Mustang Mach 1, beperking van het verbruik?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 04/01/11, 15:31

Hallo, presenteer ik mezelf, ik bel me Henry .. uh ...
serieuzer, ik ben nieuw in de forum, Ik heb geen idee hoe ... en waar ik deze boodschap moet achterlaten ... moet ik mezelf presenteren?
en ... hier heb ik een droom, die helaas tegengesteld is aan 200% forum evenals mijn baan als biologisch tuinman -_- ° ... >> begint het goed : Lol: ... een Mustang Mach 1 69 van ... en ... 31,6l / 100km : Lol: dan is de eerste vraag: denk je dat ik deze zorg serieus kan wegnemen dankzij verschillende "brandstofbespaarders"? wetende dat ik in de mechanica gewoon met de vinger in een motor naar de batterij kan wijzen :| en ondanks het lezen van veel van het onderwerp, ik vaak lees graag iets anders dan mijn moedertaal :? ...
PS: op dit moment zit ik in 2006 ford focus tdci pauze voor 90ch ... -niet om te zien -... maar kan ik er al een paar wijzigingen aanbrengen?
laatste ding ... methoden of apparatuur, zoals turbulentie generator (bijvoorbeeld) zijn bijna non-goedgekeurd en doe het zelf, dat is het (geschiedenis dat ik weet wat te verwachten 8) )?
Bij voorbaat dank, goede dag voor iedereen !!!
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 16:52

Te zetten in het onderwerp humor !!!

subhuman_kreatur heeft:
een Mustang Mach 1 69 van ... en ... 31,6l / 100km

en hoeveel zuigers en cilinders wat ????
Eén oplossing, roteren om een ​​zuiger als het goed verbonden met een kaars !!!

Hoe dan ook Mach 1 zijn 330m / s of 1188Km / h is het niet een groot verbruik !!
0 x