MGP-CAPS motorgevaar !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 15/09/07, 00:31

Ik verbruik tussen de 1 liter tot 1.1 liter minder per 100 km, (dus van 7.5 liter naar 6.4-6.5 liter/100 km), dus ik rij 135 km meer per tank, met mijn Laguna I uit 1994. Bij de technische keuring heb ik 0 in CO bij acceleratie en 0.03 bij stationair draaien.
Zijn er andere oprechte en geloofwaardige getuigenissen, zowel positief als negatief?

Zoals Delnoram zei: er is een goede samenvatting, inclusief enkele tests.
Naar mijn mening zou het mij voor uw auto niet verbazen als deze in eerste instantie overmatig verbruikt, in welk geval het zeker is dat de doppen effect zullen hebben, zoals alle flessen die in supermarkten te vinden zijn, om de motor schoon te maken of te metalliseren.
Aan de andere kant heb ik bij een auto met normaal verbruik nog nooit enig merkbaar effect van de doppen gezien. Toen ik op de forum "kappen..."Ik was daardoor niet welkom: met dezelfde motor verbruik ik evenveel of minder dan de anderen met doppen. Dit is de reden waarom ik denk dat deze voertuigen overconsumeren/of slecht worden onderhouden. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de positieve getuigenissen vaak zonder cijfers zijn, altijd in overleg met de beheerder, en dat deze laatste netjes de getuigenissen censureert van mensen die geen enkel effect van de doppen hebben gezien (wat veel zegt over de mentaliteit van de mensen die dit product verkopen).
Kortom, afgezien hiervan forum, zult u moeite hebben met het vinden van negatieve getuigenissen... En ik vertrouw mijn verbruikscijfers, de tests van kapitein Maloche, enz. meer dan op willekeurige “30% besparing” gepost door 3 verschillende mensen tegelijk op een forum wiens beheerder dit product verkoopt.
Naar mijn mening kunnen doppen af ​​en toe goed zijn, maar op de lange termijn zou ik op mijn hoede zijn: hun samenstelling blijft onbekend in tegenstelling tot de huidige producten.
La seule Eén ding waar we zeker van zijn en zeker over de caps is dat ze een goede omzet met een product goedkoop, dus goedkoop te produceren, waarvan het actieve principe niet beschermd isgeen licentie (anders zou het niet geheim zijn), en is niet getest door geen officiële instantie, alleen getuigenissen van tevreden gebruikers (de anderen zijn verwijderd).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Re: De site in Quebec (MGP-CAPS motorgevaar!) gesloten???




par Christophe » 15/09/07, 08:46

albertif2001 schreef:Ik probeer naar de site in Quebec te gaan, gegeven:
door jerome243 GastberichtGeplaatst: do 10 mei 2007, 04:47 Onderwerp van bericht: MGP-CAPS engine gevaar!!!!, deze site is:

http://www.caaquebec.com/Accueil/Automo ... bf42526b47


De pagina's zijn blijkbaar verplaatst, hier zijn er 2 van dezelfde site waarop MPG CAPs vermeld staan:

http://www.caaquebec.com/Automobile/Tru ... Detail.htm

http://www.caaquebec.com/NR/rdonlyres/9 ... 061028.pdf
0 x
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 26/10/07, 16:05

Ik kwam erachter dat ik geen toestemming had om op internet te adverteren omdat de informatie vervormd is, dus heb ik mijn berichten bewerkt. Sorry (ook al beschouw ik mijn woorden niet als reclame)

mijn enige korte conclusie: kijk naar je tv, je zult verrast zijn, het is enorm
0 x
HAUUY
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/11/08, 18:01




par HAUUY » 22/11/08, 19:12

elephant schreef:
Naftaleen is giftig: risico op hemolytische anemie, carcinogeen


daarom probeert de mottenlobby dit product te verbieden!

omdat we het smeltpunt hebben, moet elke apotheker kunnen testen, ze hebben een ad hoc-apparaat


Niet alleen toont het product, dat ik zelf op mijn auto en die van mijn partner heb getest, niet de effectiviteit ervan aan, maar de FFI-business zelf lijkt mij oplichterij; Ik heb op 1 september 2008 voor 574,67 euro verschillende goederen besteld (waaronder MG CAPS) die nooit zijn aangekomen, ondanks verschillende e-mails gevolgd door talloze beloften en vervolgens 2 aangetekende brieven, één in Engeland over het Europese netwerk en de andere in Florida, waar het is hoofdkantoor. De site die aan mij ter beschikking werd gesteld bestaat nog steeds ondanks mijn uitdrukkelijke verzoek om deze te sluiten, uiteraard heb ik er geen toegang meer toe met mijn wachtwoord - Met andere woorden: "zij" kunnen doen wat ze willen met de site van hun distributeurs. Gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om de pagina waarop mijn bestelling was opgenomen te bewaren. Vreemd genoeg werd de ‘autoship’ (de minimale vernieuwing van verplichte goederen) om zogenaamd de wetgeving te respecteren die piramideketens verbiedt, gehonoreerd, waardoor ik de (virtuele) begunstigde van $ 250 en de facto medeplichtige kon zijn (wat ernstig is als je te goeder trouw zijn) van een verkapte piramideketen!

Als andere mensen in mijn situatie zitten en ik weet dat die er zijn, reageer dan op deze site. Wanneer mijn dossier voldoende compleet is, kan de zaak openbaar worden gemaakt
0 x
HAUUY
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/11/08, 18:01

Re: De site in Quebec (MGP-CAPS motorgevaar!) gesloten???




par HAUUY » 24/11/08, 15:05

Wat betreft de MG CAPS-capsules, nadat ik ze volgens het protocol voor mijn auto (benzinemotor) en die van mijn partner (dieselmotor) had gebruikt, merkte ik geen noemenswaardige daling van mijn verbruik op. Wat betreft de FFI-activiteiten: ik heb op 1 september 2008 voor 574,67 euro aan producten besteld (inclusief MG CAPS) die mij nooit hebben bereikt, ondanks verschillende e-mails gevolgd door talrijke beloften en mijn 2 aangetekende brieven, de ene gericht aan Engeland voor het Europese netwerk en de andere naar Florida, waar het hoofdkantoor is gevestigd. De site "www.monidentitydistributeur.Nijntje.biz" die voor mij beschikbaar was gesteld, bestaat nog steeds ondanks mijn uitdrukkelijke verzoek om deze te sluiten, maar ik heb er geen toegang meer toe met mijn wachtwoord - wat impliceert dat "zij" ermee kunnen doen wat ze willen de sites van hun distributeurs. Gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om de pagina's waarop de operaties verschenen te bewaren, inclusief mijn eerste pakket waarmee ik met het volste vertrouwen moest beginnen. Vreemd genoeg werd de minimale verplichte verlenging van "autoship" (107 euro), die zogenaamd was ingevoerd om te voldoen aan de wetgeving die piramideketens verbiedt, aan het begin van de volgende maand (oktober) gehonoreerd, ook al had ik eerder om terugbetaling van het pakket en de sluiting gevraagd van de site wegens niet-naleving van het contract, en desondanks merkte ik dat ik de begunstigde was van $ 250 VIRTUEEL GEREGISTREERD, wat niet alleen getuigt van bedrog, maar mij medeplichtig maakte als ik niet had gereageerd (tenzij een toelaatbare verklaring om te profiteren van deze operatie, ook al had ik niets ondernomen), van een verboden piramideketen!
Ik ben van plan om via de media verder te gaan. Als er andere mensen zijn die zijn bedrogen, aarzel dan niet om hun getuigenis af te leggen om de zaak verder uit te werken. En met betrekking tot actieve distributeurs: laat hen weten dat ze alleen virtuele winsten hebben, winsten die voor sommigen waarschijnlijk nooit aan hen zullen worden uitbetaald, aangezien het mogelijk is om het wachtwoord van hun site zonder hun medeweten te wijzigen - u denkt dat u beschermd bent, totdat de dag dat je wordt opgepakt als vermeende medeplichtige aan een enorme fraude....




Christophe schreef:
albertif2001 schreef:Ik probeer naar de site in Quebec te gaan, gegeven:
door jerome243 GastberichtGeplaatst: do 10 mei 2007, 04:47 Onderwerp van bericht: MGP-CAPS engine gevaar!!!!, deze site is:

http://www.caaquebec.com/Accueil/Automo ... bf42526b47


De pagina's zijn blijkbaar verplaatst, hier zijn er 2 van dezelfde site waarop MPG CAPs vermeld staan:

http://www.caaquebec.com/Automobile/Tru ... Detail.htm

http://www.caaquebec.com/NR/rdonlyres/9 ... 061028.pdf
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten