MGP-CAPS motorgevaar !!!!

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 17/08/07, 00:37

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 54, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/08/07, 00:55

Hoi Fredo

Welke meneer hierboven?

Ik zou heel graag de binnenkant van de motoren willen zien voor en na het gebruik van de kappen, maar we weten al dat de kappen de prestaties "mogelijk" kunnen verbeteren. afhankelijk van de motor:

We weten dat dit product in de cilinders wordt gedeponeerd om de compressieverhouding te verbeteren / herstellen en dat hoe ouder de motor / nase, hoe gevoeliger de resultaten (zoals een remixer maar minder duurzaam)

we weten zelfs dat er een grotere kans is om de prestaties te verbeteren. een diesel dan een benzine (vergeleken met de compressieverhouding)

we weten ook dat wanneer de "dichtheid" wordt hersteld op een benzinemotor, het feit dat de doppen in dezelfde verhouding worden gebruikt, het verbruik verhoogt; plotseling is de "onderhoudsdosis" ongeveer 5 keer lager dan de dosis die wordt aanbevolen door FFI.

Aan de andere kant, aangezien u zich er goed van bewust bent, willen we graag de samenstelling van deze doppen weten, niet voor de reproducteurs, maar om hun mechanische en milieuonvriendelijke werking te garanderen

bij voorbaat dank voor uw reactie
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 17/08/07, 01:31

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 55, 2 keer bewerkt.
0 x
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 17/08/07, 01:47

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 55, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/08/07, 10:00

Verbrandingssnelheid?


Als je geloofwaardig wilt zijn, moet je de juiste Freedo-voorwaarden gebruiken ...

Er moet onderscheid worden gemaakt tussen het vrijkomen van gas en het vrijkomen van CO2.


Toutafé!

Dat is waarom, beide gecombineerdKan FFI in de beste gevallen kortingen tot 75% aankondigen (EPA bevestigd).


Wat een onzin! Of we hebben het over het ene gas of we hebben het over een ander, maar we kunnen zo'n gemiddelde niet halen. Het is een beetje alsof je zegt dat je salaris het gemiddelde is van dat van jou en dat van je buurman ... Eerlijk gezegd, is dit ernstig?
0 x
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 17/08/07, 15:16

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 56, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/08/07, 15:45

Ben je student en verkoop je al bijna een jaar caps? Ben je niet bang voor de belastingdienst?

freedo222 schreef:je denkt dat ik dit mooie cadeau aan al mijn concurrenten zal "geven".


Excuseer me, maar deze opmerking bewijst uw echte motivaties: uw persoonlijke verrijking voordat u het product begrijpt en de planeet beschermt ... maar het is waar dat met 200 miljoen potentiële concurrenten de strijd zwaar is ... : Mrgreen:

freedo222 schreef:Bovendien oefenen we een officiële Franse test uit, ondersteund door een deurwaarder, afgesloten tank of in zijn aanwezigheid, allemaal op een neutraal voertuig voor dit doel.


In dit geval zijn de hussiers niet veel waard ...
Kijk naar de fisaco van de doorboorde kaarsen ...

freedo222 schreef:Ik kijk naar één ding, ik zie het voor mezelf, mijn vrienden en mijn familie. De president kan me vertellen dat het niet werkt, ik zal ook niet tegen je liegen.


We zijn het ermee eens, maar geven toe dat u niet onpartijdig kunt zijn in termen van uw tests als verkoper ...
En we veroordelen evenveel ineffectiviteit als het systeem door middel van doorverkoop van het product ... Deze methode wordt vaak gebruikt om producten met dubieuze werkzaamheid door te verkopen ...

freedo222 schreef:Ik herinner me dat ik hier bij "toeval" viel en dat ik reageerde op een post die me een beetje frustreerde. Om u heren niet te overtuigen.


Toevallig?

freedo222 schreef: Meer dan dat kan ik niet en je krijgt geen resultaten van onze analyses, je gelooft dat men werkt voor pruim, de deurwaarder, wie betaalt het? info en test wie ze zoekt? Dus raad eens wie er baat bij heeft?


Bevestiging van mijn opmerking hierboven ... en degenen die mgp-caps hebben getest (met name Maloche), die ervoor betalen naar uw mening?
0 x
vrij222
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 16/08/07, 23:14




par vrij222 » 17/08/07, 16:14

bewerkt
Dernière édition par vrij222 de 26 / 10 / 07, 15: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 17/08/07, 21:51

freedo222 schreef:

Bevestiging van mijn opmerking hierboven ... en degenen die mgp-caps hebben getest (met name Maloche), die ervoor betalen naar uw mening?


De eerste 7 doppen werden mij vriendelijk aangeboden, ik kocht vervolgens 2 tabletten van 10 doppen van 1G om mijn tests voort te zetten

freedo222 schreef:Capt Maloche

Kleine precisie na het opnieuw lezen van uw post, het product mengt zich niet met de brandstof, het wordt verdeeld in fijne deeltjes die door de brandstof naar de verbrandingskamer worden gebracht, en daar komen ze in actie.

Ze werken rechtstreeks op verbranding door een efficiëntere verbrandingssnelheid te creëren.

Fredo


Ik zie niet in hoe 1G product 70G brandstof chemisch kan verbeteren / wijzigen,
bovendien zorgde het feit van "overdosering" ervoor dat mijn maaier afsloeg (ik stopte een capsule van 1 g in 5 l SP95); een overvloedige afzetting denk ik
of anders is het een magisch product uit de POTTER-industrie en ik zou heel graag de "werking" willen weten met een wetenschappelijke demonstratie die is gepubliceerd en gereproduceerd in de regels van de kunst.

Zelf kon ik constateren dat de "prestaties" gelijk bleven zonder doppen in te stellen gedurende 2 volledige omgevingen, wat de verklaring van een additief verantwoordelijk voor het aanpassen van de brandstof niet bevestigt.
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 18/08/07, 10:54

De 2 forums FFI begint me te irriteren! :onheil:

Ik stel voor dat we ze om de twee vergrendelen aan dat FFI de onbetwistbare resultaten kan opleveren van een consumptietest uitgevoerd op de bank of in dubbelblind, door een goedgekeurde Europese instantie et dat dit product verkrijgbaar is bij leveranciers met een btw-nummer.
(inderdaad, wat is het belang van een transportbedrijf om een ​​product te gebruiken dat niet in haar boekhouding kan voorkomen?)

Ik denk dat dit bedrijf rijk genoeg is om het te betalen: zelfs kleine fabrikanten van branddeuren zijn dat gedwongen om hun producten aan tests te onderwerpen die 25000 euro kosten

In dezelfde lijn, alles forum wie het ook zei, het zou onmiddellijk worden vergrendeld, zodat geen enkele FFI-distributeur econologie.com op een sluwe manier als een gratis platform zou kunnen gebruiken.

U zult mijn gematigde toon opmerken: deze maatregel is tijdelijk (er is een "tot")
Zodra aan deze voorwaarden is voldaan, bespreken we deze graag rustig.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 196-gasten