Innovatie: MYT-verbrandingsmotor

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Neant
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 298
Inschrijving: 12/02/06, 12:47




par Neant » 02/09/06, 19:17

Christophe schreef:Hallo,
Vooral de stop !! Uh ... wat zijn de "dingen" (soort vonken ???) die verschijnen als de motor draait ??? Misschien wat ruis op de video?


Arf, vertel me, jij bent het die me vertelt dat ik paranoïde ben!

De vonken, nou dit zijn de explosies, heb je ooit een gratis uitlaatmotor gezien?
Daar draait het blok rond de krukas.
Je zult merken dat de man in het wit een noise-cancelling koptelefoon draagt, de andere man beschadigt natuurlijk liever zijn trommelvliezen.
Op de testbank bevindt zich een plaat en de twee personen zitten verborgen achter deze plaat, die hen precies beschermt tegen de hitte van de explosies.

Wat betreft het afslaan van de motor, nou, geen wonder, heb je ooit een klauwplaatrem van een bewerkingsbank gezien?
Er kan een rem zijn.

Zonder plannen kunnen we niet te ver vooruit komen met de technologie die in deze machine wordt gebruikt.

Ik ben geen expert in video-analyse, maar rommel ook niet... Ik denk dat we het recht hebben om deze mensen geloofwaardigheid te geven.
0 x
Malerine2
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 42
Inschrijving: 16/07/10, 07:51




par Malerine2 » 19/07/10, 16:44

Hallo, ik wilde dit bericht nieuw leven inblazen.
Ik ontdekte de mythe inderdaad twee weken geleden toen ik op zoek was naar informatie over de kogelmotor van de Wintherthur.
waarom ik naar deze info op zoek was, omdat ik al 5 jaar een sponsor wilde vinden om mijn eigen motor te dvp. die tot mijn verbazing veel lijkt op de MYT,
in feite lijken hun motor en de mijne net zo op een diesel als op een benzine. Namelijk dat ik ook in mijn geval in een pure rotatie zit, anderzijds laat ik alles draaien en heb ik geen stopfase zoals ze weten. en gezien mijn theoretische vooruitgang slaag ik erin om veel van de zorgen waarmee ik geconfronteerd word gedeeltelijk op te lossen, maar laten we eerlijk zijn over de krapte die ik op dit moment niet met zekerheid kan beantwoorden.


Aan de andere kant heb ik, in tegenstelling tot hen, geen manier om mijn prototype te produceren, en aangezien de weinige mensen die ik erover sprak me altijd "sceptisch" antwoordden, geef ik toe dat het me irriteert, vooral als ik zie dat een lab erin is geslaagd goede vorderingen maken met deze technologie.

Als iemand me vandaag zou kunnen helpen, zou het heel simpel zijn (vertel me bijvoorbeeld contacten)

Anders voor een korte presentatie
Ik ben een Franse ingenieur, maar ik werk al 3 jaar in Zwitserland.
Ik dvp zowel een autoprototype als mijn motor en twee of drie andere prullaria, maar nog steeds een probleem met de financiën.
Ik hoop dat iemand de discussie oppikt.
Hartelijk

Beeld
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten