Steun voor het afbijten van landbouwtrekkers

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
FRANCOI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 20/08/08, 20:03
Plaats: de paal 61




par FRANCOI » 26/08/08, 19:10

bedankt andre voor dit antwoord, maar deze helpt me niet echt omdat het me veel mogelijkheden geeft, terwijl ik me op een richting moet concentreren als ik verder wil.

allereerst kocht ik mijn roestvrij staal dus ofwel heb ik 2 reactoren van 15 cm gemaakt of ik heb een stuk gekocht en het zal afval opleveren ?? het is aan jou om mij te vertellen of 15 cm niet genoeg is en of ik een doodlopende weg tegemoet ga.

meer ik zou graag willen weten wat er mis is met de spad-kits omdat ik er alleen door geïnspireerd ben en de bubbler nog niet in aanbouw is (maar donderdag moet het af) dus het is aan jou om me de verbeteringen te vertellen brengen.

hier zijn de mijne die fouten kunnen zijn:

Het bubbelsysteem lijkt me goed, maar ik heb er 2 of meer beschikbaar ???

de uitlaatpijp bevindt zich in het midden (ongeveer) van de bubbler.

de deflectorpartij zal naar mijn mening een geperforeerde plaat zijn of twee geperforeerde platen waarvan de gaten verspringend zijn.

de centreerpartij van de staaf lijkt mij correct.

uiteindelijk heb ik gekozen voor twee reactoren ... niet genoeg niet genoeg ??? Ik herinner u eraan dat de tractor een vermogen heeft van 80 pk.

bedankt dat je me je mening en ervaring zo gedetailleerd mogelijk hebt gegeven, zo snel mogelijk.Ik herinner je eraan dat ik klaar moet zijn.Vrijdag morgen zal een dag zijn om de uitlaat te repareren, want ik heb 's avonds een lek opgemerkt door de tractor.

Ik reken op uw hulp, want ik wil op zijn best slagen in dit project dat ik ver wil pushen door tests op een testbank (AILE-test) en uitgebreide vervuilingstests af te sluiten.

als dit lukt, zal ik een 3D-model (dat ik gebruik in mijn training) van mijn systeem maken en verspreiden dat aangenamer en begrijpelijker zal zijn dan foto's.

bedankt voor al je advies
ik wil ver gaan
0 x
wil zakelijk leider worden om het imago van de baas te verbeteren en mee te doen
de groene revolutie, maar hoe
Ik heb geen deuntje?
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/08/08, 02:09

Dag
meer ik zou graag willen weten wat er mis is met de spad-kits omdat ik er alleen door geïnspireerd ben en de bubbler nog niet in aanbouw is (maar donderdag moet het af) dus het is aan jou om me de verbeteringen te vertellen brengen.


Op de spad zit de reactor in het bubbler deel van de hoge temperatuur (gaat verloren) in de bubbler
de hoge temperatuur moet worden bevoorrecht op de neus van de staaf en de reactor, en vervolgens de rest van de warmte in de bubbler.
Om deze reden is het ontwerp van tractor nr. 22 voorzien (niet omdat deze horizontaal is, maar de uitlaat van de reactorstang zich buiten de bubbler bevindt)

Voor 80 pk zie ik de noodzaak van twee reactoren niet in
Ik werk met een enkele jet-motor van 123 pk

een lengte van 150 mm is functioneel, te kort minder dan 100 mm, het vereist veel warmte in games. Te lang, meer dan 250 mm, beperkt dit de doorgang van vochtige lucht die meer depressie vereist.
Hoewel de lengte van de staaf geen grote precisie vereist, noch de luchtspleet die varieert van ongeveer 1 mm als deze 1,3 mm is, werkt het ook (we zullen de staven niet gaan bewerken, we nemen het standaard commerciële materiaal)
Het is een stadslegende om te geloven dat de staaf moet worden afgestemd als een radioantenne en van exotische materialen moet zijn, we nemen roestvrij staal omdat het anticorrosief is. Een reactor die zelfs ruwweg in ijzer is gebouwd, zolang de luchtspleet en de lengte binnen de grenzen blijven functioneel zijn, hangt de kwaliteit van de montage af van het ontwerp van de bubbler, de warmte en het vacuüm in de reactor.
Andre
Zoals de tractor 42
Beeld

Zoals de tractor 36
Beeld
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 27/08/08, 10:14

bedankt dat je me je mening en ervaring zo gedetailleerd mogelijk hebt gegeven, zo snel mogelijk.Ik herinner je eraan dat ik klaar moet zijn.Vrijdag morgen zal een dag zijn om de uitlaat te repareren, want ik heb 's avonds een lek opgemerkt door de tractor.

ok, vergeet de foto's niet, je doet meer dan 1 service! -)

en een goed vervolg 8)

voor de keuze als je haast hebt, blijf bij het oorspronkelijke diagram, als je meer tijd hebt volg je André's kostbare advies op.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Hic
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 995
Inschrijving: 04/04/08, 19:50
x 5




par Hic » 27/08/08, 10:32

[quote = "françoi"] bedankt voor al deze antwoorden;

Ik heb nog een week voordat ik weer naar school ga, een week om mijn vaders JD 2140 te panton, daarvoor ga ik een spad-kit bouwen waarvan de plannen op internet beschikbaar zijn.

Ik heb voor deze tractor gekozen omdat het degene is die het minst zuigt, meer de installatie van de kit lijkt me inderdaad de eenvoudigste op dit punt.

Hallo françoi

U bent niet klaar met het afstellen van de maaier
voordat je verder gaat?

Het ene na het andere! alstublieft
0 x
"Laat voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voedsel" Hippocrates
"Alles heeft een prijs heeft geen waarde" Nietzche
Marteling voor Dummies
Verbied om het idee uit te drukken dat het veld acceleratie (magnetische en zwaartekracht)
En u krijgt uw octrooi geestelijke marteling optie beul succes
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 27/08/08, 10:39

hello,

de maaier zuigt, geen verbetering van het brandstofverbruik (benzinemotor = rijk mengsel, moeilijk af te stellen, in het slechtste geval verontreinigingsbeheersing), het beste is op een dieselmotor.

om ter zake te komen, hij heeft gelijk.

de constructie van de doos is eenvoudig en voor iedereen te doen!

het is een heel goede aanpak ;-)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/08/08, 15:52

Dag
jonule schreef:hello,

de maaier zuigt, geen verbetering van het brandstofverbruik (benzinemotor = rijk mengsel, moeilijk af te stellen, in het slechtste geval verontreinigingsbeheersing), het beste is op een dieselmotor.

om ter zake te komen, hij heeft gelijk.

de constructie van de doos is eenvoudig en voor iedereen te doen!

het is een heel goede aanpak ;-)


Een maaier met water- en benzinekorrel? Het is meer om een ​​show op te zetten dan om iets te leren, het is een schijnvertoning om te geloven dat het verbruik van water in grote hoeveelheden de opbrengst zal verbeteren, en dan komt de tijd om nauwkeurige metingen te doen als het bedorven is,
de bubbler, zelfs met pure benzine, begon met het verbruiken van de beste brandstof, waarna het zware benzineproduct in de bubbler uitwiste, hoe tel je het verbruik?
Idem met water, de motor verbruikt eerst de laag benzine die zich op het oppervlak van het bubblerwater bevindt en vervolgens verzwakt de motor wanneer hij de mayonaise van de bodem moet spatten.

Een maaier met een panton die door een gereduceerd en veel belangrijker model carburateur trekt, kun je goed meten, je kunt hem laten draaien op olie, diesel (alcohol en een bepaald% water.)

Pas nu op dat u niet dezelfde waarden van de brandstofreactor neemt als de met water gedoteerde reactor.
Dit is de fout die ik in het begin heb gemaakt.

Andre
0 x
FRANCOI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 20/08/08, 20:03
Plaats: de paal 61




par FRANCOI » 27/08/08, 15:58

wat was deze fout ???
0 x
wil zakelijk leider worden om het imago van de baas te verbeteren en mee te doen

de groene revolutie, maar hoe

Ik heb geen deuntje?
FRANCOI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 20/08/08, 20:03
Plaats: de paal 61




par FRANCOI » 07/09/08, 11:32

Ik heb net vernomen dat de neven van mijn vader een retrokit hebben gemonteerd op een van hun 135pk Newholland-tractor, kit koop op deze site:
http://www.hypnow.fr/actions/economies- ... kit-73.php

maar ze besparen geen brandstof!

wat vind je van deze kit?

Van mijn kant vordert mijn montage langzaam, ik heb er maar 4 uur per week aan besteed, maar ik ben nog steeds vastbesloten om te slagen.
Ik ben begonnen met het 3D-modelleren van mijn kit.
0 x
wil zakelijk leider worden om het imago van de baas te verbeteren en mee te doen

de groene revolutie, maar hoe

Ik heb geen deuntje?
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 09/09/08, 15:33

iemand van dit forum (Jime) merkte niets op zijn 508D met de retrokit en werd terugbetaald.
vroeg hij een van zijn eigen (klassieker hieruit forum, met GV Steam Generator) en had resultaten ;-)
0 x
FRANCOI
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 20/08/08, 20:03
Plaats: de paal 61




par FRANCOI » 14/10/08, 14:34

Hallo iedereen!

Ik kom verslag uitbrengen over de voortgang van mijn project.

Ik heb een deel van de bubbler uitbesteed en de luchtinlaten gemaakt, waarvan er twee zullen zijn om de best mogelijke verdeling van bubbels op de bodem van de bubbler te hebben.

Ik ben net begonnen met mijn reactorbuizen. Ik stel mezelf altijd de vraag naar de centrering van de staaf van de reactoren ??

Ik maak me enige zorgen over de afdichting op de ellebogen van de luchtinlaten (ik sneed de uiteinden van de buizen op 45 graden en las ze), ik sleutelde aan het verbindingslipje en de afdichting die ze beperkt lek maar deze zijn niet erg mooi en ik verlies wat druppels, ik denk dat ik mezelf iets zal kopen om te solderen.

Hier ga ik vooruit met het tempo van 3 tot 4 uur werken per weekend als ik thuiskom.

het doel en om de vergadering af te ronden voor Kerstmis of misschien tijdens de feestdagen van Allerheiligen

Bedankt allemaal voor jullie hulp.
0 x
wil zakelijk leider worden om het imago van de baas te verbeteren en mee te doen

de groene revolutie, maar hoe

Ik heb geen deuntje?

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 228-gasten