Mening en test Waterstof HHO-kit feedback uit ervaring?

Goed kopen en goed kiezen voor een product of dienst betekent, naast tevreden zijn, minder consumeren en de planeet beschermen, in 2021 essentieel om beter te kopen! Ook de uitwisseling van informatie en ervaringen maakt het mogelijk om verschillende oplichting en oplichters te vermijden. In 2021 is het essentieel om uw gebruikservaringen, positief of negatief, uit te wisselen, want de markt voor producten en diensten voor de consument is nog nooit zo overvloedig geweest in de geschiedenis van de mensheid. Beter helpen kiezen is essentieel, want beter kopen is duurzaam kopen!
Mourál
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 27/05/11, 15:37




par Mourál » 03/06/11, 11:04

Het is daar, mijn pakket is bestel, ik zou het in 2-3 weken moeten ontvangen. Ik zal proberen alles van hem te installeren en nadat ik een terugkeerervaring probeer te brengen.

Ik heb een vraag over de elektrische verbinding. Ik zag dat het nodig was om de generator op een stroombron aan te sluiten die alleen met het contact moet worden gevoed. Is er een manier om ervoor te zorgen dat de hho-generator pas start als je op het versnellingspedaal drukt?
0 x
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53




par fracass » 05/07/14, 15:12

eindelijk hebben we geen betrouwbaar resultaat over de geldigheid van het ding, sommigen zeggen dat ze een afname hebben van 50%, anderen helemaal niets ...
Ik ben erg sceptisch maar wil proberen, hij en waterinjectie.

Daarvoor dacht ik een nauwkeurige verbruiksindicator te maken op basis van een debietmeter:
rijden op vlakke weg, kijkend naar de nadelen, zonder het verplaatsen van de voet breuken in het systeem, als er nadelen verlaging of verhoging van de snelheid voor dezelfde nadelen, het werkt, als het niet werkt. Het berekent het aantal km per vol is niet betrouwbaar genoeg.

Bezwaren tegen het meetsysteem?

Hiermee kunnen andere systemen worden getest ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/07/14, 23:46

fracass schreef:Daarvoor dacht ik een nauwkeurige verbruiksindicator te maken op basis van een debietmeter:
rijden op vlakke weg, kijkend naar de nadelen, zonder het verplaatsen van de voet breuken in het systeem, als er nadelen verlaging of verhoging van de snelheid voor dezelfde nadelen, het werkt, als het niet werkt. Het berekent het aantal km per vol is niet betrouwbaar genoeg.

Bezwaren tegen het meetsysteem?

Hiermee kunnen andere systemen worden getest ...


In het geval dat het brandstofverbruik heel anders is dan de oorsprong, zou u het kunnen zien met uw debietmeter. Voor een kleine variatie van conso, (verreweg de meest waarschijnlijke), kun je tijdens het vliegen niet de verschillende fouten (snelheid, wind, helling, kwaliteit van de brandstof, temperatuur enz. ...) en je zal niet veel flagrant zien en vooral herhaalbaar. Dat geldt ook voor de conso, cruise control op dezelfde koers, hetzelfde wegverkeer, dezelfde bandenspanning en hetzelfde weer op een volledige limiet, veel fouten en illusies / zelfs hallucinaties : Mrgreen: :
Sommigen zeggen dat ze een afname van 50% hebben
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
fracass
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 68
Inschrijving: 24/06/14, 18:35
x 53




par fracass » 06/07/14, 09:21

Ik ben het met je eens, maar het doel is om snel te controleren of er een NOTABLE verbetering is .....

Arff ... Ik denk zo weinig dat ik te lui om te proberen ben ... tegelijkertijd ben ik nieuwsgierig ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/14, 10:26

moural schreef:Als 1 / 4 en 1 / 2 nodig zijn vanuit de cilinder in de luchtstroom.
1.4 verplaatsing -> gasstroom tussen 0,35 l en 0,7 l per min
Voor een 4-taktmotor die draait met 3000 omwentelingen / minuut, die dus 1500 keer zijn verplaatsing per minuut 'opslokt', geloof ik niet dat het injecteren van 1/4 van de verplaatsing per minuut (0,1% van de aangezogen lucht) verandert het verbruik aanzienlijk :?
0 x
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2




par schaduw » 07/07/14, 12:02

Gaston schreef:
moural schreef:Als 1 / 4 en 1 / 2 nodig zijn vanuit de cilinder in de luchtstroom.
1.4 verplaatsing -> gasstroom tussen 0,35 l en 0,7 l per min
Voor een 4-taktmotor die draait met 3000 omwentelingen / minuut, die dus 1500 keer zijn verplaatsing per minuut 'opslokt', geloof ik niet dat het injecteren van 1/4 van de verplaatsing per minuut (0,1% van de aangezogen lucht) verandert het verbruik aanzienlijk :?


Het luchtverbruik van een motor is 1-benzinevolume voor 600-luchtvolumes. Het lijkt mij dat mijn neuronen in staat zijn : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/14, 14:43

Schaduw schreef:Het luchtverbruik van een motor is 1-benzinevolume voor 600-luchtvolumes. Het lijkt mij dat mijn neuronen in staat zijn : Cheesy:
En door 0,1-volume HHO in 600-luchtvolumes en 1-volume benzine toe te voegen, hebben we een aanzienlijke impact :?

(Ik had het fout hierboven, 1 kwartaal van 1500 is 0,016% en niet 0,1% : Oops: )
0 x
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2




par schaduw » 07/07/14, 16:24

De fout is de eerste voor iedereen en mij : Cheesy:
voor de impact heeft een opbrengst van 15 16% :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 07/07/14, 16:36

Schaduw schreef:voor de impact heeft een opbrengst van 15 16% :P
Het is een persoonlijke feedback of een nummer dat je op internet vindt :?

Ik blijf denken totdat het tegendeel is bewezen dat dit cijfer "uit de hoed" van 1/4 van de verplaatsing per minuut (je vraagt ​​je af waar de minuut vandaan komt), het is zo laag dat het niet mag geen meetbaar effect hebben.
0 x
schaduw
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 171
Inschrijving: 13/04/08, 15:16
x 2




par schaduw » 07/07/14, 16:42

avond lessen : Lol: en je zou veel antwoorden moeten vinden in deze internet nevel : Mrgreen:
http://enault.christian.free.fr/sti2d/e ... dement.pdf
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Reviews en tests van producten en diensten." Goede deals, oplichting en oplichting. Wat te kiezen, beoordelingen en aankooptests om beter te kiezen! "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 63-gasten