Gillier pantone-installatie op essence bijl

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
elisambre
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/03/12, 18:24

Pantone-reactor op benzine-bijlmotor




par elisambre » 18/10/12, 17:24

bonjour tout le monde
Ik werk nog steeds aan een pantonereactor voor een benzinebijl.*
Toen ik naar verschillende productiemodellen op de site keek (vooral op viertaktbenzinemaaiers), stelde ik mezelf deze vraag.
wat zal mij tegenhouden, afgezien misschien van het gaspedaalsysteem, of wat zouden de problemen zijn als ik een pantone-reactor op mijn benzine-as zou installeren zoals op een viertaktmaaier, dat wil zeggen zonder carburateur?
als iemand mij een duidelijk antwoord zou kunnen geven, want ik heb alle interventies op de site bekeken, maar ik heb geen duidelijk antwoord gevonden met betrekking tot de 4-cilinder benzinemotor.
alvast bedankt voor uw antwoorden.
hartelijk
elisambre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Pantone-reactor op benzine-bijlmotor




par Flytox » 18/10/12, 21:32

elisambre schreef:...door naar verschillende productiemodellen op de site te kijken (vooral op 4-takt-benzinemaaiers), stelde ik mezelf deze vraag.
wat zal mij tegenhouden, afgezien misschien van het gaspedaalsysteem, of wat zouden de problemen zijn als ik een pantone-reactor op mijn benzine-as zou installeren zoals op een viertaktmaaier, dat wil zeggen zonder carburateur?
als iemand mij een duidelijk antwoord zou kunnen geven, want ik heb alle interventies op de site bekeken, maar ik heb geen duidelijk antwoord gevonden met betrekking tot de 4-cilinder benzinemotor.


U dient aan te geven of u een Pantone of een Gillier Pantone etc. monteert. Er is een hele reeks "mogelijke" mounts, u dient ons te vertellen welke mounts u bedoelt (foto's en/of diagrammen etc.). .) . De meeste maaieenheden ("vaste" snelheid) werken niet "zoals ze zijn" op een auto ("variabele" snelheid).
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 262-gasten