MGP-CAPS motorgevaar !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 18/08/07, 16:03

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 52, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/08/07, 11:34

freedo222 schreef:Tot ziens en veel geluk


Na de censuur van de post van de tests die niet bij je pasten "forum'We willen je aanwezigheid hier niet meer zien.

Dus tot ziens kokosnoot!
0 x
nicocroch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 19/08/07, 11:58

Re: MGP-CAPS motorgevaar !!!!




par nicocroch » 19/08/07, 12:03

jerome243 schreef:Bonjour à tous,

de laatste zwendel op het gebied van brandstofbesparing doorzocht, ik kom je onderwerp tegen en eerlijk gezegd, jullie zagen me ter plekke net !!!!!

U bent geslaagd om 28 PAGINA'S VOOR EEN PURE SCAM TE GENEREREN DIE AANVULLEND OP UW MOTOR IS.

MPG-CAPS ZIJN NAPHTHALINE-GEBASEERDE CAPSULES !!!!!!

DIT PROCES IS GOED BEKEND EN DETERIORATEERT DE INJECTOREN EN DE MOTORBLOKKEN, IK GEEF DE LINK HIERONDER DIE DIRECT LEIDT TOT DE SITE VAN HET QUEBEC-OVERHEIDSVERSLAG DAT ZELF HEEFT GEVRAAGD BIJ DE OPkomst VAN DEZE KLEINE MIRACLE CAPSULES EN WIE ANALYSES DOEN.

MEERDERE HONDERDEN KLACHTEN VOOR DETERIORATIES VAN DE VERBRANDINGSKAMERS VAN MOTOREN EN INJECTOREN ZIJN AL REEDS INGEDIEND MAAR ALS U HET NIET HEBT GEHOORD DANKZIJ DE ONDERNEMING DIE HEM DISTRIBULEERDE OM TE BETALEN.

DIT BEDRIJF IS EVENWEL VERDACHT MEER DAN MILJOEN DOLLARS TE BETALEN.
EN OM DEZE KLEINE CAPSULES TE BEËINDIGEN WORDEN DIT VERSPREID VIA EEN PYRAMIDAAL SYSTEEM ONDER TOEZICHT OP DIT MOMENT, WANTEN DIE DIT SYSTEEM WETEN IS DE SAMENVATTING VAN HET HANDELSCAM !!!

DAN SORRY ALS IK IN GROOT KARAKTER SCHRIJF MAAR DE VRIJHEID DE JONGENS GELOOF IK DAT JE ALLE PALM HEBT NAAR !!!!!

LET OP DAT IK ALLEEN IS INGEDIEND OM UW LANTAARNS AAN TE LICHTEN, NU IS DE LINK, VEEL MEER ERNSTIG DAN UW CONNERIES !!!!

Autofederatie van Quebec

Pandrecht

Guillaume

Bedankt vooral jongens en tussen ons voor al diegenen die deze shit in hun auto stoppen, bidden of een echte curatieve of beschermende behandeling van de motor doen met erkende producten !!!!!

:onheil: :onheil: :onheil: :onheil:

Bonjour à tous !!!
Dus hier is het antwoord van de site en de CA-overheid:
CORRECTIE

Een eerdere tekst die op onze website werd gepubliceerd, schreef ten onrechte het product MPG Caps toe aan het bedrijf BioPerformance. Dit laatste is in feite een handelsmerk dat in zowel Canada als de Verenigde Staten wordt gebruikt door Fuel Freedom International, LLC, een bedrijf dat geen banden heeft met BioPerformance. Het MPG Caps-product bevat daarom geen naftaleen en is niet geassocieerd met een piramidesysteem, in tegenstelling tot het product dat werd verkocht door BioPerformance.

Pandrecht

GOED LEES AAN ALLEN !!!
Je kunt me schrijven !!!
Ik ben een MPG-CAPS-gebruiker, dus beantwoord uw vragen!
0 x
Beginnend van niets om tot niets te komen moet je niemand bedanken!
nicocroch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 19/08/07, 11:58

MPG-CAPS + OLIE




par nicocroch » 19/08/07, 12:07

Ik gebruik ook olie, en geen zorgen meer dan 10000 km ...
GEEN LICHAAMSPERFECT
:D :D :D
0 x
Beginnend van niets om tot niets te komen moet je niemand bedanken!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/08/07, 12:08

Ben je een vriend van Freedo? of zelfs Freedo zelf in vermomming?
0 x
nicocroch
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 19/08/07, 11:58




par nicocroch » 19/08/07, 13:59

Christophe schreef:Ben je een vriend van Freedo? of zelfs Freedo zelf in vermomming?


Nee, maar ik denk dat alles nodig is om een ​​wereld te maken, ik stel mezelf voor en mijn naam is Nicolas (Nico) als je wilt, moet je cool zijn in het leven, LOL

:D :D :D
0 x
Beginnend van niets om tot niets te komen moet je niemand bedanken!
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 19/08/07, 16:43

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 19/08/07, 21:43

Je vrienden zijn welkom, we hebben al meer dan één gefaald ... Je bent niet de eerste die hier komt ...

Tegen gezond verstand en de realiteit van de feiten, helaas kun je niets doen ... zelfs 100 tot 1 ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/08/07, 02:12

freedo222 schreef:[...] GOODBYE Ik zal niet langer reageren op uw kritiek heren op een forum
Dat is alles, goede raad ... : Roll:

Het is ook behoorlijk goed in het trollengenre!
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
stef5555
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 151
Inschrijving: 15/01/07, 15:20




par stef5555 » 24/08/07, 20:45

:? het is raar, in de regel, als iets werkt, hoor je er geen praatje over of zelfs op tv zoals pantone, rol met een percentage olie maar helemaal niets op de mpg-caps : Mrgreen:

:schok: of heb ik iets gemist ???
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten