MAGdrive om brandstof te besparen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79287
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 18/02/08, 10:42

Utopia versie 18?
0 x
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)

Re: Magdrive




par Rummy » 18/02/08, 11:03

bobono schreef:Alles beter dan al zijn video's op jou tube


Ja, ik ben het met je eens, maar de eerste keer dat ik over dit systeem hoorde, was door "pantone" in Youtube te typen nadat ik alle pagina's van M David had gelezen.
De cijfers die ik gaf [stroomsterkte en prijs] komen echter uit de Arkansas-dealer [eerste in lijst]

U vindt de veelgestelde vragen op de officiële website Op deze pagina ook al zou het beter zijn om deze waarden zelf te testen... om zeker te zijn van de resultaten.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/02/08, 13:55

0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/02/08, 14:37

We kennen al deze patenten

de vraag is: wie wil de pulsstroom op hun chlorinator testen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 19/02/08, 14:56

mij!

en ik kan niet de enige zijn...

Ik heb een eencellige chlorinator.

als iemand me een drinkbare montage stuurt!

zo niet, heeft iemand dan ooit elektromagnetische pulsaties geprobeerd om kalksteenkristallen te breken?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231




par Remundo » 19/02/08, 18:06

Christophe schreef:Utopia versie 18?


Bonjour à tous,

Een goed advies van vrienden, pas op voor al die verkopers van "bespaar brandstof met water" machines waarvan het minste "systeem" 400 euro kost...

Vooral als ze zeggen dat er lepels baking soda en 417 Ampère stroom nodig is... : Lol:

Er zijn echt goede...

Anders heb ik ook een heel goede, de roterende zuigermachine met gecontroleerde beat... Zie de links in mijn handtekening

@+
0 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/02/08, 20:55

jonule schreef:mij!

en ik kan niet de enige zijn...

Ik heb een eencellige chlorinator.

als iemand me een drinkbare montage stuurt!


Waar wacht je nog op?

je neemt een signaalgenerator op pc, en je gebruikt de output van je geluidskaart

Er valt meer te versterken, dat deed ik met mijn eerste electrolyser


YO! Remundo :D
je maakt er nu reclame voor!
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 19/02/08, 21:30

Remundo zei:

Een goed advies van vrienden, pas op voor al die verkopers van "brandstof besparen met water" machines waarvan het kleinste "systeem" 400 euro kost..
.

En we zullen niets zeggen over mensen die magneten of smoorspoelen verkopen die zijn aangesloten op NE555's voor 300 euro. Te bang voor juridische stappen!
: Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/02/08, 09:24

er is enerzijds de mechanische montage met RVS elektroden, bubbler etc die zijn prijs waard is, en anderzijds de elektronische montage.

waar je vooral op moet letten, zij zijn het die zeggen dat het werkt of dat het niet werkt, en specificeren in welke bewoordingen:
een voorbeeld: ja, het zal moeilijk werken op benzineauto's, en op recente auto's, en op auto's met een boordcomputer die de prestaties elektronisch begrenst via een lambdasonde.

maar ik ben nog steeds argwanend + voor degenen die zeggen dat het niet werkt en die iets anders willen verkopen, huh remundo?!



zo niet capt maloche Ik zou het graag willen proberen, ik heb er nooit aan gedacht, heb je een link voor de signaalgeneratorsoftware + de curve?
kun je wat links plaatsen?
een stereo versterker is genoeg?
Er zijn toch filters die niet trouw zijn?

welke resultaten/maatregelen heb je gekregen?

Persoonlijk dacht ik meer aan andere soorten gepulseerde stromen!

als het zo gemakkelijk was geweest om een ​​pc te gebruiken, zou meyer het al lang geleden hebben gedaan, toch?

vooral omdat er niet de beroemde resonantietransformator zo waardevol is ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16086
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5231




par Remundo » 20/02/08, 10:50

Ah, hallo Jonule! Dag iedereen,
jonule schreef:maar ik ben nog steeds argwanend + voor degenen die zeggen dat het niet werkt en die iets anders willen verkopen, huh remundo?!


Nog even doortastend, om niet te zeggen agressief. :onheil:

Ik heb niet gezegd dat het niet werkt... Ik ben sceptisch en achterdochtig en het is mijn onvervreemdbaar recht.

Het is leuk om te insinueren dat ik omkoopbaar en geïnteresseerd ben. Echt elegant! :onheil:

Nu, verduidelijking voor forumbloemen.

Als ik echt iets zou willen verkopen, zou ik een minder moeilijke niche kiezen... onroerend goed of financiële speculatie is veel eenvoudiger.

Als je wist, Jonule, de duizenden uren werk en passie die dit vertegenwoordigt, zou je je agressie niet zo verspreiden.

Ik stel een serieus en veelbelovend alternatief voor zuigermotoren voor.

Ik stel ideeën en technische alternatieven voor. Dus ik heb momenteel niets te verkopen, zeker niet aan particulieren...

Ik nodig alle open en nieuwsgierige internetgebruikers uit om er interesse in te tonen.

Het is aan jou Jonule om jezelf in deze categorie te plaatsen. Het is nooit te laat om het goed te doen : Lol:

er is enerzijds de mechanische montage met RVS elektroden, bubbler etc die zijn prijs waard is, en anderzijds de elektronische montage.

waar je vooral op moet letten, zij zijn het die zeggen dat het werkt of dat het niet werkt, en specificeren in welke bewoordingen:
een voorbeeld: ja, het zal moeilijk werken op benzineauto's, en op recente auto's, en op auto's met een boordcomputer die de prestaties elektronisch begrenst via een lambdasonde.


Ik wens je veel succes in de gepulseerde stromingen en mogelijk superunitaire hydrolyse met zuiveringszout. Als je slaagt, zul je de grote voldoening hebben om slecht ontworpen machines gratis te laten draaien, zoals de zuigermotor. :P

Vriendelijke groeten en tot ziens.
0 x
Beeld

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 133-gasten