mijn leraren en keek niet verder...

Ook al was ik ergens niet tevreden met hun antwoorden.

Toen zorgde het leven en zijn grillen ervoor dat ik de natuurwetenschappen, de elektrolyse en de prestaties ervan vergat.

En toen kwam ik op een dag de Quanthomme-website tegen en begon met het bouwen van een Pantone-reactor.

Van daaruit kwam ik op de site van econologie terecht en onlangs heb ik de video van 35 MB, gewijd aan Meyer, gedownload. Ik heb ernaar gekeken en het was een elektrische schok...

Ik pakte mijn wetenschappelijke rekenmachine, mijn lessen en mijn natuurkundeboeken en verzamelde de rest van de informatie die ik miste van internet. Ik heb nu een redelijk precies idee van wat elektrolyse is en de manieren om het te doen. om de prestaties ervan te berekenen/verbeteren als onderdeel van mijn activiteit (tv-reparateur). Ik heb een aantal meetapparatuur (oscillocope, GBF, mumeters) en elektronische componenten naar believen...
Ik ben bereid om mijn ervaringen met u te delen (thuis reproduceerbaar met weinig middelen) en u kunt mij ook de uwe aanbieden en wees niet bang om vragen te stellen die u het meest relevant lijken.

Dat was het, ik ben voor nu klaar met mijn omzwervingen, ik hoop dat het niet te lang of te saai was, en vergeef me voor de spelfouten, als rekenen altijd mijn sterke punt is geweest, is spelling altijd mijn stokpaardje geweest. ..

pluesy
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 229-gasten