Mustang Mach 1, beperking van het verbruik?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 04/01/11, 22:15

Het is waar dat een racemachine behoorlijk kwetsbaar is.
moet kies de twee zuigers zorgvuldig zo goed mogelijk in evenwicht te brengen.
Zonder te hard te duwen zou het weerstand moeten bieden, maar kijk naar het verleden van dit type machine om de kwetsbaarheid ervan tijdens het racen te kennen of niet !!

Ik heb een herinnering aan het geluid van een zak met knopen in de drijfstangen en het vastlopen van de krukas van een racewagen die de geest gaf, van een enthousiaste neef uit de jaren zeventig: we herinneren het ons voor altijd!!
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 04/01/11, 22:20

Als u de bougies loskoppelt, wordt de brandstoftoevoer niet op voorhand afgesloten.

We eindigen dus met hetzelfde verbruik, maar niet met hetzelfde vermogen. Er komt gewoon onverbrande benzine uit de uitlaat.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.
Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 04/01/11, 23:44

subhuman_kreatur schreef:Hallo, presenteer ik mezelf, ik bel me Henry .. uh ...
serieuzer, ik ben nieuw in de forum, Ik heb geen idee hoe ... en waar ik deze boodschap moet achterlaten ... moet ik mezelf presenteren?
en ... hier heb ik een droom, die helaas tegengesteld is aan 200% forum evenals mijn baan als biologisch tuinman -_- ° ... >> begint het goed : Lol: ... een Mustang Mach 1 69 van ... en ... 31,6l / 100km : Lol: dan is de eerste vraag: denk je dat ik deze zorg serieus kan wegnemen dankzij verschillende "brandstofbespaarders"? wetende dat ik in de mechanica gewoon met de vinger in een motor naar de batterij kan wijzen :| en ondanks het lezen van veel van het onderwerp, ik vaak lees graag iets anders dan mijn moedertaal :? ...
U kunt ook "EV-converter" uitvoeren.
hem leukvinden.
Beeld
Je zou niet de eerste zijn:
hier een Mustang 65 et hier een Mustang 66
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/01/11, 00:52

We komen dus op hetzelfde verbruik uit

Zonder compressie of depressie kunnen de wijd open zuigers niets zuigen en daarom gaat de benzine met 1/4 van de lucht die in de carburateur wordt gezogen alleen naar de functionele zuigers die zuigen en comprimeren!!!

De anderen wijd open naar buiten ontvangen niets, we kunnen zelfs hun inlaat sluiten en hun injectie afsnijden (in plaats van een carburateur in 69).
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 05/01/11, 01:06

Citro schreef:U kunt ook "EV-converter" uitvoeren.

Ik kende de naam niet, maar ik vermoedde dat hij bestond, en hij bleef in mijn hoofd hangen...
Aan de andere kant zal ik mijn best moeten doen in de lessen mechanica en elektronica, omdat ik absoluut niemand ken die mij daarbij kan helpen. : Mrgreen:
wat dan ook... nu ik erover nadenk, zag ik het lichaam van mijn dromen, maar zonder motor te koop... voor 15000€ in ieder geval -_-° doe geen moeite! Het zou een interessant project zijn, denk ik.
Dernière édition par subhuman_kreatur de 05 / 01 / 11, 01: 19, 1 keer bewerkt.
0 x
subhuman_kreatur
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 04/01/11, 13:30




par subhuman_kreatur » 05/01/11, 01:08

dedeleco schreef:Zonder compressie of depressie kunnen de wijd open zuigers niets zuigen en daarom gaat de benzine met 1/4 van de lucht die in de carburateur wordt gezogen alleen naar de functionele zuigers die zuigen en comprimeren!!!

het is goed!!...
Ja, met een krukas beginnen de basismotordiagrammen in mijn hoofd te zinken : Cheesy:
niemand weet wat ik met mijn focus tdci zou kunnen doen, zodat het minder verbruikt en vervuilt (wetende dat ik al het gedrag van een oude man heb om boeven te maken : Mrgreen: )?
0 x
aerialcastor
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 865
Inschrijving: 10/05/09, 16:39
x 21




par aerialcastor » 05/01/11, 01:28

Zonder compressie of depressie kunnen de wijd open zuigers niets zuigen en daarom gaat de benzine met 1/4 van de lucht die in de carburateur wordt gezogen alleen naar de functionele zuigers die zuigen en comprimeren!!!


Ja, maar in dit geval moet u de bougie verwijderen en niet alleen loskoppelen.
En op bepaalde motoren is het niet erg toegankelijk.
Normaal gesproken doen we het ook niet elke ochtend.
0 x
Sparen een boom, eet een bever.

Het heeft geen zin om te slagen in het leven, wat er nodig is om zijn dood te missen.
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 05/01/11, 08:34

Het loskoppelen van meerdere cilinders op een 8-cilinder is een volkomen dom idee dat ook door de fabrikanten werd geëxperimenteerd (4 cilinders kunnen in de stad worden losgekoppeld) en werd verlaten omdat het totaal niet effectief was in het matigen van het verbruik en zeer schadelijk was voor de levensduur van de motor:
Wanneer je de cilinders loskoppelt blijft de wrijving bestaan ​​en op een 8 cilinder die op 4 draait verliezen we veel meer dan 50% van het vermogen...
De enige effectieve manier om het verbruik van een V8 met carburateur te verminderen, vooral als er twee koolhydraten met vier cilinders zijn, is door hem over te schakelen op elektronische injectie: in de VS zijn er verschillende aanpasbare kits... Ik heb iemand gekend die dit deed op een Corvette en hij verbruikte gemiddeld ~2L/18 na de aanpassing (100L daarvoor)
Wat betreft een Ford tdci van 90 pk zie ik niet wat je hoopt te winnen bij een motor die toch al heel zuinig is... pas je rijstijl aan, niet door "grootvaderstijl" te rijden maar door zoveel mogelijk te anticiperen en te rijden " cast" kunt u aanzienlijk besparen zonder onderweg te blijven hangen: toen ik mijn vrouw ontmoette, had ze een krachtige auto en het verbruik was 13 l/100, toen ik reed was het gemiddelde identiek, maar hij verbruikte slechts 10 l/100. ..Ze leerde uiteindelijk hetzelfde te doen...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 05/01/11, 12:38

Disconnected is niet zonder kaarsen et zonder de compressies!!!
Je moet meten, maar 4 keer of 2 keer minder zuigen verbruikt veel minder en zonder compressies is de wrijving veel lager!!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 05/01/11, 13:14

Onderwerp splitsen.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 230-gasten