MGP-CAPS motorgevaar !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jerome243
x 17

MGP-CAPS motorgevaar !!!!




par jerome243 » 10/05/07, 04:47

Bonjour à tous,

de laatste zwendel op het gebied van brandstofbesparing doorzocht, ik kom je onderwerp tegen en eerlijk gezegd, jullie zagen me ter plekke net !!!!!

U bent geslaagd om 28 PAGINA'S VOOR EEN PURE SCAM TE GENEREREN DIE AANVULLEND OP UW MOTOR IS.

MPG-CAPS ZIJN NAPHTHALINE-GEBASEERDE CAPSULES !!!!!!

DIT PROCES IS GOED BEKEND EN DETERIORATEERT DE INJECTOREN EN DE MOTORBLOKKEN, IK GEEF DE LINK HIERONDER DIE DIRECT LEIDT TOT DE SITE VAN HET QUEBEC-OVERHEIDSVERSLAG DAT ZELF HEEFT GEVRAAGD BIJ DE OPkomst VAN DEZE KLEINE MIRACLE CAPSULES EN WIE ANALYSES DOEN.

MEERDERE HONDERDEN KLACHTEN VOOR DETERIORATIES VAN DE VERBRANDINGSKAMERS VAN MOTOREN EN INJECTOREN ZIJN AL REEDS INGEDIEND MAAR ALS U HET NIET HEBT GEHOORD DANKZIJ DE ONDERNEMING DIE HEM DISTRIBULEERDE OM TE BETALEN.

DIT BEDRIJF IS EVENWEL VERDACHT MEER DAN MILJOEN DOLLARS TE BETALEN.
EN OM DEZE KLEINE CAPSULES TE BEËINDIGEN WORDEN DIT VERSPREID VIA EEN PYRAMIDAAL SYSTEEM ONDER TOEZICHT OP DIT MOMENT, WANTEN DIE DIT SYSTEEM WETEN IS DE SAMENVATTING VAN HET HANDELSCAM !!!

DAN SORRY ALS IK IN GROOT KARAKTER SCHRIJF MAAR DE VRIJHEID DE JONGENS GELOOF IK DAT JE ALLE PALM HEBT NAAR !!!!!

LET OP DAT IK ALLEEN IS INGEDIEND OM UW LANTAARNS AAN TE LICHTEN, NU IS DE LINK, VEEL MEER ERNSTIG DAN UW CONNERIES !!!!

Autofederatie van Quebec

http://www.caaquebec.com/Automobile/Tru ... Detail.htm


Guillaume

Bedankt vooral jongens en tussen ons voor al diegenen die deze shit in hun auto stoppen, bidden of een echte curatieve of beschermende behandeling van de motor doen met erkende producten !!!!!
Dernière édition par jerome243 de 10 / 05 / 07, 15: 15, 2 keer bewerkt.
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Re: LEES ALLE DIT (IK HEB NIETS TE VERKOPEN) MGP-CAPS GEVAAR




par lejustemilieu » 10/05/07, 07:40

Jerome, dit is geen onzin, als niemand deze pil had getest, zou de zwendel zijn doorgegaan.
Ik durfde niet te testen, maar tegen de anderen, en tegen jou, ik bedank je.
Het is niet gemarkeerd op de doos, "scam"
Aan de andere kant is het op sigarettenverpakkingen gemarkeerd als 'vergif' (in Europa) 8)
Nogmaals bedankt voor de info, dat is wat een forum
Alain
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 09:19

Bedankt Jérome 243 voor deze fanfare-aankomst.

Ik waardeer het minder dat je het woord 'bullshit' gebruikt, en alles over mensen die hun best doen om de waarheid bloot te leggen

Ik ging naar de link die ook de magnetische spaarder "Fuel Saver" doodt : Cheesy:

Hopelijk ontvangt Christophe nog geen brandende e-mail ...
Dernière édition par olifant de 10 / 05 / 07, 10: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79312
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11039

Re: LEES ALLE DIT (IK HEB NIETS TE VERKOPEN) MGP-CAPS GEVAAR




par Christophe » 10/05/07, 10:50

jerome243 schreef:LET OP DAT IK ALLEEN IS INGEDIEND OM UW LANTAARNS AAN TE LICHTEN, NU IS DE LINK, VEEL MEER ERNSTIG DAN UW CONNERIES !!!!



blijkbaar Meneer beledigt mensen voor het lezen... U gebruikt niet alleen dezelfde methoden als de FFI-verkopers (niet controleren vóór verkopen) maar ook als u dat had gedaann minimaal respect voor leden en lezers hiervan forum je zou hebben gelezen en gezien dat we tot dezelfde conclusies kwamen als jij: MPG CAPS is flan ... :onheil:

Hoe heet je Guillaume of Jerome? De anonimiteit die u aanneemt, lijkt me nauwelijks eerlijk ... hoe dan ook, uw IP wordt genoteerd als ik ooit een klacht van FFI krijg ... Moe van het verspillen van tijd met deze technisch-commerciële controverses. Als dat gebeurt, ben je zelfs een "vermomde" FFI-verkoper ... : Mrgreen:

jerome243 schreef:Bedankt vooral jongens en tussen ons voor al diegenen die deze shit in hun auto stoppen, bidden of een echte curatieve of beschermende behandeling van de motor doen met erkende producten !!!!!


Monsieur is te goed met de arme onderzoekers die we zijn ... En u verkoopt ze deze andere wonderproducten, wed ik?

lejustemilieu schreef:Jerome, dit is geen onzin, als niemand deze pil had getest, zou de zwendel zijn doorgegaan.


Het gaat door ... persoonlijk ontvang ik elke week wat FFI-spam in mijn mailbox ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 11:09

beste vrienden, ik stel voor dat u de volledige pagina van leest forum via deze link:

http://www.ecoconso.be/forum/archive/in ... t-618.html

Ik denk dat je goed gaat lachen :D


ik vond dit echter op de forum "leuke chemie", maar je moet er niet om lachen
Waarom voelen zoveel mensen zich genoodzaakt om te spreken als ze niets te zeggen hebben?
Laten we tot de kern van de zaak komen.
Als u paradichloorbenzeen aan benzine of andere brandstof toevoegt, zal dit niets verbeteren. Integendeel, deze gechloreerde verbinding is vanuit alle gezichtspunten schadelijk.
Eerst vertraagt ​​het de verbranding. Sommige branden kunnen met chloorverbindingen worden geblust.
Ervan uitgaande dat ze goed branden, geeft de verbranding een mengsel van kool, zoutzuur HCl en dichloor-C2-gas af. Deze producten zijn in verschillende mate schadelijk. HCl en Cl2 ruiken en vallen de keel aan. Bovendien zijn ze corrosief en tasten ze het metaal aan waaruit de motor is gemaakt. Het ijzer en aluminium worden omgezet in FeCl3-ijzerchloriden en AlCl3-aluminiumchloride. Je leidingen en de binnenkant van de motor worden aangevallen of zelfs doorboord en omgezet in poeder van FeCl3 en AlCl3, die zelf corrosief zijn. Uw mpoteur wordt snel onbruikbaar gemaakt.
De introductie van para-dichloorbenzeen in een motor is daarom een ​​goede methode om de werking ervan te saboteren.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79312
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11039




par Christophe » 10/05/07, 11:28

elephant schreef:
De introductie van para-dichloorbenzeen in een motor is daarom een ​​goede methode om de werking ervan te saboteren.


MAAR DAN WERKT HET DE MPG-CAPS !!!

Sterker nog; een verknipte motor verbruikt minder : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen: Het zijn zelfs de enige "schone" motoren die er zijn : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 12:19

zeker, en een gestopt klok geeft de tijd slechts 2 keer per dag! :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79312
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11039




par Christophe » 10/05/07, 12:47

Trouwens, de titel maakt me aan het lachen, je herinnert je de serie "Cap Danger" :)

Er waren prachtige landschappen, lijkt het mij

http://www.allocine.fr/series/ficheseri ... =3143.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 10/05/07, 14:19

Hoe zit het met deze analyses?

kunnen we bevestigen (of hoe?) dat het inderdaad naftaleen is?

Dito Wikipedia:
toepassingen
Vastgekristalliseerde naftaleenkralen worden verkocht onder de naam Naphthaline en worden voornamelijk gebruikt als mottenballen.

Naftaleen is giftig: risico op hemolytische anemie, carcinogeen

Afdrukken
Kleurloze rhombohedrale kristallen in de vorm van schubben.
Smeltpunt 80,26 ° C
Kookpunt 218,1 ° C.
Oplosbaar in alcohol, ether, benzeen, chloroform, azijnzuur en zoutzuur en in oliën; onoplosbaar in water.
Molaire massa: 128,19 g mol-1
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/07, 15:09

Naftaleen is giftig: risico op hemolytische anemie, carcinogeen


daarom probeert de mottenlobby dit product te verbieden!

omdat we het smeltpunt hebben, moet elke apotheker kunnen testen, ze hebben een ad hoc-apparaat
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 222-gasten