Waterinjectie en EGR-patent door Renault

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/08/07, 12:48

Nou, het is verleidelijk, maar ... wat voor interesse? de leraren hebben sowieso altijd gelijk ...

En dan is het niet het eerste renault-patent (of psa) dat ideeën gebruikt die op pantone lijken ... maar het is degene die er het dichtst bij komt :)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/08/07, 16:37

Dag

om de zaken goed te maken, wij waren het niet die het principe van stoom of water in motoren uitvonden. We hadden nog steeds de luiers op onze billen dat mannen zoals wij motoren met water in verschillende vormen testten, en ik ben ervan overtuigd dat deze mannen die geen criminelen waren, niet probeerden motoren alleen met water te maken, maar verbeter slechte motorprestaties. Dit is wat de fabrikanten proberen te doen met min of meer overtuigingen, laten we zeggen dat ze eerder (gedwongen) zijn om het te doen, zoals de oprichters van motorblokken die er als laatste in slaagden blokken met dunne wanden te maken, wanneer L aluminium concurreert met hen.
Wat me hiermee stoort (elites) is dat ze niets teruggeven aan hun testen, ze laten zich vertellen dat we kleine klusjesmannen zijn en wat we doen is onbelangrijk en ziet bijna nutteloos, dat onze nummers zijn overgewaardeerd ect ..
het werk dat wordt gedaan op de forum het is gewoon een verbetering van het systeem, en wat doen we zodra we 30% en meer bereiken? je went eraan, je verwondert je niet eens en je bent niet blij met onze resultaten.


Wanneer het panton-systeem (vermomd) beter is als het in de praktijk wordt gebracht, daarom promoten we. maar laat hem ophouden te doen alsof hij marginaal is.
Zelfs op de forum zeker ben je zeker van je nummers ect ..
Van (borstvoeding) die geen interesse heeft in het systeem, gewoon op zoek naar een fout om het te denigreren


Andre
0 x
westy64
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 19/10/05, 18:20




par westy64 » 31/08/07, 17:07

Ik stierf lachend toen ik de tekening zag die was verstrekt in de patentaanvraag van SAS Renault.

het is een vulgaire crobard met de titel en aangevuld met een mimine.

te geloven dat ze door de tijd zijn genomen

gevolgd door concurrenten of een alternatieve gemeenschap?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 31/08/07, 17:16

Uh ... deze sketch is best goed gedaan denk ik ... het is in het "gemiddelde" ...

Zonder grapje: op een dag kwam ik een PSA-octrooi tegen dat was getekend door ... hand ... stijlkind jonger dan 10 jaar ... Misschien het resultaat van een interne weddenschap ("Chiche dat we een patent getekend met de voeten? ")? Geen idee, in ieder geval niet erg serieus van de kant van een grote fabrikant ... kan een tijdslimiet zijn, maar verrassend ...

:schok:

ps: tegen de alternatieve gemeenschap kunnen ze niet veel doen ... zelfs met hun patent ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 31/08/07, 17:53

Hallo allemaal!

Nou, dat is het ... ze hebben het eindelijk gedaan ... vraag een P ... octrooi! :onheil:
het belangrijkste is om te weten of we niet worden geblokkeerd en of we ze nu kunnen blokkeren!?!

er is veel werk verzet ... sommige publicaties (helaas niet officieel), denk ik aan het team van Roannes.

Crispus schreef:Ik heb begrepen dat een octrooi geen waarde heeft als het elementen bevat die al zijn gepubliceerd?
Wikipedia schreef:1. Het (de uitvinding) moet nieuw zijn, dat wil zeggen dat niets identieks ooit voor het publiek toegankelijk is geweest, op welke manier dan ook (schriftelijk, mondeling, gebruik, enz.). ..), altijd en overal.

2. Het concept ervan moet inventief zijn, dat wil zeggen dat het niet duidelijk kan zijn uit de stand van de techniek, voor een persoon die het technische vakgebied kent.

...


Ja oke ! behalve dat ze €€€ hebben en met €€€ doen we wat we willen in deze wereld ... :onheil:

en nu wie heeft de ballen en het geld om deze C aan te vallen ... gewetenloos !!! die zichzelf zullen laten zien als het systeem voor vervuilingscontrole van de auto !!

zeker het ontwerp is niet helemaal hetzelfde ... maar alle principes zijn weer overgenomen (behalve de reactorstang) ... pfff Ik walg nog steeds (maar niet verrast) dat ze een manier hebben gevonden om het patent te kapen " pantone "... grote verbetering van de EGR !! dan is de olietanker blij, dat scheelt niet in het verbruik!

Nou, ik stop daar voordat ik mijn toetsenbord doormidden vouw :onheil: :onheil: :x :x :onheil: :onheil:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/08/07, 19:48

hallo
pfff Ik walg nog steeds erg (maar niet verrast) dat ze een manier hebben gevonden om het "pantone" patent te kapen ...


Het is niet dat wat mij ziek maakt, dat hij het systeem maakt en het bravo toepast, dat is wat we lange tijd prediken, maar dat het superieure ras in witte jas, de elite met stambomen, dik als een Arm, bekritiseerde ons als een onwetende en leugenachtige garagehouder, die (ongeveer) hetzelfde deed als wij, zou ik me schamen als ik denk aan de verklaring van Doctor S.
het is zeker dat met een beetje onderzoek en hun laboratorium, persoonlijk, beschikbare middelen, ze iets beters zullen doen dan wij allemaal samen.
Ik ben ervan overtuigd dat ze het al weten en dat ze resultaten hebben, omdat ze een groot probleem hebben met de verhoging van de ERG-klep voor diesel c, was hun werkpaard het verbruik van inert gas in de motor, en met de stoom van water kwamen ze tot een oplossing, die in het begin niet aantrekkelijk was vanwege de tank en het bevriezingsprobleem. Nu hij beseft dat er daarnaast nog een brandstofbesparing te doen is, is hij geïnteresseerd, maar met een klauw erop.

Totdat mijn systeem verbetert, de reis van gisteren van
274 km verbruik 16,3 liter reist in afmeting bovendien ging ik net onder de fysieke barrière van 6 liter per 100km
Degenen die een soortgelijke Mercedes 300 TD (3 liter) automaat hebben, weten waar ik het over heb en kunnen vergelijken.
Ik probeer me gewoon voor te stellen of deze auto handmatig zou zijn, wat zouden de cijfers zijn.
Hoe meer we onderzoeken, hoe beter de winsten in de kruimel zijn.
Wat me altijd verbaast, is zonder de reactorstang alleen de accessoires aan te passen. De man bij de dieselpomp zag me 's ochtends tanken Ik vertelde hem waar ik heen ging, onderweg om te tanken, zei hij tegen me: verander je auto niet lang (weet je zeker dat je gevuld hebt? met de tijd die ik besteed aan het runnen van een net met de tuit zodat het overstroomt !! het schuim .. Maar niet goed voor mijn bedrijf, je systeem ..

Andre
Dernière édition par Andre de 01 / 09 / 07, 00: 58, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 31/08/07, 20:25

Andre schreef:Maar niet goed voor mijn bedrijf, jouw systeem ...
Andre


welkom

Ik ben uitgerust met een toyota 4.2l.

het is een jongen die het naar mij heeft gebracht, na intelligentie is het dat van zijn oom; pompbediende bij 15km bij mij thuis :P :P :P

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 31/08/07, 23:27

Nu het aantal pantone / PMC / Gaz Echappement Recyclé de wereld rond rolt, het nieuws gepasseerd en beschreven in forums, vraag ik me af wat de geldigheid is van het octrooi in geval van geschil ...
Maar de situatie is nog steeds hilarisch ...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Avatar de l'utilisateur
binbins4
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 165
Inschrijving: 27/12/04, 09:46
Plaats: Genève (Zwitserland)




par binbins4 » 01/09/07, 07:54

Ik ben uitgerust met een toyota 4.2l.

helpen!
zac, wat is de diameter van je reactor, is er meer voor een 4.2l, tussen ijzer
Ik kan de pantone niet bedienen op vito of ducato 2.8, beide uitgerust met lijm en 100% HVB-brandstof

Ik vraag de olie, want op de fiat sinds ik 100% hvb gepasseerd ben werkt de turbulator niet meer, voorheen deed ik 20% minder brandstofverbruik ik heb toch 6000 km gereden met een volle diesel
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 01/09/07, 15:28

welkom

een enkele kern 14 / 140mm luchtspleet 0.75mm een ​​kleine kamer van 40 lang vóór de kern.

aangedreven door een 6mm-model carburateur.

Op je vito moet het uitlaatgas van de turbo te koud zijn (ik had het probleem); probeer indien mogelijk de reactor VOOR de turbo te huisvesten.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 213-gasten