Mustang Mach 1, beperking van het verbruik?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 15:31

Hallo, presenteer ik mezelf, ik bel me Henry .. uh ...
serieuzer, ik ben nieuw in de forum, Ik heb geen idee hoe ... en waar ik deze boodschap moet achterlaten ... moet ik mezelf presenteren?
en ... hier heb ik een droom, die helaas tegengesteld is aan 200% forum evenals mijn baan als biologisch tuinman -_- ° ... >> begint het goed : Lol: ... een Mustang Mach 1 69 van ... en ... 31,6l / 100km : Lol: dan is de eerste vraag: denk je dat ik deze zorg serieus kan wegnemen dankzij verschillende "brandstofbespaarders"? wetende dat ik in de mechanica gewoon met de vinger in een motor naar de batterij kan wijzen :| en ondanks het lezen van veel van het onderwerp, ik vaak lees graag iets anders dan mijn moedertaal :? ...
PS: op dit moment zit ik in 2006 ford focus tdci pauze voor 90ch ... -niet om te zien -... maar kan ik er al een paar wijzigingen aanbrengen?
laatste ding ... methoden of apparatuur, zoals turbulentie generator (bijvoorbeeld) zijn bijna non-goedgekeurd en doe het zelf, dat is het (geschiedenis dat ik weet wat te verwachten 8) )?
Bij voorbaat dank, goede dag voor iedereen !!!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 16:52

Te zetten in het onderwerp humor !!!

subhuman_kreatur heeft:
een Mustang Mach 1 69 van ... en ... 31,6l / 100km

en hoeveel zuigers en cilinders wat ????
Eén oplossing, roteren om een ​​zuiger als het goed verbonden met een kaars !!!

Hoe dan ook Mach 1 zijn 330m / s of 1188Km / h is het niet een groot verbruik !!
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 17:31

dus voor de kubieke capaciteit ...
Verplaatsing 5766 cm3
Verplaatsing Unit 720.75 cm3
en het is een v8
Totaal 16 kleppen
2-kleppen per cilinder
maximumvermogen 294 CV (216.3 kW)
@4800 r / min
Maximumkoppel 522.0 Nm (53.2 kgm)
bij 3200 r / min
Stroomsnelheid / gewicht 181.5 PS / ton
133.49 kW / ton
Ik heb het mach 1 de naam is het duidelijk : Lol: maar het is toch interessant (naar mijn mening) om te rijden : Mrgreen:
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 17:36

dedeleco schreef:Te zetten in het onderwerp humor !!!

subhuman_kreatur heeft:


maar nee, nee, subhuman niet hebben dat, en het zal niet gebeuren als hij niet het vertrouwen hebben om een ​​dag maken de conso is aanzienlijk verminderd ...
en dan ...
"subhuman_kreatur
Ik ontdek econologie "
: Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/11, 17:41

Ervan uitgaande dat u een goede verminderen 30% zul je altijd in 20L / 100

De enige manier om te voelen verbruiken weinig over wat voor soort van contant geld, zou het spreken gallons (delen door 3.8) : Mrgreen: : Mrgreen:

Doe voorkomt 30L / 100 is goed te duwen ... omdat deze overeenkomt met een gemiddeld vermogen van ongeveer 100 cv! Het is enorm weg! Rijden soepel ca tussen 15 en 20L / 100.

U wilt prestaties / sensaties door weinig te consumeren: neem een ​​motorfiets ... We zijn veel om fietsers op te zijn forums, misschien niet toevallig! https://www.econologie.com/forums/les-motard ... t1934.html

Kijk wat we "kunnen" (maar niet moeten doen) met een fiets die tussen de 7 en 8L / 100 verbruikt: http://www.youtube.com/watch?v=IIeFLjDEcqA : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 18:12

hehe, niet voor niets dat mijn vriendin en ik zijn over fietsen gepassioneerd 8) En begin volgend jaar maakt het mogelijk om te beginnen met 600 horzel '03 en afwerking cb1000r of z750 (hoewel zeer vaak) te zien SM ... : Cheesy:
alleen dat als je het ook kunt veroorloven, als de favoriete auto van mijn punk (me ... : Mrgreen: ...) de mach1, zou het leuk zijn om er één per dag te hebben ... als een huwelijkscadeau of andere = p maar met een conso eronder, vooral wanneer ik de nieuwe tarieven zie aan de pomp : Cry:
dat zal niet gaan door het organiseren. en de fiets zijn mogelijk dingen te doen?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 04/01/11, 18:18

Als u wilt motorfiets praten is hier:
https://www.econologie.com/forums/les-motard ... t1934.html

dank u

Je weet precies precies welke fietsen je wilt? Waw ...

Wat is "SM"? : Cheesy:

Voor Mach1, zijn niet zo benzine welke kosten: ik zal niet eens weten dat de prijs van de grijskaart ca in 20 belasting Cv ... voor de verzekering als je de kans hebt pas ca in de collectie ...

En comfort niveau, is de kans groot dat u meer in een recente motorfiets hebben !! : Cheesy:

Niet voor mij ... dat soort van contant geld uit een andere tijd. A $ 100 vat, hun plaats in een museum!
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 18:28

SM is niet zo dat mensen gekleed in leer, vinyl en latex bondage dat is super biker ... dat je iets te vertellen? ja, toen nog ... : Cheesy:

en dan, alles wat betrekking heeft op deze auto moet op de huid rollen luisteren ... als het moet hebben om bijna alles en wat heeft dat stuk collectie, in het kort, de droom importeren : Lol: .
maar ik wil mijn leven niet beëindigen door tegen mijn kleinkinderen te zeggen "aaaaaah, weet je, papi, hij heeft er altijd van gedroomd om deze auto te hebben, maar hij kon nooit ..."
dan heb ik niet als een droom om een ​​astronaut : Lol: het is nog steeds goed te doen.

en voor mijn focus denk je dat ik wat bewerkingen zou kunnen doen? omdat ik nu 10.000 alle 2-3 maanden doe.

laatste vraag, waar ik de vraag post als "wat kan ik doen om het verbruik van zo'n motorfiets te verminderen?"?
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 18:33

Gezien het volume van een cilinder, zo niet te zwaar, het zou leuk zijn om te draaien op één of zelfs twee cilinders en de nadelen van 8 of 4 verminderen !!!

Mijn vrouw 70 in die jaren, had een kleine auto te 2 zuigers en als een kaars alleen losgeschroefd en verloren, ze nogal gerold op een enkele zuiger, zonder het te merken het lawaai verandering !!! !!!! (En toch heeft ze het oor muzikaler dan me !!)
Zo is het mogelijk om een ​​zuiger, en de grijze kaart aan te sturen, kan ook worden gedeeld door 8 ?????????????
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 18:40

uh ... zuiger er zijn hoe de 'tang? 8? 4? Ik weet niets V8, dat iets te betekenen? : Lol: : Lol: : Lol:
toen ik zei dat ik goed was in de mechanica, heb ik niet gelogen : Mrgreen:
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google Adsense [Bot] en 211 gasten